TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356008 Teme od strane 24534 Članovi Poslednji član: DD93CIA

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 24, 2019, 05:51:44 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 | 

Skorašnje poruke

Stranice: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Mišićna definicija / Odg: Mišljenje oko plana ishrane
« Poslednja poruka od strane DD93CIA poslato Oktobar 23, 2019, 11:28:17 posle podne »
Momci hvala na savjetima i misljenjima.

Nastojacu da povecam unos proteina a i detaljno cu procitati o suplementima.
Vidim da su za sad prvi i  pravi izbor omega3,kompleks vitamina i minerala i whey protein.

Izracunacu to sve oko proteina.

Samo jos kratko jedno pitanje oko UH.
Uz neke korekcije ove moje ishrane gdje vi preporucujete da samnjim UH a gdje da pojacam ili je ovako ok?

I ono sto me najvise interesuje je da kad  poslije teninga popijem whey jedno 5-15 minuta poslije treninga( procitao sam daje to najoptimalnije vrijeme)
Da li za taj zadnji obrok gdje cu jesti sir,malo vise bjelanjaka,bademe da li tu trebam ubaciti UH i koliko(zbog oporavka) i koji je najbolji izvor?
Hvala  jos jednom. :)
12
Mišićna definicija / Odg: Mišljenje oko plana ishrane
« Poslednja poruka od strane Slavisa Stojic poslato Oktobar 23, 2019, 11:24:14 posle podne »
Kada si poslednji put odradio lab. nalaz krvi i urina( glikemija, trigliceridi, ukupni holesterol, urea, kreatinin, enzimi jetre - AST, ALT, ukupni i direktni bilirubin, kompletna krvna slika, gvožđe, rutinski pregled urina)? Ekg u miru?

Hormoni? Ukupni testosteron, slobodni testosteron, prolaktin, estradiol, jutarnji kortizol...fT4, fT3, TSH?

Kako spavaš? Dobra hidratacija?
13
Mišićna definicija / Odg: Mišljenje oko plana ishrane
« Poslednja poruka od strane Boban Šaranović poslato Oktobar 23, 2019, 11:14:22 posle podne »
Ne bih tri dana vezao za redom. Najvise bih isao dva pa dan pauze.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
14
Mišićna definicija / Odg: Mišljenje oko plana ishrane
« Poslednja poruka od strane Slavisa Stojic poslato Oktobar 23, 2019, 11:13:43 posle podne »
Uvek nešto hrane možeš poneti sa sobom u adekvatnoj ambalaži...jaja, neki sendvič sa mesom, orašaste plodove, pirinčane galete...

Gledaj da po obroku imaš bar 30-40 gr proteina( animalnog porekla)...3 belanca je premalo...pojedi i celo jaje, nećeš umreti od holesterola, ne brini :) Npr. 5 jaja + salata

Vezano za prioritetne suplemente... https://www.pansport.rs/tekstoteka/cesto-postavljana-pitanja/prioriteti-u-odabiru-suplemenata

Obrati posebnu pažnju na unos vitamina D3( 1000-5000 ij dnevno), vitamine B12, B6, folnu kiselinu, vitaminC, magnezijum, cink, gvožđe i adekvatno doziranje omega-3
15
Mišićna definicija / Odg: Mišljenje oko plana ishrane
« Poslednja poruka od strane Boban Šaranović poslato Oktobar 23, 2019, 11:13:36 posle podne »
Ti si bukvalno na pocetku, jedva da su upale prosle. Pored ishrane trebas najvise paznje da obratis i na tehniku prilikom izvodjenja odredjene vjezbe.

Konkretno sto se ishrane tice vec je ispisano u postovima nize. Malo podebljati proteine, gledaj da to bude 1,5g do 2g po kg tjelesne tezine, mada za pocetak 1,5g po kg je sasvim dovoljno. Racunica je jasna, na tvoju kilazu treba da uneses trenutno nekih 130g proteina. Sracunaj koliko trenutno unosis i bice ti jasno koliko treba da dodas.

Dextroza je dobra u pwm nakon treninga, ali u procesu skidanja masnih naslaga nije najidealnije resenje.

Takodje koliko god zeljeli da skinemo masne naslage, hidrate ne smijemo potpuno izostaviti, posebno kada se radi o pocetnicima.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

16
Mišićna definicija / Odg: Mišljenje oko plana ishrane
« Poslednja poruka od strane DD93CIA poslato Oktobar 23, 2019, 10:55:27 posle podne »
Sad sam vec malo jace od mjesec dana u teretani.Kardio na prazan stomak tek planiram da uvedem a za pocetak bi to bilo lagano trcanje pa postepeno povecavanje tempa i u konacnici kad se stekne kondicija bi poceo sa HIIT treningom.Procitao sam ovaj tekst o ishrani sto si stavio i u proteklih 2 mjeseca sam se prdrzavao otprilie toga
Obrok 1 – ovsene pahuljice + jaja ili jaja + salata
Obrok 2 – meso( belo/crveno) + krompir/pirinač/batat + salata( dresing – jabukovo sirće + extra virgin maslinovo ulje)
Obrok 3- riba + salata
Obrok 4- posniji sir + orašasti plodovi..

Ne bas uvijek precizno ali tezio sam da to bude sto vise po ovmo primjeru.


Sad je problem sto sam krenuo da radim kraoz smjene pa jos pokusavam da uskladim ishranu.Tesko mi je sve to izorganizovati kad puno radim i nemam bas pun vremena, a i nezgodno mi je hranu nositi na posao.

Treniram 3 dana pa jedan dan odmora i tako vrtim u krug.

Plan treninga je ledja-biceps
                          grudi-triceps
                          ramena-noge( s tim da noge radim malo manje iz razloga sto radim pomenuti kardio poslije svakog treninga)
Ubacim i 3-4 puta trbusnjake.

Jos uvijek nisam poceo primjenjivati ovakvu ishranu,samo sam okvirno stavio da vidim misljenja.

A sto se tice suplementacije jos uvijek nisam nista uzimao.Za dekstroz i whey poslije treninga sam cuo da je dobar za oporavak misica poslije treninga.(aliopet kazem moram dobro istraziti temu suplemenata i jos se posavjetovati oko toga jer nemam bas neko veilo znanje)

Ovo vrijeme oboka sto sam stavio mi je nekako najoptimalnije u odnosu na obaveze.A hranu sam gledao da da uskladim tako da kad moram nositi na posao.Ovako mi je najjednostavnije.
Nisam imao nikakvih zdravstvenih problema.
Ako sam shvatio iz onog tvog prvog odgovora,valjalo bi da recimo pojacam uz ovsene jos malo bjelanjak(tipa 3 bjelanjka)?

17
Zdrava ishrana / Odg: Vas poslednji obrok
« Poslednja poruka od strane Jelena Djukic poslato Oktobar 23, 2019, 10:47:59 posle podne »
2 belanca + jedno celo jaje i kupus salata

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

18
Zdrava ishrana / Odg: Vas danasnji obrok nakon treninga
« Poslednja poruka od strane Jelena Djukic poslato Oktobar 23, 2019, 10:45:45 posle podne »
200g skuša + integralni pirinač

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

19
Zdrava ishrana / Odg: UŽINA
« Poslednja poruka od strane Jelena Djukic poslato Oktobar 23, 2019, 10:44:51 posle podne »
30g badema

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

20
Zdrava ishrana / Odg: Vaš današnji doručak
« Poslednja poruka od strane Jelena Djukic poslato Oktobar 23, 2019, 10:44:01 posle podne »
Omlet od 4 jaja + kiseli krastavci

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Stranice: 1 [2] 3 4 ... 10
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.407 sekundi sa 17 upita.