TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356662 Teme od strane 24545 Članovi Poslednji član: milanche77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 15, 2019, 09:29:16 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 386 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Trening za danas  (Pročitano 523888 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11571


« Odgovor #5654 poslato: Maj 25, 2019, 10:28:43 posle podne »

Bench press 5 serija 10x100kg
Kosi potisak 3 serije 15x35kg
2 serije propadanja do otkaza
Potisak sa čela 5 serija 15x50kg
Sačuvana
Boban Šaranović
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1567


« Odgovor #5653 poslato: Maj 24, 2019, 07:24:40 posle podne »

Kardio na traci 30 min

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
Miša Nenković
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 477


« Odgovor #5652 poslato: Maj 24, 2019, 06:31:11 posle podne »

Zagrevanje 20min

Drill sa partnerom( kik 5x5 )

Sparing full 3x5

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока

Sačuvana
Boban Šaranović
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1567


« Odgovor #5651 poslato: Maj 21, 2019, 08:59:36 posle podne »

ma ne brini ti za ishranu iscitao sam ovde dosta tekstova...
sta vredi da pojacam ishranu ako ne treniram ode sve u salo.
daj ti neku preporuku oko treninga, napisao sam ti detalje :)

Ne brinem ja, ti treba da brines jer ne razmisljas kako treba. Da si citao imao bi jasniju sliku o svemu navedenom. To sto ces da pojacas ishranu a da ne treniras ja nisam napisao, vrati se na moj post jos jednom.

Posto ti je ishrana kako treba, ajde napisi kako se trenutno hranis? Pa cemo onda i o treningu.

Mozda bi bilo najbolje da otvoris svoju temu,  da ne spamujemo ovu ovdje.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
« Poslednja izmena: Maj 21, 2019, 09:06:14 posle podne od strane Boban Šaranović » Sačuvana
acala
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 239

« Odgovor #5650 poslato: Maj 21, 2019, 08:30:54 posle podne »

ma ne brini ti za ishranu iscitao sam ovde dosta tekstova...
sta vredi da pojacam ishranu ako ne treniram ode sve u salo.
daj ti neku preporuku oko treninga, napisao sam ti detalje :)
Sačuvana
Boban Šaranović
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1567


« Odgovor #5649 poslato: Maj 21, 2019, 08:19:51 posle podne »

imao sam nekih zdravstvenih problema nisam nista radio godinu dana, i dosta sam smrsao u sustini, a i pre toga sam bio mrsav, cilj mi je samo na nabijem malo mase, definicija me ne interesuje. Koliko sam iscitao, nema potrebe za neke bb vezbe, ako je ovaj cilj koji sam naveo, vec neki trening snage, i osnovne vezbe, imam problem sa kicmom i plus skracenu zadnju lozu pa je mrtvo nemoguca misija da se odradi pravilno, jer rukama kad se sagne  ne mogu dohvatiti carape koju su navucene a ne prste na nogama ili stopala... sem ako cu ga raditi nepravilno pa nanete samo stete sebi...
da li bih sa ovim vezbama.sto sam naveo i iskorakom umesto mrtvim imao problem sa disbalansom misica?
video sam dosta ljudi praktikuje i samo cucanj mrtvo i benc, onda se opet svodi na isto samo izbaciti mrtvo i da bude cucanj iskorak benc hm? a pre svakog treninga odradim i 3 serija zgibova kao zagrejavanje cisto i to da napisem

To sto ces raditi trening snage a ne bb vjezbe i tako dobijati na masi, nema bas neke logike. Trening snage je trening za snagu i kao takav moze koristiti i za skidanje i za nabacivanje mase. Isto vazi i za bb.

Ono sto tebe buni je ishrana. Adekvatnom ishranom dovodis tijelo u stanju kalorijskog suficita ili deficita. Na sve to dodas trening u zavisnosti da li skidas ili dodajes.

Ako ti deadlift stvara problem,izbaci ga, imas dosta vjezbi i varijacija poput veslanja, hiperkestenzije itd itd... koje ce ga uspjesno zamijeniti.. Iskorak svakako nece sem ako ne mislis na zadnju lozu koju pogadjas kada izvodis deadlift. Ipak prilikom mrtvog dizanja akcenat je najvise na ledja i ta se vjezba najvise izvodi da bi pogodili ledjne misice.

Istina je da se  dosta misica  aktivira ovom kompleksnom vjezbom, ali isto tako zbog lose tehnike i silovanja kilograma dolazi do cestih povreda. Pocetnicima bez nadzora strucne osobe ne savjetujem da rade istu.

To sto radis zgibove da bi se zagrijao pred svaki trening mislim da je suvisno. Radnu temperaturu podizes na traci za trcanje uz par serija odredjene vjezbe sa tegovima, prije nego li pocnes sa radnim serijama.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Sačuvana
acala
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 239

« Odgovor #5648 poslato: Maj 21, 2019, 07:26:27 posle podne »

imao sam nekih zdravstvenih problema nisam nista radio godinu dana, i dosta sam smrsao u sustini, a i pre toga sam bio mrsav, cilj mi je samo na nabijem malo mase, definicija me ne interesuje. Koliko sam iscitao, nema potrebe za neke bb vezbe, ako je ovaj cilj koji sam naveo, vec neki trening snage, i osnovne vezbe, imam problem sa kicmom i plus skracenu zadnju lozu pa je mrtvo nemoguca misija da se odradi pravilno, jer rukama kad se sagne  ne mogu dohvatiti carape koju su navucene a ne prste na nogama ili stopala... sem ako cu ga raditi nepravilno pa nanete samo stete sebi...
da li bih sa ovim vezbama.sto sam naveo i iskorakom umesto mrtvim imao problem sa disbalansom misica?
video sam dosta ljudi praktikuje i samo cucanj mrtvo i benc, onda se opet svodi na isto samo izbaciti mrtvo i da bude cucanj iskorak benc hm? a pre svakog treninga odradim i 3 serija zgibova kao zagrejavanje cisto i to da napisem
Sačuvana
Boban Šaranović
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1567


« Odgovor #5647 poslato: Maj 21, 2019, 06:14:29 posle podne »



Ekipa, koliko je ok, za nekog ko ide reakretivno u teretanu da radi:
Bench, Cucanj, Iskorak sa bucicama, Potisak? umesto
Bench, Cucanj, Mrtvo Dizanje, Potisak?
jer ono koliko sam iscitao tekstove to su 4 najbolje vezbe za pocetnike, i uopste rekreativce koji nisu bb? samo izbaciti mrtvo dizanje i koliko se gubi tim izbacivanjem a ubaciti iskorak na primer?

Ne gubis nista ako na adekvatan nacin zamijenis tu vjezbu. Pitanje je sta ti u sustini ocekujes od mrtvog dizanja a sta od iskoraka?

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
acala
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 239

« Odgovor #5646 poslato: Maj 21, 2019, 06:07:00 posle podne »

Ekipa, koliko je ok, za nekog ko ide reakretivno u teretanu da radi:
Bench, Cucanj, Iskorak sa bucicama, Potisak? umesto
Bench, Cucanj, Mrtvo Dizanje, Potisak?
jer ono koliko sam iscitao tekstove to su 4 najbolje vezbe za pocetnike, i uopste rekreativce koji nisu bb? samo izbaciti mrtvo dizanje i koliko se gubi tim izbacivanjem a ubaciti iskorak na primer?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11571


« Odgovor #5645 poslato: Maj 19, 2019, 09:40:47 posle podne »

Čučanj par serija 10x110kg
Iskorak u pokretu par serija sa bucicama od 15kg
Hiperekstenzija 4 serije do otkaza
Sačuvana
Boban Šaranović
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1567


« Odgovor #5644 poslato: Maj 19, 2019, 08:10:21 posle podne »

Kardio na traci 20 min

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk

Sačuvana
Stamen Randjelovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2289


« Odgovor #5643 poslato: Maj 19, 2019, 07:58:32 posle podne »

Juce 15 km po gradu danas 27 km
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 11571


« Odgovor #5642 poslato: Maj 18, 2019, 10:18:47 posle podne »

Bench press 5 serija 8x100kg
Kosi bench press 3 serije 5x90kg
Propadanja 4 serije do otkaza
Razvlačenje sa sajlama 3 serije 15x30kg
Sačuvana
Miša Nenković
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 477


« Odgovor #5641 poslato: Maj 18, 2019, 02:34:21 posle podne »

Zagrevanje 15min

5×8 zgibovi sa opterecenjem

5×8 military press

Послато са LG-D290 уз помоћ Тапатока

Sačuvana
Stamen Randjelovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2289


« Odgovor #5640 poslato: Maj 17, 2019, 08:51:55 posle podne »

Lat masina 4*8
Vedlanje u pretklonu 4*10
B.press 4*10
Letenje za rame 3*12
Biceps ez 3*8
Triceps na crossu 3*10
Sačuvana
Stranice: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 386 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.514 sekundi sa 20 upita.