TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 357349 Teme od strane 24555 Članovi Poslednji član: adamovicm

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 09, 2019, 01:06:36 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Ognjen Pedja Tutorov)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 7 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Povreda tetive  (Pročitano 6561 puta)
SB
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 44

« Odgovor #78 poslato: Decembar 01, 2019, 11:14:19 pre podne »

To su te uporne upale tetive koje se stalno vracaju.
A terapije neke? Samo odmor nece dovesti do poboljsanja...
Šta predlažete?
Na pregledu mi je rečeno da tetiva nije oštećena, samo treba da sačekam da se upala povuče i onda mogu početi sa vežbama.
Pa zbog toga sam sada mislio bar 3 sedmice odmora, pa onda vežbe jačanja. S tim što je sada situacija mnogo povoljnija, nego kada sam bio na pregledu.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #77 poslato: Decembar 01, 2019, 11:04:01 pre podne »

Svaka naredna upala dodatno ostecuje tetivu, te je ona sklona pucanju
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #76 poslato: Decembar 01, 2019, 11:00:38 pre podne »

To su te uporne upale tetive koje se stalno vracaju.
A terapije neke? Samo odmor nece dovesti do poboljsanja...
Sačuvana
SB
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 44

« Odgovor #75 poslato: Decembar 01, 2019, 09:46:52 pre podne »

Pozdrav. Izvini na kasnjenju sa odgovorom.
Jesi li isao na pregled sa tim snimkom?
Mozda ne bi bilo lose obratiti se nekoj sportakoj ambulanti za pregled i terapije?
Odmah je to pregledano, tačnije ultrazvukom je to urađeno i napisano u izveštaju.
Probaću još jednom sa odmorom i postepenim povećanjem intenziteta treninga (kad krenem), pa ako se opet pojavi onda ih moram posetiti. Nije mi jasno kako treniram 2,3 meseca bez problema, i onda se javi bol. Trenutno nemam nikakav problem, samo eto ta mala guta (smanjila se od pre neki dan, iako ne boli na dodir ili bilo šta). Tačnije, leva noga ne izgleda kao desna (malo je kao deblja), iako sam na obe imao upalu. Hvala Vam na odgovoru, poz.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #74 poslato: Decembar 01, 2019, 08:57:37 pre podne »

Pozdrav. Izvini na kasnjenju sa odgovorom.
Jesi li isao na pregled sa tim snimkom?
Mozda ne bi bilo lose obratiti se nekoj sportakoj ambulanti za pregled i terapije?
Sačuvana
SB
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 44

« Odgovor #73 poslato: Novembar 29, 2019, 09:13:04 pre podne »

Ako bude pitanja javi se. poz
Pozdrav,  javljam se posle dugo vremena, ali sa istim problemom.
U suštini, već duže od dve godine imam veliki problem sa tetivom (upala), i to je ono što mi ruši sve moje snove vezane za fudbal.
U julu sam sve to snimao i u izveštaju piše: Tendinitis et peritendinitis Achilis bill. Bursitis retrocalcanearis bill. M. Haglund bill. Nakon toga pio sam tablete 4sedmice, odmarao i nije bilo bolova.
Za mesec dana otišao sam na kontrolu i u izveštaju je pisalo: Bursitis Achillis profunda bill. Rečeno mi je da mogu postepeno da se vratim trčanju, i dobio sam hyalfit gel da mažem, i još neke tablete.
Postepeno sam trenirao i pojačavao intenzitet vremenom, i nije bilo problema, pomislio sam da je došao kraj svim mukama, ali...
U naredna 2 i po meseca sam trenirao i odigrao 9 utakmica bez problema, međutim, posle 10e, sutradan, nakon utakmice, osetio sam bol u levoj tetivi, ne toliko veliki, odmorio sam 5 dana, i ponovo odigrao utakmicu bez bolova. To je bila i poslednja utakmica u ovom delu, tako da je sada pauza. Zanima me da li me ta bol ponovo vraća na početak povrede, da li da rasteretim tetivu i hladim neko vreme, ili da radim vežbe kako bih je ojačao? Prethodnih par dana radio sam vežbe jačanja, i ne osetim bol, ali kada povučem stopalo prema gore pojavi se kao mali otok između tetive i skočnog zgloba, tako da me to brine, iako me ne boli na dodir. Trenirao bih u ovoj pauzi, ali jednostavno imam strah da ću posle par treninga ponovo morati da odmaram. ( Prošle godine sam takođe odigrao 10 utakmica, i usledila je pauza i odmor od mesec dana za mene, ali kada sam ponovo počeo sa trčanjem, posle par treninga, bol se javlja.)
Ako imate neko rešenje ili preporuku, kako da konačno rešim ovu patnju, molim Vas napišite. Pozdrav. 
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #72 poslato: Februar 21, 2019, 06:23:28 posle podne »

Ako bude pitanja javi se. poz
Sačuvana
SB
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 44

« Odgovor #71 poslato: Februar 21, 2019, 11:14:57 pre podne »

Hvala puno, poslusacu sve savete.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #70 poslato: Februar 21, 2019, 10:15:45 pre podne »

Jako je važno da pratiš da li i koja vežba uzrokuje bol. ...kakav je , kada se javlja.
To što se ujutru javlja je još uvek znak određene vulnerabilnosti . ..bilo da su u pitanju mišići, ligamenti, kosti,..sve je to složen sklop koji  se posmatra kao celina.

Jako važno je i da ubaciš vitamine kao potpora ishrani s vremena na vreme.….magnezijum, D3K2, kalcijum…mesec-dva pa napravi pauzu. Hidratacija..voda prvenstveno
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #69 poslato: Februar 21, 2019, 10:11:41 pre podne »

Ovo je neki dodatak tvom svakodnevnom treniranju tj primeri koje sam izdvojila....
Kombinuj sa prethodnima, zavisno da dana kada ideš na treninge u smislu da ne moraš sve ovo spojiti u isti dan.
Ono što mora da sadrži svaki trening koji god oblik je zagrevanje pre +istezanje posle

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #68 poslato: Februar 21, 2019, 10:05:49 pre podne »

Dve vežbe za jačanje, idealno za teretanu, čak i za kućne uslove, dosta priča ali je lepo objasnio.
https://youtu.be/MuD58rqj8SE

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #67 poslato: Februar 21, 2019, 10:01:11 pre podne »

 za skočni (odlično sa elsat.trakama)
https://youtu.be/omcyh8-aL24
https://youtu.be/pzy289wmsKQ

Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #66 poslato: Februar 21, 2019, 10:00:24 pre podne »

za stopala
https://youtu.be/WU93pvtGf6s
https://youtu.be/U2BFeod_JMk (11:30)
https://youtu.be/kStuJAu0a20 (1:20)
Sačuvana
SB
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 44

« Odgovor #65 poslato: Februar 20, 2019, 11:46:14 pre podne »

Poceo sam, vec tri sedmice treniram.
Nema bolova, samo nekad nakon treninga sutradan kad se probudim osetim malu bol, ali prodje nakon sto odradim dizanje na prste.
Radio sam 3 serije po 15 ponavljanja.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1592


« Odgovor #64 poslato: Februar 20, 2019, 08:22:03 pre podne »

Jesi li krenuo sa treninzima?

Što se tiče vežbi, nema bolova dok ih radiš? Da li ima neka koja je još uvek teža za izvođenje?
Do koliko serija i ponavljanja ih izvodiš?
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 7 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 1.375 sekundi sa 18 upita.