TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356851 Teme od strane 24546 Članovi Poslednji član: Duka007

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 21, 2019, 05:10:11 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pocetak, vasi saveti, misljenja  (Pročitano 1788 puta)
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #8 poslato: Avgust 25, 2012, 06:49:49 posle podne »

To će onda biti baš dobra kombinacija suplemenata. Samo istraj u nameri i ne daj se. :)
Sačuvana
trainhard
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #7 poslato: Avgust 25, 2012, 05:46:10 posle podne »

Hvala na odgovorima, i dalje se pridrzavam ishrane, napredujem malo po malo, sada cu ubaciti i kreatin u suplementaciju a kada gourmet potrosim, zasebno kezein whey i bca:)
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #6 poslato: Avgust 10, 2012, 10:46:16 pre podne »

au... kako da ne...

Pojedi bar nešto malo,  npr napravi kajganu od nekoliko jaja uz parče nekog integralnog hleba ili u whey stavi malo ovsenih... da imaš i protein i neki izvor hidrata koji će ti dati energiju

moraš da jedeš... jako puno... znam da nije lako ali to je jedini put da dobiješ kg
Sačuvana
trainhard
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #5 poslato: Avgust 10, 2012, 10:41:07 pre podne »

Trenutno pre treninga ne jedem nista, posto sam u teretani svaki dan u 9 ujutru, trebalo bi ?
I da pijem ovsene sa gourmetom posle treninga
« Poslednja izmena: Avgust 10, 2012, 10:50:04 pre podne od strane trainhard » Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #4 poslato: Avgust 10, 2012, 08:14:56 pre podne »

super,

samo mi nije jasno to posle treninga, popiješ elite gourmet zajedno sa ovsenim?

posle treninga popij mericu tog Elite-a samo sa vodom, eventualno dodaj dekstrozu i ako možeš bilo bi dobro bcaa, glutamin...  i to je to, a onda kroz pola sata - sat jedi normalno

što se tiče ovsenih njih ne bih jela u toku dana, samo ujutru za doručak malo - složeni ugljeni hidrati.  Za posle treninga pre sam za pirinač ili krompir. 

A šta jedeš pre treninga?
Sačuvana
trainhard
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #3 poslato: Avgust 09, 2012, 12:31:53 posle podne »

Hvala puno, idem masa-definicija-masa, ne brinem se za masti uvrsticu kardio kad porastu:)
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #2 poslato: Avgust 09, 2012, 12:22:15 posle podne »


Odlično za početak. Trbušnjaci ti nisu neophodna vežba ako mene pitaš, pogotovo ako radiš čučanj, prednji čučanj, mrtvo, ohp. Ishrana je na mestu, s tim što ti Ella sir nije neophodan - napravili su od Elle nezaobilaznu stvar, ali taj zadnji obrok može biti normalan kao što ti je i ručak, salatom (i pirinčem za tebe).
Pretpostavljam da je cilj masa, tako da po meni treba da istraješ u tome što si zacrtao i to je jedina tajna koja te deli od uspeha i željenog izgleda. Naravno taj sistem treninga koji si naveo je ok, ali sa konstantim podizanjem kliaže u nedeljnom rasponu od 2.5 - 5kg, zavisno od vežbe. Nemoj se brinuti ako dobiješ salo, jer je to nusprodukt mase koji ne možeš izbeći ako ideš tim putem masa-definicjia-masa...

Što se tiče suplementacije, klasika: monohidrat, beta alanin, bcaa pre treninga, posle taj gourmet, bcaa ili eaa, monohidrat.
Ništa ti više ne treba. 

pozdrav
Sačuvana
Arbeit macht frei.
trainhard
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #1 poslato: Avgust 09, 2012, 11:49:08 pre podne »

E ovako, pisem temu, kako bih video sta mislite o programu kojem sam se posvetio posto sam se ukljucio u teretanu

Ishrana: posle treninga dymatize gourmet 1 i po merica sa 100 grama ovsenih pahuljica, 50 grama lanenog semena i 5 belanaca
Rucak : 300 grama piletine, bifteka, curetine, juneceg buta i 100 grama rize uz neku salatu
Rucak 2: identicno kao prvobitni rucak
Vecera: 300 grama piletine, bifteka, curetine,juneceg buta i 50 grama rize ( razmisljam se zbog kolicine koja me trenutno muci da pojacam UH za veceru a izbacim rucak 2 dok se malo ne naviknem)
Pred spavanje, 450 grama ella sira

Suplementacija: dymatize gourmet, NO SHOTGUN
Treniram 5x nedeljno, bez kardio treninga, sa svakog misicnom grupom zasebno uz trbusnjake 3x nedeljno, planiram da predjem na 4x nedeljno trening  ( pauza sredom, subotom i nedeljom), uz piramidalna ponavljanja tj  4 serije, 8-12, 4-6, 1-3, 4-6 ponavljanja
Ovo je u principu plan kojeg se trenutno pridrzavam, pa me zanima vase misljenje o njemu, da li nesto treba menjati, dirati, za prvih mesec i po dana sam sa 65,5 otisao na 68 kila ( visok sam 183), hardgainer sam, tj jako se tesko gojim bez obzira sta i koliko jedem nikad nisam bio '' mastan ''
Eto, to bi bilo to, hvana unapred : )
Pristup mesu imam neogranicen, eventualno i suplementaciji, osim ribe na koju sam alergican :S
« Poslednja izmena: Avgust 09, 2012, 11:51:00 pre podne od strane trainhard » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 1.601 sekundi sa 17 upita.