Pansport Forum
April 27, 2017, 01:52:31 pm *
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrujte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i trajanjem prijave
Novosti: DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
 
   Forum   Pomoć Traži Prijava Registracija  
 Str: 1 ... 72 73 [74]   Dolje
  Ispis  
Autor Tema: savet za ishranu  (Poseta: 69391 )
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Online Online

Postova: 8701



« Odgovor #3 : Jun 30, 2014, 01:44:02 pm »

Ćao.

Za početak,meni deluje da radiš previše vežbi u toku jednog treninga. Po koliko vežbi za jednu mišićnu grupu radiš?
I pogrešno je da radiš što svakog dana radiš trbušnjake jer su oni kao i svaka druga mišićna grupa i i njima je potreban odmor da bi napredovali.
Evidentirano

belgrade style
Napredni član
******
Offline Offline

Postova: 1203



« Odgovor #2 : Jun 30, 2014, 12:45:08 pm »

Ćao!

Kako trenutno izgleda ishrana?  Koliko si visok, sa 87 kg?   Koja je povreda u pitanju, da li smeš bajs da voziš ili brzo da hodaš?
kako sada treniraš*
Visok sam 188cm. Povredio sam unutrasnje i spoljasnje ligamente kolena pa sam trenutno na terapiji strujom i laserom. Hodanje i trcanje trenutno ne smem tj. savetovano mi je sto manje kretanja jer sam imao i neki unutrasnji otok. Bajs, preporuceno mi je ali ne jos uvek, trebaju da prodju terapije.
Sto se tice ishrane, ujutru uglavnom jedem nekih 30gr ovsenih sa mlekom ili vodom. Uzina jedna vocka. Rucak uglavnom piletina i salata (po nekih 200-250gr). Druga uzina vocka (mada sam poceo umesto vocke da jedem malo pirinca ili neki drugi UH pre treninga). Trening. Posle treninga za veceru sam jeo uglavnom 3 jajeta tj. jedno celo i 2 belanaca. Malo sira i neku salatu (ili jogurt, kiselo mleko i sl. umesto sira). Sad planiram da izbacim voce i ubacim blansirani badem.
Teretanu sam tek poceo pa radim 4 puta nedeljno, jedan dan grudi, biceps i ramena a drugi ledja, noge i triceps. Stomak radim svaki trening.
Evidentirano
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Offline Offline

Postova: 11554


Success comes before work only in the dictionary.


« Odgovor #1 : Jun 30, 2014, 11:05:22 am »

Ćao!

Kako trenutno izgleda ishrana?  Koliko si visok, sa 87 kg?   Koja je povreda u pitanju, da li smeš bajs da voziš ili brzo da hodaš?
kako sada treniraš*
Evidentirano
belgrade style
Napredni član
******
Offline Offline

Postova: 1203



« : Jun 29, 2014, 06:45:04 pm »

Pozdrav svima. Potrebna mi je pomoc oko ishrane. U poslednjih godinu dana sam smrsao sa 118kg na 87kg. Malo sam bio na nekim dijetama ali uglavnom sam brojao kalorije i pazio sta jedem tako da sam prilicno promenio navike oko ishrane. Trcao sam dosta ali sam od skoro povredio koleno pa vise ne smem. Smrsao sam ali je ostao stomak, ne preterano puno ali je tu (slauf, kako ga neki zovu). Pored njega i butine. Posle svog mrsavljenja, vidim da se telo zasitilo i imam problema sa daljim gubljenjem kg pa sam isao na razne "fore" da pokrenem opet. Unosim par dana vise UH a posle ih izbacim i tako je uspevalo ali vise ni to ne prolazi :-) U principu, ne moram da idem vise na dole sa kg jer sam izgubio i dosta mase pa su mi se i ruke tj. bicepsi dosta smanjili. Krenuo sam u teretanu, radim vezbe za definiciju sa grupnim trenerom tako da sam sa te strane resio nedoumice. Medjutim, ostaje pitanje kako da skinem stomak i butine bez trcanja i velikog hodanja zbog povrede. Kontam da je jedini nacin ishrana ali mi treba savet sta i kako. Dolaze u obzir, ako treba, i sagorevaci masti ili neki drugi suplementi ako mi vi preporucite. Mislim da previse trazim ali ako je moguce i da dobijem na povecanju obima bicepsa. Moj neki cilj (mada i svaciji cilj kad bolje razmislim) je skidanje sala sa stomaka i butina, ravan stomak i da definisem grudi i povecam i definisem bicepse. Pa eto, svaki savet je dobrodosao.
Evidentirano
 Str: 1 ... 72 73 [74]   Gore
  Ispis  
 
Skoči na:  

Pokreće MySQL Pokreće PHP Pansport Forum | Powered by SMF 1.1.18. © 2005, Simple Machines. All Rights Reserved. Valjani XHTML 1.0! Valjani CSS!
Stranica je generirana za 0.075 sekundi uz 18 upita.