Pansport Forum                                                            
User Info
Dobrodošli, Gost. Molimo, prijavite se ili se registrujte.
Jeste li propustili aktivacijsku email poruku?
Februar 21, 2017, 08:25:51 am

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i trajanjem prijave
Traži:     Napredno pretraživanje
News Box
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU

Key Stats
327301 Postova 10661 Tema 20274 Članova
Najnoviji Član: silkermtw
Forum Pomoć Traži Prijava Registracija
Pansport Forum  |  Ishrana  |  Način ishrane u odnosu na cilj (Moderator: Slavisa Stojic)  |  Pomoc oko plana ishrane « natrag napred »
 Str: [1] Dolje Ispis
Autor Tema: Pomoc oko plana ishrane  (Poseta: 767 )
radovicmiladin86
Napredni član
******
Online Online

Postova: 1248


« Odgovor #2 : Oktobar 03, 2016, 09:25:30 am »

Jedan zanimljivi tekstic, ali u sustini sve vec poznato...
http://www.vjezbaj.com/blog/kako-izracunati-koliko-nam-je-potrebno-kalorija/
Evidentirano
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Offline Offline

Postova: 6388


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...


« Odgovor #1 : Jun 09, 2016, 01:45:38 am »

Ovo si dobio kao predlog nekog dovoljno "kompetentnog"? Ili?

Ciljani unos proteina, hidrata, masti?

Da li si dovoljno upoznat sa pravilnim odabirom namirnica? Njihovom nutritivnom vrednošću? Principima za sastavljanje obroka?

Mislim da ćeš morati na tome da poradiš...ako stvarno želiš da uspeš...

Kreni sa detaljnim čitanjem...

O odabiru namirnica... http://www.pansport.rs/tekstoteka/ishrana/plan-ishrane-za-poetnike.html

O planiranju obroka... http://www.pansport.rs/tekstoteka/ishrana/kako-napraviti-plan-ishrane.html

O doručku kao najvažnijem obroku u toku dana... http://www.pansport.rs/tekstoteka/ishrana/doruak-najvaniji-obrok-u-toku-dana.html

O zdravim mastima, koje NIKAKO NE SMEMO ZABORAVITI NA DNEVNOM MENIJU... http://www.pansport.rs/tekstoteka/ishrana/masti-u-ishrani-istine-i-zablude.html

Dakle, idi korak po korak...

- Pročisti ishranu - ODLUČNO NE – slatkišima, grickalicama, „kupovnim sokovima“( bez obzira na uverljivu etikeciju prirodnosti), junk-food specijalitetima( „brza hrana“), mesnim prerađevinama, suvomesnatim proizvodima, zejtinu( rafinisanim uljima, „prženju na ulju“), margarinu, svim proizvodima od belog brašna…uopšteno rečeno, tvoj najveći problem je industrijski prerađena hrana.

- Formuliši dovoljno dobar plan treninga( poželjan "stručni nadzor")

- Prati svoje telo i daj mu vremena za vidljive promene...

Inače, kako si zdravstveno?

Odrađen skorije lab. nalaz krvi i urina( glikemija, trigliceridi, ukupni holesterol, LDL, HDL, AST, ALT, urea, kreatinin...kompletna krvna slika...)? Ekg u miru? Pratiš krvni pritisak?

Piješ neke lekove? Povrede?
Evidentirano

63c0739d0a39fe0a5e947e2eebebbc21.jpg" border="0
Zilara
Član početnik
*
Offline Offline

Postova: 12


« : Jun 08, 2016, 10:51:34 pm »

Krecem za par dana u teretanu i pronasao sam ovaj plan ishrane pa me zanima sta vi mislite on njemu?

MALO PRE DORUČKA (10-15 min)
1 čaša obične vode sa 1/4 limuna

DORUČAK (8h)
Ovsene pahuljice 5 punih velikih kašika  pomešanih sa 300 ml jogurta ili mleka po tvom izboru. U smesu staviti 1 supenu  kašiku lanenog semena (mlevenog) + 1 pomorandža. Pomešati sve (pomorandžu iseći) i ostaviti da odstoji minimum 15-20 min pa onda jesti ili još bolje sve to zamešati uveče i ostaviti da ostoji celu noć.

Izmedju dva obroka: 2 čaše obične vode

I UŽINA (oko 11h)
Sendvič od integralnog crnog raženog hleba sa pilećim prsima (6 parčeta - šnita). U sendvič staviti samo salatu (po izboru) bez namaza (tipa majonez, kečap). Može puter.
Pola šake sirovog oraha (pojesti odmah posle sendviča)

Izmedju dva obroka: 2 čaše obične vode

RUČAK (oko 14h)
Pileće belo meso (1 porcija - 150 gr) + 200 gr integralnog pirinča sa pečurkama (porcija) . Sveže povrće po izboru, preliti maslinovim uljem.

Izmedju dva obroka: 2 čaše obične vode

Pre treninga (30 min)
Jedna jabuka

TRENING (17h)

Odmah posle treninga
1 malo pakovanje čokoladnog mleka (250 ml), bilo koji proizvođač

VEČERA (30-60 min posle treninga)
Pileće belo meso (1 porcija 150gr) + sveža salata (neograničeno). Zelena salata i paradajz.

Posle večere 2 čaša obične vode

II UŽINA (3h posle večere)
150 gr mladog nemasnog sira tipa President ili drugi koji imaju manje od 5% mlečnih masti
(150 gr ispada 3 kriške debele po 1 cm).
Sa svežom salatom (tipa zelena salata + paradajz) neograničeno

Visok sam 187 Kilaza: 105 ,,naravno cilj mi je da se otarasim "sala" i da nabacim misice,,svaka primedba i komentar su dobrodosli!
Evidentirano
 Str: [1] Gore Ispis 
« natrag napred »
Skoči na:  

Pansport Forum | Powered by SMF 1.1.18. © 2005, Simple Machines. All Rights Reserved.
Theme by Nesianstyles | Buttons by Andrea
Stranica je generirana za 0.05 sekundi uz 19 upita.