TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373089 Teme od strane 24778 Članovi Poslednji član: Nebojsa74

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 19, 2021, 01:23:23 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 | 

Skorašnje poruke

Stranice: [1] 2 3 ... 10
1
Za početnike / Odg: DA za fizičku aktivnost
« Poslednja poruka od strane Dr Aleksandra Brankovic poslato danas u 06:03:27 pre podne »
Hipertenzija

Reč je o jednom od najčešćih kardiovaskularnih stanja kod sportista. Nelečena, može da bude povezana sa nastajanjem ateroskleroze, koronarne bolesti, hipertrofije leve komore, aneurizme aorte, moždanog udara.
Vežbanje se danas smatra važnim delom terapije za kontrolu hipertenzije. Hipertoničarima se preporučuju uglavnom aerobne aktivnosti umerenog intenziteta (40-60% maksimalne srčane frekvencije), tipa: hodanje, trčanje, biciklizam, plivanje. U strogo kontrolisanim uslovima mogu se raditi i vežbe sa malim opterećenjima. Kod osoba sa blagom hipertenzijom fizička aktivnost može stabilizovati vrednosti kr.pritiska, u toj meri da se smanji doza ordinirajućeg leka.


American College of Sports Medicine (2014). ACSM’s guidelines for exercise testing and prescription. 9th ed. Philadelphia (PA): Wolters Kluwer/Lippincott Williams & Wilkins.
JM Young (1993).The Fifth Report of the Joint National Committee on Detection, Evaluation, and Treatment of High Blood Pressure (JNC V).Arch Intern Med;153(2):154-83.
[/size][/i]
2
Teretana / Odg: Plan treninga.
« Poslednja poruka od strane Dr Aleksandra Brankovic poslato danas u 05:39:34 pre podne »
Možeš pre treninga da odradiš nordijsko do 10 minuta, i onda zagrevanje vežbama glavnih miš. grupa. Na kraju treninga možes trčanje 15 do 20 minuta, pa obavezno istezanje.
Trčanje možeš i jedan dan kada nemaš trening.
3
Teretana / Odg: Plan treninga.
« Poslednja poruka od strane Dr Aleksandra Brankovic poslato danas u 05:35:34 pre podne »
Za početak, smanji opterećenja na mrtvom dizanju i broj ponavljanja, pauza između vežbi treba da je max do 2 minuta. Pauza između serija unutar vežbe da je još kraća-oko 30 sekundi.
Ne moraš se opterećivati pa gledati na sat, ali do sat i po zaista ne bi trebalo da traje jer ako ćeš efikasno da radiš, sa razmacima gore navedenim, ti ćeš završiti trening u tom periodu.
4
Zdrava ishrana / Odg: Vas poslednji obrok
« Poslednja poruka od strane Boban Šaranović poslato Jun 18, 2021, 11:03:26 posle podne »
Poslednji obrok u danu gledam gotovo uvijek da bude lagan za digestivni i da ga ne opteretim previse. Tu je dakle bilo 200g Lososa koji obiluje omega 3 zdravim mastima.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

5
Zdrava ishrana / Odg: Vas danasnji obrok nakon treninga
« Poslednja poruka od strane Boban Šaranović poslato Jun 18, 2021, 11:01:38 posle podne »
Danas ćuretina (file) 300g... koja inače gotovo da nema masti i idealna je za obrok nakon treninga. Uz to 50g pirinač

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

6
Zdrava ishrana / Odg: UŽINA
« Poslednja poruka od strane Boban Šaranović poslato Jun 18, 2021, 11:00:13 posle podne »
Vocni mix. Jagode, borovnice i kupine. Sve pp 50g

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

7
Zdrava ishrana / Odg: Vaš današnji doručak
« Poslednja poruka od strane Boban Šaranović poslato Jun 18, 2021, 10:59:17 posle podne »
Spanac i omlet. Uz to ide 50g ovsenih sitni smlevenih.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

8
Zdrava ishrana / Odg: Vas poslednji obrok
« Poslednja poruka od strane Dr Aleksandra Brankovic poslato Jun 18, 2021, 10:06:47 posle podne »
100 grama mladog sira u kriškama+ 30 gr badema
9
Zdrava ishrana / Odg: UŽINA
« Poslednja poruka od strane Dr Aleksandra Brankovic poslato Jun 18, 2021, 10:04:22 posle podne »
seckana banana posuta cimetom i kokosom+ 2 kašike malina
10
Zdrava ishrana / Odg: Vaš današnji doručak
« Poslednja poruka od strane Dr Aleksandra Brankovic poslato Jun 18, 2021, 10:02:37 posle podne »
oko 150 gr pita sa šampinjonima + šolja kiselog mleka
Stranice: [1] 2 3 ... 10
SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.073 sekundi sa 12 upita.