TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356769 Teme od strane 24546 Članovi Poslednji član: sallevidic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 19, 2019, 06:17:19 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 364 365 [366] 367 368 ... 387 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Trening za danas  (Pročitano 524124 puta)
Darkossj
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42


« Odgovor #321 poslato: Februar 15, 2013, 11:04:18 posle podne »

Svakakve, znas sta smorno pa zato nesta pisem neznam sta
Sačuvana
NIKOLIC>
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 962


« Odgovor #320 poslato: Februar 15, 2013, 11:02:09 posle podne »

Joj Darkossj aj ne smaraj vise sa tim glupim pitanjima... tacno od kad si se registrovao unio si nemir u moju glavu... ti bi radio nesto za sto kazes da nije bolje, jer si vidio od nekog tamo da tako radi pa ti se cini da je i to dobro, ali onda opet moras 5 puta da pitas sta je bolje... aj mani

A isto tako si se registrovao na exyu forum i u podforumu namjenjen za powerlifting postavio temu sa anketom "da li je dobro da se radi mrtvo dizanje ili ne".... sto bi onaj komentator sa youtuba rekao nakon primljenog gola "pa kakve mi budale imamo, to nema nigdje na svijetu"
hahahahah evo ne znam zasto, ali placem od smeha hahaha
Sačuvana
"In the land of the blind, the one-eyed man is king"
Starfucker
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 824


Nec Hercules contra duos

« Odgovor #319 poslato: Februar 15, 2013, 10:52:19 posle podne »

Joj Darkossj aj ne smaraj vise sa tim glupim pitanjima... tacno od kad si se registrovao unio si nemir u moju glavu... ti bi radio nesto za sto kazes da nije bolje, jer si vidio od nekog tamo da tako radi pa ti se cini da je i to dobro, ali onda opet moras 5 puta da pitas sta je bolje... aj mani

A isto tako si se registrovao na exyu forum i u podforumu namjenjen za powerlifting postavio temu sa anketom "da li je dobro da se radi mrtvo dizanje ili ne".... sto bi onaj komentator sa youtuba rekao nakon primljenog gola "pa kakve mi budale imamo, to nema nigdje na svijetu"
« Poslednja izmena: Februar 15, 2013, 10:59:24 posle podne od strane Starfucker » Sačuvana
NIKOLIC>
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 962


« Odgovor #318 poslato: Februar 15, 2013, 10:40:16 posle podne »

Mislim da je duboki bolji
Sačuvana
"In the land of the blind, the one-eyed man is king"
Darkossj
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42


« Odgovor #317 poslato: Februar 15, 2013, 10:33:33 posle podne »

Mislim da je duboki bolji
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #316 poslato: Februar 15, 2013, 10:29:42 posle podne »

A sta je bolje duboki ili do pola  cucanj
Sta ti kaze logika na osnovu procitanog?

P.S da ne kvarimo vise temu,neka moderatori obrisu off
Sačuvana
Darkossj
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42


« Odgovor #315 poslato: Februar 15, 2013, 10:21:52 posle podne »

Ervin car najbolji je kolko moze sad da izbaci na bench
Sačuvana
NIKOLIC>
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 962


« Odgovor #314 poslato: Februar 15, 2013, 10:03:21 posle podne »

prednji cucanj: 3x5x65 1x80
bench: 3x5x77.5 10x60
pendlay rows: 3x5x72.5
zgibovi: 3x3 normalni, 3x3 chin-ups uski, 3x3 siroki
triceps pushdown/face pulls: 4x10x40/4x10x20
Sačuvana
"In the land of the blind, the one-eyed man is king"
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #313 poslato: Februar 15, 2013, 10:01:35 posle podne »

To na snimku nije polučučanj nego u najboljem slučaju četvrt čučanj...

Nabačaj/Izbačaj 60x3; 80x3; 100x2

Log lift 105x1; 105x1; 115x1; 125x1; 135x1; 135xFail; 125x1

Dumbell, ovaj put sam koristio veću bućicu i dobio malo realniji prikaz snage tako da sam trening završio sa 65kg x 4 i Fail na 75kg

Imam i snimke, ali za sada samo gazda Ervin sa 195kg Log lift ;)

http://www.youtube.com/watch?v=XevVaA8UeSQ
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
Darkossj
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 42


« Odgovor #312 poslato: Februar 15, 2013, 09:59:13 posle podne »

A sta je bolje duboki ili do pola  cucanj
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #311 poslato: Februar 15, 2013, 08:48:29 posle podne »

Upravo to...a svi ostali koji se ne takmice u PL nemaju opravdanje zasto ne rade duboki cucanj.
Sačuvana
NIKOLIC>
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 962


« Odgovor #310 poslato: Februar 15, 2013, 08:45:06 posle podne »

Zasto PL ne idu do kraju kod cucnja?
Zato sto je lakse i sa vecom kilazom moze da se radi.
Sačuvana
"In the land of the blind, the one-eyed man is king"
Stefan L.
Gost
« Odgovor #309 poslato: Februar 15, 2013, 08:10:34 posle podne »

Zasto PL ne idu do kraju kod cucnja?
Sačuvana
Terror
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1800


terroristes

« Odgovor #308 poslato: Februar 15, 2013, 07:38:10 posle podne »

Znam obozavam da radim ja cucanj onaj pravi al sad sam rekao malo da promenim
malo da promeniš ''pravi'' čučanj?
Kad kažeš čučanj to se odnosi na to da tvoja butina u trenutku kada bude najniže bude u položaju sa slike.

Da razjasnimo nešto: Ne postoje pravi i nepravi čučnjevi, polučučenjvi, duboki čučnjevi i plitki čučnjevi. Sve što je iznad te paralele sa slike je neki pokušaj vežbe i to se ne zove čučanj u ovom sportu. Sve što je ispod paralele ili na paraleli se zove jednostavno: čučanj.

Da razjasnimo nesto. Meni je cucanj samo onaj koji se radi na olimpijadi u weightliftingu ili takozvani a2g cucanj. Svaki cucanj koji se prilikom spustanja ne spusti toliko da ne pipne butinom list, ja ne podrazumevam pod cucnjem. Isto tako ima ljudi koji misle drugacije i rade drugacije, tako da ne vredi raspravljati. Danas se u powerliftingu svasta priznaje, i sve vise ljudi gleda tu vrstu cucnjeva i samim tim rade takve cucnjeve, a meni je to go k. Nek radi svako kako misli da treba.
licno nemam nista protiv atg cucnja i ponekad ga praktikujem medjutim to sto si napisao jednostavno nije ispravno.u weightliftingu ne postoji disciplina cucanj vec samo trzaj i nabacaj.u ove dve discipline se ide u cucanj iskljucivo zato sto se moze podici dosta vise kila nego li to pokusas bez cucnja...jedini sport gde postoji disciplina cucanj je powerlifting i znaju se pravila najvisi deo butine mora proci ispod zamisljene paralele  koja prolazi kroz koleno.takodje i nije neka razlika raditi ga samo da se probije  paralela ili atg sto se kilaze tice pogotovu ako se atg radi sa zaletom pa hipsom odbijes od listove...tako da sto se mene tice ta prica ne pije vodu
Sačuvana
Nase ce sjene hodati po Becu ,lutati po dvoru , plasiti gospodu...
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #307 poslato: Februar 15, 2013, 07:33:36 posle podne »

Da razjasnimo nesto. Meni je cucanj samo onaj koji se radi na olimpijadi u weightliftingu ili takozvani a2g cucanj. Svaki cucanj koji se prilikom spustanja ne spusti toliko da ne pipne butinom list, ja ne podrazumevam pod cucnjem. Isto tako ima ljudi koji misle drugacije i rade drugacije, tako da ne vredi raspravljati. Danas se u powerliftingu svasta priznaje, i sve vise ljudi gleda tu vrstu cucnjeva i samim tim rade takve cucnjeve, a meni je to go k. Nek radi svako kako misli da treba.

Naravno da ćemo da razjasnimo. Pričamo o powerlifting čučnju, ne vidim da se iko na ovoj temi prijavio kao olimpijski dizač tegova. Dakle, ako mene pitaš, ne pričam o olimpijadi, westside školi, već o IPF pl čučnju u kome ima slimsla nešto zvati čučanj ako probija paralelu za dlaku ili za 15cm. Može svako da radi onako kako misli da treba, može i raditi biceps pregib pa to zvati čučanj ili trostruki salto, može biti 10cm iznad paralele sa 250kg i kačiti ovde klipove kako radi čučanj. Ali sve to se ne zove čučanj.   
« Poslednja izmena: Februar 15, 2013, 07:37:04 posle podne od strane Ironman. » Sačuvana
Arbeit macht frei.
Stranice: 1 ... 364 365 [366] 367 368 ... 387 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.751 sekundi sa 18 upita.