TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373831 Teme od strane 24789 Članovi Poslednji član: nemanja02

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 29, 2021, 03:55:23 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Razocaran:(  (Pročitano 7524 puta)
Zordan89
Gost
« Odgovor #14 poslato: Januar 21, 2012, 04:20:11 posle podne »

samo udaranje po dzepu u stbiji ne postoji lepa rec :D
Sačuvana
Galleryst
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2140


Today is my future!

« Odgovor #13 poslato: Januar 21, 2012, 04:15:32 posle podne »

reci ime i prezime nek zakinu od plate :DD !!!!!

lol, chovek je rekao poentu a to nije zakidanje od plate ;)
Sačuvana
Ko ne zna, a misli da zna - Kloni ga se. Ko ne zna, a zna da ne zna - Nauci ga. Ko zna, a misli da ne zna - Uputi ga. Ko zna i zna da zna - Sledi ga.
Zordan89
Gost
« Odgovor #12 poslato: Januar 21, 2012, 04:08:04 posle podne »

reci ime i prezime nek zakinu od plate :DD !!!!! udji u mocart kladioncu na konjarniku :Dtamo je rat ne ljubaznost :DD psuju se radnici sa kladionicarima :D
Sačuvana
Galleryst
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2140


Today is my future!

« Odgovor #11 poslato: Januar 21, 2012, 04:04:12 posle podne »

Ajde se sada poljubite :P
Sačuvana
Ko ne zna, a misli da zna - Kloni ga se. Ko ne zna, a zna da ne zna - Nauci ga. Ko zna, a misli da ne zna - Uputi ga. Ko zna i zna da zna - Sledi ga.
Arlovski
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 313


« Odgovor #10 poslato: Januar 21, 2012, 04:00:58 posle podne »

Idi bre u kaktus, zezam te pa sta :D

Idi ti u dva, preznojio sam se ceo !:)

Sačuvana
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions.
ФИКИ
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1146


Weightlifting sister, with the middle leg twister! :D

« Odgovor #9 poslato: Januar 21, 2012, 03:53:17 posle podne »

Idi bre u kaktus, zezam te pa sta :D
Sačuvana
Sta je dobar, a sta los trip?
Dobar trip je kad vidis zmaja.
Los trip je kad zmaj vidi tebe.
applejuice
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 3

« Odgovor #8 poslato: Januar 21, 2012, 03:52:23 posle podne »

E, pa ovako: Arlovski, dobro je sto si se oglasio povodom neljubaznosti prodavaca.

Zasto?

Zato sto radis pravu stvar. Zato sto nisi okrenuo glavu na drugu stranu i pustio da sve prodje tek tako. Zato sto svojom reakcijom stitis sve koji dolaze/zovu posle tebe. I u tom smislu - hvala ti!

Takodje, ovim aktom stitis i podizes kvalitet rada Pansporta.

I neljubazni prodavac na duze staze gledano profitira jer nece tako eksplicitno emitovati negativnu energiju ni u sebe niti na druge ljude sa kojima dolazi u kontakt - makar, za pocetak, ce delovati pozitivnije, shodno tome ce dobijati i pozitivan odgovor okoline, pa ce se i on osecati bolje.  Dokazano je da osmeh podstice dobro raspolozenje.

Sačuvana
Arlovski
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 313


« Odgovor #7 poslato: Januar 21, 2012, 03:02:18 posle podne »

@ФИКИ

Nemoj tu pricu sa mnom provokatorsku, nema potrebe, nisi skapirao poentu posta. Bas mi nije jasno cemu taj komentar, pogotovu sto me ne poznajes i sto ne znas sta je bilo. Prema tome cackas me sad i ponizavas bez bilo kakvog adekvatnog razloga.

@topic

Ne pada mi na pamet nikog da tuzakam po imenu i prezimenu i da stvaram problem nekome ko zivi od toga niti da se taj "juri" ili sankcionise. Samo sam hteo da im se globalno skrene paznja posto generalno nemam ni jedan razlog u zivotu da trpim takvo ponasanje a ne pada mi na pamet da vredjam nekog preko telefona jer je bespredmetno, a takvo mangupiranje je stvarno nedopustivo.
Sačuvana
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions.
PANSPORT UREDNIK
Gost
« Odgovor #6 poslato: Januar 21, 2012, 01:31:08 posle podne »

Nekih 5 godina sam na forumu, isto toliko aktivno treniram 5-6x nedeljno i isto toliko koristim proizvode koje distribuira Pansport i iskljucivo u njemu kupujem (ne mogu da izracunam koliko para sam dao). Uglavnom su predusretljivi prodavci, medjutim bili smo primorani nesto da narucujemo danas putem telefona i doziveo sam nesto sto sam mislio da vise ne postoji...izuzetno neprijatan, neraspolozen cak drzak glas je uzeo podatke, i bukvalno preko "one" stvari primio porudzbinu.

Ja kapiram da se nekom ne radi, da nema zelju da bude tu gde jeste,  ali sam misljenja da svoje probleme treba da ostavi kod kuce i da uvek bude prijatan, predusretljiv, raspolozen za kupca, prvo zato sto nikad ne zna ko je sa druge strane linije, a onda zato sto je to prosto vaspitano i pristojno. Bas sam se razocarao u ovakav nastup operatera, ili ne znam kako to da nazovem, bas neprijatna situacija koja uopste ne shvatam cime je izazvana...

Ne znam da li je ovo pravo mesto za ovakvu vrstu komentara, ali toliko je gadno bilo da sam evo i posle 24 sata maltene jos pod utiskom. Odvratno, i mislim da nijedan kupac koji je potrosio u Pansportu 100 dinara ne zasluzuje ovakav tretman, a kamoli neko ko je ostavio sigurno nekoliko hiljada eura - bez ikakvog preterivanja.

Postovani,
molim Vas da mi u privatnu poruku ili na mail urednik@pansport.eu posaljete Vase ime i prezime, kako bismo po fakturi pronasli ko je sa Vama razgovarao. Izvinite na neprijatnosti i hvala sto ste se obratili.
S postovanjem,
Sačuvana
ФИКИ
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1146


Weightlifting sister, with the middle leg twister! :D

« Odgovor #5 poslato: Januar 21, 2012, 11:38:47 pre podne »

Koja si ti zena. . .
Sačuvana
Sta je dobar, a sta los trip?
Dobar trip je kad vidis zmaja.
Los trip je kad zmaj vidi tebe.
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Na mreži Na mreži

Poruke: 12230


Never give up!

« Odgovor #4 poslato: Januar 21, 2012, 10:41:11 pre podne »

U pravu je i Monika i Marko.U svakom slucaju reagovacemo,hvala sto si javio i izvini na neprijatnosti.
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #3 poslato: Januar 21, 2012, 10:21:01 pre podne »

Takodje kao i u svakom drugom poslu postoje sankcije tj.negativni poeni (ili u prevodu udarac po dzepu svakom zaposlenom ko se tako ponasa) i onda sledeci put ce da razmisli da li ce se tako ophoditi prema kupcu.
Kod nas ljudi jos ne shvataju osecaj odgovornosti i rade po starom sistemu poslovanja!
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #2 poslato: Januar 21, 2012, 08:05:34 pre podne »

Ćao!

Žao mi je što se tako osećaš. Ono što mogu da kažem sa sigurnošću da osoblje koje radi tamo i jeste izuzetno prijatno, stručno i uvek izaĂ°e u susret. Ovo potvrĂ°ujem. MeĂ°utim, kao što znaš, svakom od nas ponekad i nije dan, možda imamo neku stresnu situaciju na poslu,
 ili loš trenutak, pa doĂ°e do nekakvog manjeg konflikta. Znam, ovo nije izgovor, ali dešava se svakom od nas.

Tako da, ne da mislim, nego znam da će sledeći put biti drugačije.

Pozdrav!
Sačuvana
Arlovski
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 313


« Odgovor #1 poslato: Januar 21, 2012, 07:16:39 pre podne »

Nekih 5 godina sam na forumu, isto toliko aktivno treniram 5-6x nedeljno i isto toliko koristim proizvode koje distribuira Pansport i iskljucivo u njemu kupujem (ne mogu da izracunam koliko para sam dao). Uglavnom su predusretljivi prodavci, medjutim bili smo primorani nesto da narucujemo danas putem telefona i doziveo sam nesto sto sam mislio da vise ne postoji...izuzetno neprijatan, neraspolozen cak drzak glas je uzeo podatke, i bukvalno preko "one" stvari primio porudzbinu.

Ja kapiram da se nekom ne radi, da nema zelju da bude tu gde jeste,  ali sam misljenja da svoje probleme treba da ostavi kod kuce i da uvek bude prijatan, predusretljiv, raspolozen za kupca, prvo zato sto nikad ne zna ko je sa druge strane linije, a onda zato sto je to prosto vaspitano i pristojno. Bas sam se razocarao u ovakav nastup operatera, ili ne znam kako to da nazovem, bas neprijatna situacija koja uopste ne shvatam cime je izazvana...

Ne znam da li je ovo pravo mesto za ovakvu vrstu komentara, ali toliko je gadno bilo da sam evo i posle 24 sata maltene jos pod utiskom. Odvratno, i mislim da nijedan kupac koji je potrosio u Pansportu 100 dinara ne zasluzuje ovakav tretman, a kamoli neko ko je ostavio sigurno nekoliko hiljada eura - bez ikakvog preterivanja.
Sačuvana
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions.
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.083 sekundi sa 20 upita.