TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356756 Teme od strane 24545 Članovi Poslednji član: milanche77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 18, 2019, 02:20:37 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Potreban savet :)  (Pročitano 2547 puta)
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 11270


Never give up!

« Odgovor #9 poslato: Avgust 27, 2010, 01:58:28 posle podne »

hvala vam puno na odgovorima pocecu tako raditi i nadam se da ce biiti nekih rezlutata :)

Eto imas dva saveta pa sada polako iskonbinuj i pokusaj oba nacina verujem da ce pomoci vremenom.Bitno je samo da shvatis da se problem sa genetikom u tvom slucaju su to noge..ne moze pobediti za mesec-dva vec dugi niz mesecipa i godine.Samo stisni zube i vezbaj,jedi dobro i uzmi suplemente pa vremenom bices zadovoljan.

P.s- Nema na cemu tu smo da pomognemo.
Sačuvana
Aqua_90
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #8 poslato: Avgust 27, 2010, 01:56:17 posle podne »

hvala vam puno na odgovorima pocecu tako raditi i nadam se da ce biiti nekih rezlutata :)
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #7 poslato: Avgust 27, 2010, 01:43:33 posle podne »

Možda će zvučati čudno što dajem savet za noge, a da nije vezna za čučanj, ali ako je vežbač visok i ima dugačke noge, onda čučanj možda i nije najbolja opcija. Ono što bih ja pokušao na početku je presa sa velikim kilažama i velikim brojme ponavljanja

Naime kao što je jedna od tehnika na čučnju da se radi pauza izmeĂ°u svakog ponavljanja sa dubokim disanjem tako može da se primeni i na press-u.

Recimo moj predlog za nekoga ko je visok preko 185 za noge bi bilo:

4 do 5 serija zagrevanja na presi sa kilažama manjim od 50% u max

i onda 4 serije sa jedno 70% od max što bi trebalo da bude kilaža koja može da se podigne nekih 10 ponavljanja i poslednje dve serije nakon tih 10 ponavljanja raditi ove pauze kako bi se išlo do 15 ili možda 20 ponavljanja

Potom se mogu odraditi još par vežbi kao što su šutanje, zadnja loža i slično.
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 11270


Never give up!

« Odgovor #6 poslato: Avgust 27, 2010, 01:24:05 posle podne »

Sto se tice uzimanja kreatina monohidrata ima vise sistema ali ajd probaj onaj najjednostavniji a to je 5gr pre treninga i 5gr posle treninga.S tim sto u oba slucaja ide sa dextozom ali ne preteruj na 5gr kreatina do 10gr dextroze je dovoljno.Posle treninga slobodno u blenderu sve to mozes pomesati i popiti zajedno (kreatin,dextrozu i protein).
Sto se nogu tice... da to jeste problem.Dugo sam trazio nacina da ih nabijem i onda sam to uspeo sa klasicnim cucnjevima.Ali poenta nije toliko bila u serijama,tezinama vec u menjanju tehnike izvodjenja cucnjeva to jest polozaj i sirina stopala.Trudio sam se da svaki pokret bas pogadja misic i da radim polako sto pravilnije.Na duze staze uz cucanj i iskorak dobio sam rezultate.Ali najvise sam forsirao cucanj sa zivim tegom!
Tesko je to recima da tacno objasnim jer jednostavno ti moras osetiti misic.Ako se samo spustas i podizes reda radi to nije to.Zato ti savetujem da krenes uvek lagano..spustis se polako i pokusavas osetiti koji tebi polozaj najvise odgovara da osetis misice nogu a pri tome vodis racuna na kicmu,kolena itd...savetujem i obavezan pojas kod izvodjenja ove vezbe.
Sačuvana
Aqua_90
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #5 poslato: Avgust 27, 2010, 01:17:02 posle podne »

a sto se tice nogu da vise je genetika takvi smo :) pa me zanima sta je najbolje raditi tj sta si ti radio za noge da dobijem i na masi na nogama da nisu mrsave..
Sačuvana
Aqua_90
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #4 poslato: Avgust 27, 2010, 01:16:21 posle podne »

hvala vam na lepom odgovoru i hteo bih da vas pitam u vezi proteina i kreatina kako da ga pijem? da li da pijem protein izutra kada se probudim...onda popodne...pa 2 sata pre treninga i odmah nakon treninga... a sto se tice kreatina i dekstroze negde sam procitao da se kreatin pije pre treninga pola sata a nakon treninga kreatin i dekstrozu nakon treninga dok moj trener govori da i pre i posle treninga uzimam i kreatin i dekstrozu..
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 11270


Never give up!

« Odgovor #3 poslato: Avgust 27, 2010, 12:29:38 posle podne »

Najvise volim kada cujem da je neki trener garantovano rekao dobices toliko kila od toga i toga...zanima me na osnuvu cega to moze odgovorno da tvrdi i dolazi do takvog zakljucka? ali nema veze da ne ulazimo u tu tematiku vec da ti odgovorim na pitanja.
Po tvojoj slici cini mi se da si podosta visok sto se vidi po tanjim nogama (genetika verovatno)  i ja sam imao slican problem koji sam resavao godinama i jos uvek ga resavam ali ako se trudis bice rezultata veruj mi.
Kreatin i dekstoza su dobra opcija isto u kombinaciji sa proteinom koji si naveo,ali...ishrana mora biti kvalitetna.Cesti obroci bogati proteinima,hidratima i vlaknastim materijama su obavezni bez kojih nema misica.Uz sve to dodao bih i vitamine i minerale kao i zdrave masti moze omega 3 ili omega 3.6.9 koje ja licno preferiram.U PANSPORT  ponudi imas to sve tako da nije problem da dodjes i nadjes.Ako je novac problem bolje sacekaj malo pa skupi za sve nego da kreces deo po deo jer tako neces uraditi apsolutno nista.
Bitna je samo tvoja upornost i jedan kontinuitet na duze staze.Nista se ne postize za kratko vreme vec moras da se pomucis ali rezultati ce doci sigurno.
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #2 poslato: Avgust 27, 2010, 07:12:47 pre podne »

Ne mora biti da ćeš dobiti ni kilu sa proteinom, a možeš da dobiješ i 20kg he he

Fora ja naravno u ishrani, ništa drugo, ako budeš dobro sredio ishranu i onda još dodao proteine na to onda ćeš imati i odličnih napredaka. Taj vaš trener mi je malo sumnjiv doduše, kad tako slobodno daje zaključke o tome koliko će neko kilograma da dobije, a da nije dao ni vremenski rok. Ukoliko ovde govorimo o 6kg mišića onda je to posao od jedno 4 do 5 meseci minimum i to ako se sve dobro posluje.

Što se tiče Elita mislim da je odličan i da ćeš i sa njim sigurno imati odlične rezultate. Samo gledaj da i taj kreatin i taj protein uzimaš kako valja.
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
Aqua_90
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #1 poslato: Avgust 27, 2010, 01:49:07 pre podne »

ovako zanima me sta je bolje uzeti za mene znaci zeleo bih da dobijem na misicnoj masi...da se ugojim malo.. drug mi je dao kreatin i dextrozu i rekao mi da vidim da kupim neki protein ili gainer.. nas trener nam kaze da je elite whey pro dobar i da bi od 4.5kg dobio oko 6kg
e sad ostavljam i sliku svoje gradje nadam se da ce ovde iskusni videti sta i kako treba raditi i sta uzeti da pijem jer su sigurno i oni nekada bili slicne gradje.. Unapred vam hvala

evo slike
http://img441.imageshack.us/img441/8722/59001323.jpg
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.129 sekundi sa 18 upita.