TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 357333 Teme od strane 24555 Članovi Poslednji član: adamovicm

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 08, 2019, 02:55:23 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Potreban savet :)  (Pročitano 1400 puta)
mrkela
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 31


« Odgovor #9 poslato: Jul 04, 2013, 01:11:26 posle podne »

Poslusaj doktorku Goranu sve sto ti je rekla je... nemam sta da dodam, ja bi ti jedino iz licnog iskustva  preporucio par stvari za cistu misicnu masu pored ovog sto uzimas  a  koje  smatram da su neophodne:Hemp protein,omega 3 masne kiseline  i taurin.Za Hemp protein garantujem zivotom e sad zavisi dosta i od proizvodjaca,imas internet pa se informisi da ne bi sad  ispalo da ja reklamiram hemp protein.
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #8 poslato: Jul 04, 2013, 11:43:26 pre podne »

nazalost ne postoji brz nacin skidanja sala, ako skidas kilazu rapidno to znaci da odlazi visak vode, misicna masa - zbog velikog deficita kalorija i tek nesto sala....  cinis sebi kontra uslugu, osecaces se lose i na duze staze nikako nije zdravo, uspori se metabolizam, izgubis misicnu masu koja je glavni pokretac metabolizma...

na tebi je da li ces da nas poslusas ili ne, ali znam iz iskustva da brzog resenja nema
Sačuvana
AleksandarSpasic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 25

« Odgovor #7 poslato: Jul 04, 2013, 10:23:37 pre podne »

Jasna je meni njihova funkcija i to nije sporno u celoj prici, zanimalo me kojom logikom ti ides, a vidim da je u startu pogresna jer si se oslonio na sagorevace. Sam si naveo da je L karnitin dodatak, a kod tebe je on zapravo osnova, jel tako? Sta ce biti kada prestanes da ih uzimas? 

Idem logikom da iskoristim sve moguce stvari da bukvalno "nezdravim i brzim" nacinom sagorim tog viska sala na sebi, a onda regulisem ishranu iz korena, sa po 3 obroka dnevno + uzine, totalno nije zdravo ali.... mozda ni sam nisam svestan posledica toga koji tek prethode

Mislim da nema potrebe koristiti oba zajedno...  popij prvo jedno pa onda drugo.  L karnitin je blaža varijanta, ali i efikasna pre aerobnog treninga.  Dyma Burn je ok ukoliko ti je potreban dodatan "kick" pre treninga.

Nemoj toliko da se oslanjaš na sagorevače, oni su ok kao potpora, a ono što najviše utiče je način ishrane i treninga.

p.s. u isto vreme smo i Gorana i ja pisale odgovor :)

Ali ja se ne oslanjam sve na sagorace, da je tako ne bih uopste bukvalno smanjio ishranu na svega 30% od onih 100% koje sam ranije imao, ukljucujuci i ogromne obroke bukvalno 5 minuta pred spavanje, sada sam svestan toga da mi uopste nisi bili potrebni :)
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #6 poslato: Jul 04, 2013, 09:19:34 pre podne »

Mislim da nema potrebe koristiti oba zajedno...  popij prvo jedno pa onda drugo.  L karnitin je blaža varijanta, ali i efikasna pre aerobnog treninga.  Dyma Burn je ok ukoliko ti je potreban dodatan "kick" pre treninga.

Nemoj toliko da se oslanjaš na sagorevače, oni su ok kao potpora, a ono što najviše utiče je način ishrane i treninga.

p.s. u isto vreme smo i Gorana i ja pisale odgovor :)
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #5 poslato: Jul 04, 2013, 09:17:56 pre podne »

Jasna je meni njihova funkcija i to nije sporno u celoj prici, zanimalo me kojom logikom ti ides, a vidim da je u startu pogresna jer si se oslonio na sagorevace. Sam si naveo da je L karnitin dodatak, a kod tebe je on zapravo osnova, jel tako? Sta ce biti kada prestanes da ih uzimas? 
Sačuvana
AleksandarSpasic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 25

« Odgovor #4 poslato: Jul 04, 2013, 09:11:00 pre podne »

Bicu kratak sa istorijom, imam 18 godina, do pre godinu i po dana imao sam 130 kilograma (znam znam previse debeo,saljem slike ako neverujete :) ) skinuo sam za 3 meseca na 84 kg ne prateci nijednu dijetu do one koju sam sam napravio tj unosio sam jako malo kalorija, svega 200-300 na dan pa je kilaza opadala lako. Nakon tih 3 meseca u roku od 10 narednih ugojio sam do 98 kg pa sam ponovo smaknuo na 84 koliko imam trenutno.Koristio sam svakakve suplemente i jako su mi pomogli, sto u mentalnom tako i u hemijskom napredtku.Imam 2 godine iskustva u teretani itd itd

Ono sto me zanima je strucno misljenje i odgovor na pitanje, sta dalje? Tj odrzavanje tezine.
Do pre mesec dana (drugi put kako rigorozno mrsavim) takoreci sam gladovao, unosio svega 500 kalorija na dan, pa se plasim onoga sto kaze da "sve sto se izgubi brzo, brzo se i nadohnadi"
S'obzirom da trebam izgubiti jos 5kg sala do idealne tezine povecao sam zbog iscrpljenosti sa 500 na 1500 kalorija na dan, naravno uz aerobik, trcanje + kucna teretana koju sam skoro napravio.
Znam da je 1500 i dalje malo ali da li taj nagli porast sa 500 na 1500 hoce da me u kratkom vremenskom preriodu vrati na staru tezinu?

I dalje pijem Dyma Burn + Carni-Fx pre treninga, osim toga koristim i Protein+ L-Gluatamin i Tecne Aminokiselina 23000 ( to je za onaj deo treninga sa tegovima)

Hvala unapred svim mogucim odgovorima :)

Da, secam se da smo pricali o tome kako unosis jako malo kalorija, pa je dobro sto si razmislio o tome i koliko toliko to korigovao.

E sada, problem jeste kompleksan i najbolje bi bilo da odradis analize kao sto je Marko rekao, ali, ono sto se meni ne svidja je ta sklonost ka rigoroznim dijetama, koje, nikako nisu dobre, nose brzo rizika po zdravlje i osecam obavezu da ti na to skrenem paznju. Uspevas da toliko variras u tezini zato sto si mlad, i tvoj organizam to jos uvek lepo moze da kompenzuje, ali, rizikujes da poremetis hormone, metabolizam, i trajno narusis zdravlje, pa ce ti kilogrami biti na poslednjem mestu.

Druga stvar, ti sa takvom dijetom neminovno gubis i misicnu masu, ne samo salo, i time dodatno remetis odrzavanje tezine, o napretku da ne govorim. Znaci, trebalo bi da pocnes da se hranis kako treba, da postepeno promenis navike u ishrani, imas redovne obroke, samo tako ces moci da drzis kilograme pod kontrolom. I, zasto dva sagorevaca?

L-Carnitine znate da je aminokiselina koja samo potpomaze sagorevanju masti tako da to smatram kao dodatkom i bukvalno kao jedinim izvorom te iste aminikoseline jer ne unosim dovoljno hrane, razumete? xD
A Dyma ima termogeneticke komplekse pa tadi non-stop za razliku od Carnitina koji se potrosi vezbajuci kardio,barem sam tako shvatio citajuci o tim proizvodima

Nije valjda lose koristiti ta dva zajedno? 

Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #3 poslato: Jul 04, 2013, 08:56:27 pre podne »

Bicu kratak sa istorijom, imam 18 godina, do pre godinu i po dana imao sam 130 kilograma (znam znam previse debeo,saljem slike ako neverujete :) ) skinuo sam za 3 meseca na 84 kg ne prateci nijednu dijetu do one koju sam sam napravio tj unosio sam jako malo kalorija, svega 200-300 na dan pa je kilaza opadala lako. Nakon tih 3 meseca u roku od 10 narednih ugojio sam do 98 kg pa sam ponovo smaknuo na 84 koliko imam trenutno.Koristio sam svakakve suplemente i jako su mi pomogli, sto u mentalnom tako i u hemijskom napredtku.Imam 2 godine iskustva u teretani itd itd

Ono sto me zanima je strucno misljenje i odgovor na pitanje, sta dalje? Tj odrzavanje tezine.
Do pre mesec dana (drugi put kako rigorozno mrsavim) takoreci sam gladovao, unosio svega 500 kalorija na dan, pa se plasim onoga sto kaze da "sve sto se izgubi brzo, brzo se i nadohnadi"
S'obzirom da trebam izgubiti jos 5kg sala do idealne tezine povecao sam zbog iscrpljenosti sa 500 na 1500 kalorija na dan, naravno uz aerobik, trcanje + kucna teretana koju sam skoro napravio.
Znam da je 1500 i dalje malo ali da li taj nagli porast sa 500 na 1500 hoce da me u kratkom vremenskom preriodu vrati na staru tezinu?

I dalje pijem Dyma Burn + Carni-Fx pre treninga, osim toga koristim i Protein+ L-Gluatamin i Tecne Aminokiselina 23000 ( to je za onaj deo treninga sa tegovima)

Hvala unapred svim mogucim odgovorima :)

Da, secam se da smo pricali o tome kako unosis jako malo kalorija, pa je dobro sto si razmislio o tome i koliko toliko to korigovao.

E sada, problem jeste kompleksan i najbolje bi bilo da odradis analize kao sto je Marko rekao, ali, ono sto se meni ne svidja je ta sklonost ka rigoroznim dijetama, koje, nikako nisu dobre, nose brzo rizika po zdravlje i osecam obavezu da ti na to skrenem paznju. Uspevas da toliko variras u tezini zato sto si mlad, i tvoj organizam to jos uvek lepo moze da kompenzuje, ali, rizikujes da poremetis hormone, metabolizam, i trajno narusis zdravlje, pa ce ti kilogrami biti na poslednjem mestu.

Druga stvar, ti sa takvom dijetom neminovno gubis i misicnu masu, ne samo salo, i time dodatno remetis odrzavanje tezine, o napretku da ne govorim. Znaci, trebalo bi da pocnes da se hranis kako treba, da postepeno promenis navike u ishrani, imas redovne obroke, samo tako ces moci da drzis kilograme pod kontrolom. I, zasto dva sagorevaca?
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #2 poslato: Jul 03, 2013, 09:03:34 posle podne »

To sto si radio je veoma lose i remeti sve tvoje zdravstvene parameter.ne smes ici mnogo ispod bazalnog metabolizma a to je odprilike 1700 cal na dan.treba da odredis kompletnu analizu krvi i funkcionalnu dijagnostiku i onda ti mozemo malo vise pomoci.
Sačuvana
AleksandarSpasic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 25

« Odgovor #1 poslato: Jul 03, 2013, 01:43:40 posle podne »

Bicu kratak sa istorijom, imam 18 godina, do pre godinu i po dana imao sam 130 kilograma (znam znam previse debeo,saljem slike ako neverujete :) ) skinuo sam za 3 meseca na 84 kg ne prateci nijednu dijetu do one koju sam sam napravio tj unosio sam jako malo kalorija, svega 200-300 na dan pa je kilaza opadala lako. Nakon tih 3 meseca u roku od 10 narednih ugojio sam do 98 kg pa sam ponovo smaknuo na 84 koliko imam trenutno.Koristio sam svakakve suplemente i jako su mi pomogli, sto u mentalnom tako i u hemijskom napredtku.Imam 2 godine iskustva u teretani itd itd

Ono sto me zanima je strucno misljenje i odgovor na pitanje, sta dalje? Tj odrzavanje tezine.
Do pre mesec dana (drugi put kako rigorozno mrsavim) takoreci sam gladovao, unosio svega 500 kalorija na dan, pa se plasim onoga sto kaze da "sve sto se izgubi brzo, brzo se i nadohnadi"
S'obzirom da trebam izgubiti jos 5kg sala do idealne tezine povecao sam zbog iscrpljenosti sa 500 na 1500 kalorija na dan, naravno uz aerobik, trcanje + kucna teretana koju sam skoro napravio.
Znam da je 1500 i dalje malo ali da li taj nagli porast sa 500 na 1500 hoce da me u kratkom vremenskom preriodu vrati na staru tezinu?

I dalje pijem Dyma Burn + Carni-Fx pre treninga, osim toga koristim i Protein+ L-Gluatamin i Tecne Aminokiselina 23000 ( to je za onaj deo treninga sa tegovima)

Hvala unapred svim mogucim odgovorima :)
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 1.271 sekundi sa 17 upita.