Pansport Forum                                                            
User Info
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrujte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
Mart 23, 2017, 01:12:53 am

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i trajanjem prijave
Traži:     Napredno pretraživanje
News Box
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU

Key Stats
328666 Postova 10723 Tema 21253 Članova
Najnoviji Član: VirnuRon
Forum Pomoć Traži Prijava Registracija
Pansport Forum  |  Ishrana  |  Način ishrane u odnosu na cilj (Moderator: Slavisa Stojic)  |  Savet Ponovo « natrag napred »
 Str: 1 [2] 3 4 ... 9 Dolje Ispis
Autor Tema: Savet Ponovo  (Poseta: 8642 )
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Online Online

Postova: 6506


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...


« Odgovor #105 : Januar 03, 2015, 10:09:39 pm »

Napredovanje ide sasvim zadovoljavajuće za ovih mesec dana pa imam par nedoumica,naime došlo je povecanje od par kilograma i malo povecanje sala pa sam resio da korigujem malo jer cu na rotacije krenuti polovinom februara imam do leta nameru da isecem to koliko je moguće.
Trenutni jelovnik je bio svaki dan:
8:00 120gr pahuljica i 7 belanaca
11:00 50gr pahuljica i merica wheya
14:00 Piletina i pirinac i salata
17:30 PWM:kreatin+amino+merica wheya
18-19:00 večera piletina i pirinač
21-22:00 Ella sir.

Promena na koju sam mislio da uradim je:
10:00 150gr pahuljica i 7 belanaca
13:00 Piletina i povrce
16:00 Piletina i pirinac
18:00 PWM-2 merice wheya+amino+kreatin+dex
19:00 Piletina i pirinac
21:30 Ella sir

Izgleda mi kao manje obroka pa bi da pitam za savet.




Moraš biti svestan činjenice da kada radiš "na masi" i povećaš unos ugljenih hidrata može doći do gore pomenutog "neželjenog" efekta( potkožna voda, masno tkivo...)...manipulacije unosom hidrata su osnova i rada masi i rada na definiciji( najgrublje rečeno)...Koliko si hidrata unosio na dan? Prosti hidrati? Zdrave masti( jezgrasti plodovi, riba...)? Suplement omega-3?
Evidentirano

63c0739d0a39fe0a5e947e2eebebbc21.jpg" border="0
Systemyc
Član početnik
*
Offline Offline

Postova: 122



« Odgovor #104 : Januar 03, 2015, 09:20:59 pm »

Napredovanje ide sasvim zadovoljavajuće za ovih mesec dana pa imam par nedoumica,naime došlo je povecanje od par kilograma i malo povecanje sala pa sam resio da korigujem malo jer cu na rotacije krenuti polovinom februara imam do leta nameru da isecem to koliko je moguće.
Trenutni jelovnik je bio svaki dan:
8:00 120gr pahuljica i 7 belanaca
11:00 50gr pahuljica i merica wheya
14:00 Piletina i pirinac i salata
17:30 PWM:kreatin+amino+merica wheya
18-19:00 večera piletina i pirinač
21-22:00 Ella sir.

Promena na koju sam mislio da uradim je:
10:00 150gr pahuljica i 7 belanaca
13:00 Piletina i povrce
16:00 Piletina i pirinac
18:00 PWM-2 merice wheya+amino+kreatin+dex
19:00 Piletina i pirinac
21:30 Ella sir

Izgleda mi kao manje obroka pa bi da pitam za savet.

Evidentirano

Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Пеђа
Član
**
Offline Offline

Postova: 220


« Odgovor #103 : Decembar 11, 2014, 04:46:20 pm »

Prednje i srednje znam da radim radim bez inercije polako spustam.Ali one 2 vezbe za zadnje mi beze laktovi iza uradim pokret bez tega ali sa tegom beze laktovi pozadi,letenje u pretklonu i kad se naslone grudi na klupu.

Prvo moraš da razbiješ svoju iluziju da je zadnje rame jedan mišić, i da je dovoljna samo jedna vežba, i to baš leltenje u pretklonu. Ako baš preferiraš tu vežbu (mada nema razloga), a problem ti je položaj tela. Onda jednostavno nasloni čelo na kosu klupu za razvlačenja ali sa suprotne strane (kao da si spoter nekome). Naravno telo u odgovsrajući pretklon, onda ćeš moći da opružiš ruke ispod sebe jer ti više neće smetati klupa te ćeš moći potpunu ekstenziju "zadnjeg ramena" tj gornjih leđnih grupa, kontrakcija će takođe biti bolja zbog slobodnijeg ramenog zgloba.
Pošto se u manažetni ramena pripajaju skoro svi mišići gornjeg dela tela, neće biti dovoljno samo ta vežba. Kontra pek dek je odlična stvar kao i : face pulls, razvlačenje pilates gume ili tubera, sve vrste horizontalnih vučenja i veslanja kao i promena hvatova (podhvat, nadhvat i neutralni), tzv ruski sklek, meni je Pendlay Row takođe odličan izbor.

Apropo fiksnih lopatica, to je prosto nemoguće ili ja nisam dobro razumeo. Jer kontrakcija infra i spraspinatusa, teres m i M, idu zajedno sa kontrakcijom romboidusa m i M, što dovodi do pomeranja skapule tj lopatice
Evidentirano
Systemyc
Član početnik
*
Offline Offline

Postova: 122



« Odgovor #102 : Decembar 11, 2014, 11:33:30 am »

Prednje i srednje znam da radim radim bez inercije polako spustam.Ali one 2 vezbe za zadnje mi beze laktovi iza uradim pokret bez tega ali sa tegom beze laktovi pozadi,letenje u pretklonu i kad se naslone grudi na klupu.
Evidentirano

Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Online Online

Postova: 8560



« Odgovor #101 : Decembar 11, 2014, 01:13:17 am »

Kontra kosi potisak i ravni bench sa šipkom nikako ne mogu biti isto. Ja najveću pumpu dobijem od kontra kosog potiska pa ga zato njemu i preporučujem. Mani se peck deka to je sra... radi razvlačenja bucicama Smiley
Evidentirano

Pecha
Ultra napredni član
******
Offline Offline

Postova: 2267


Eat clean, train hard, die anyway...


« Odgovor #100 : Decembar 10, 2014, 11:51:44 pm »

Ma pek-dek je sranje. Imam je u teretani i probao sam ga par puta i okanuo se. Teg je teg. Jbg, potrudi se da sredis tehniku i da stvarno osetis to rame. Ja sam pokrete ucio tako sto sam gledao na YT klipove od profija jedno 30 puta, dok sve ne upamtim. Tako je bilo u pocetku, sad i da ne gledam bude mi lakse da pronadjem pravu tehniku za novu vezbu. Jer vremenom naucis da osetis kontrakciju pa samim tim znas i da dobro radis, a pritom da te ne boli nista npr. ledja, kicma...
Evidentirano

Panta rei, panta res.
Systemyc
Član početnik
*
Offline Offline

Postova: 122



« Odgovor #99 : Decembar 10, 2014, 11:38:02 pm »

Slobodno radim lepo ali sa tegom sva letenja ne mogu da uhvatim pokret lepo.Svi sto dolaze u u ovu tereanu oko 70-ak ljudi eventualno 2-3 čoveka uhvate pokret kako treba ostali mlate sa ogromnim tezinama.Nemamo nazalost Pek-Dek to bi inače bilo odlično.
Evidentirano

Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Systemyc
Član početnik
*
Offline Offline

Postova: 122



« Odgovor #98 : Decembar 09, 2014, 10:03:25 pm »

Veliki problem sam imao sa tim da laktove skupim ali posle par treninga sam usao u stos.Stigao sam na benchu 70kg i na smith masini za ramena 50kg Smiley Jedinu vezbu koju ne mogu da uradim u formi da osetim da me pogadja je letenje za zadnje rame,sedeci kad se radi ispod nogu,laktovi mi beze pozadi pa to ti je,ubacio sam kablove kao zamenu.
Evidentirano

Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
TwinSix
Entuzijasta
******
Offline Offline

Postova: 4340



« Odgovor #97 : Decembar 08, 2014, 01:43:16 pm »

http://www.bodybuilding.com/fun/one-move-for-a-big-chest-decline-barbell-bench-press.html
Ovo je samo jedan članak, video sam i na jednom snimku na YT ali ne mogu da se setim kojem. Msm ima ih dosta ali na jednom se govori o tome da je nepotrebno raditi i kontra kosi i ravni.
Gymhater - Slažem se za ovo za laktove. Što laktovi idu uže, manje će boleti ramena. Ali treba privikavanja na to.
Evidentirano
Pecha
Ultra napredni član
******
Offline Offline

Postova: 2267


Eat clean, train hard, die anyway...


« Odgovor #96 : Decembar 08, 2014, 01:29:55 pm »

Onda propadanja možeš zameniti kontra kosim potiskom Smiley
Pravilno izvođenje propadanja pogađa donji deo grudi, a kontra kosi potisak, za razliku od ustaljenog mišljenja, ne pogađa donji deo grudi, već isto kao i ravni samo sa manjim opterećenjem na ramenima.
Koliko si siguran u ovo ? U prosloj teretani sam video bivseg sampiona Srbije kako radi kontra kosi sa bucicama redovno kada radi grudi. I to posle ravnog benca. Ne verujem da bi radio 2 iste vezbe. Msm nemam pojma, mozda i bi. Samo me zanima odakle si saznao to ? Smiley
Evidentirano

Panta rei, panta res.
TwinSix
Entuzijasta
******
Offline Offline

Postova: 4340



« Odgovor #95 : Decembar 08, 2014, 08:00:29 am »

Onda propadanja možeš zameniti kontra kosim potiskom Smiley
Pravilno izvođenje propadanja pogađa donji deo grudi, a kontra kosi potisak, za razliku od ustaljenog mišljenja, ne pogađa donji deo grudi, već isto kao i ravni samo sa manjim opterećenjem na ramenima.
Evidentirano
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Online Online

Postova: 6506


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...


« Odgovor #94 : Decembar 05, 2014, 12:48:36 am »

Moje slike trenutne:

http://s30.postimg.org/bfslz3jgh/20141203_205239.jpg
http://s29.postimg.org/sh4t76k7r/20141203_205254.jpg
http://s22.postimg.org/6j1l91wqp/20141203_205325.jpg

Ima tu jos podosta sala ali recimo da je to nekih 70% manje nego sto je bilo sad sam trenutno na masi pa cu posle sve to da probam da skidam jer ako sad krenem da skidam sa ovo malo mase odoh u kostura  Grin

Kao što stalno ponavljamo vreme i dosledno pridržavanje preporuka o promeni način ishrane i korekcija sistema treninga daće rezultate, za to su potrebni meseci, godine...

Istrajnost, upornost i naravno dosledno poštovanje preporuka...  Wink
Evidentirano

63c0739d0a39fe0a5e947e2eebebbc21.jpg" border="0
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Online Online

Postova: 8560



« Odgovor #93 : Decembar 04, 2014, 11:28:34 pm »

Onda propadanja možeš zameniti kontra kosim potiskom Smiley
Evidentirano

Systemyc
Član početnik
*
Offline Offline

Postova: 122



« Odgovor #92 : Decembar 04, 2014, 11:27:05 pm »

Ne mogu propafanja pretezak a nemam snage do pola mogu.
Evidentirano

Čovek je sam sebi najveći neprijatelj.
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Online Online

Postova: 8560



« Odgovor #91 : Decembar 04, 2014, 10:45:35 pm »

Deluje mi ok, možda bi mogao da smanjih broj vežbi na 4.
Neki preglog za  raspored i odabir vežbi bi bio:

Ravni bench 5 serija 12-10-8-8-6
Kosi potisak bucicama 4 serija po 10-12 ponavljanja
Propadanja 4 serija do okaza
Neka vrsta razvlačenja 3 serija po 12 ponavljanja
Evidentirano

 Str: 1 [2] 3 4 ... 9 Gore Ispis 
« natrag napred »
Skoči na:  

Pansport Forum | Powered by SMF 1.1.18. © 2005, Simple Machines. All Rights Reserved.
Theme by Nesianstyles | Buttons by Andrea
Stranica je generirana za 0.056 sekundi uz 19 upita.