TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 405360 Teme od strane 25067 Članovi Poslednji član: BlueCloud

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 03, 2025, 07:59:25 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   |  (Urednik: Zoltan Kozma)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: "Klasicni" trening i 5/3/1  (Pročitano 2019 puta)
Kajzla
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Kad dam znak glavom ti udri.

« Odgovor #1 poslato: Jun 20, 2012, 11:54:20 pre podne »

Poz. Sto se tice teretane mogu reci da sam pocetnik jer idem nepunih 5 meseci, ali sam fizicki aktivan vec 4 godine i dosta sam toga postigao.
Prvo me je moj neki tvrdoglavi cilj odbijao od teretane, ali svako ima neki svoj prirodni maximum (mislim na bodyweight) i ne moze ici dalje.
Mogu reci da sam taj svoj prirodni maximum postigao i jednostavno sam zeleo da unapredim svoj izgled i krenuo sam u teretanu.
Sada se vec cilj pretvorio u "zelim da znam koliki mi je maximum sa tezinama".
Prvo sam od suplementacije krenuo sa proteinom i cuts'om, ali sam cuts izbacio relativno brzo jer mi je metabolizam ultra brz sam po sebi.
Skinuo jesam neki postotak masnoce sa stomaka, ali posto mi se ishrana bazira na masi, taj preostali postotak ce jos dugo vremena ostati tu gde jeste :)
Ovaj text bih namenio onima koji su takodje pocetnici u teretani, tako da se odmah ogradjujem ako lupim neku nebulozu, opet pisem iz svog iskustva.

Pod izrazom "Klasicni" trening, mislio sam na uobicajene vezbe koje svi izvode:

- Bench Press
- Potisak bucicama na kosoj klupi
- Razvlacenje
- Propadanja
- Zgibovi
- Lat masina
- Veslanje u pretklonu ili T sipkom