TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 354658 Teme od strane 24513 Članovi Poslednji član: Dzimbodzambo

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 21, 2019, 12:12:43 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Plan treninga, mrsavljenje  (Pročitano 4174 puta)
Stefan L.
Gost
« Odgovor #16 poslato: Mart 30, 2012, 03:32:12 posle podne »

A jos smo kao zemlja pogodna za poljoprivrednu... :D
Sta ces,tako je kako je...
Sačuvana
Galleryst
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2140


Today is my future!

« Odgovor #15 poslato: Mart 30, 2012, 01:33:18 posle podne »

Dok jaja nisu poskupela jeo sam po 5 celih jaja svaki dan i nikakav problem sa zumancetom nisam imao...Sad mi je jeftinije belo meso pa jaja i ne jedem. ;)

Realno sad se vise isplati kupovati meso ...
200 g belog mesa = 5 jaja
Zato jaja sad jedem samo kad su dzabe. :D

Jao brate totalno si u pravu, koja tuga! Ja i dalje neverujem!
Sačuvana
Ko ne zna, a misli da zna - Kloni ga se. Ko ne zna, a zna da ne zna - Nauci ga. Ko zna, a misli da ne zna - Uputi ga. Ko zna i zna da zna - Sledi ga.
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #14 poslato: Mart 30, 2012, 12:44:30 posle podne »

Dok jaja nisu poskupela jeo sam po 5 celih jaja svaki dan i nikakav problem sa zumancetom nisam imao...Sad mi je jeftinije belo meso pa jaja i ne jedem. ;)

Realno sad se vise isplati kupovati meso ...
200 g belog mesa = 5 jaja
Zato jaja sad jedem samo kad su dzabe. :D

Ja jaja najvise konzumiram bas zato sto su mi uglavnom za dzabe :) Ovo ostalo koliko se moze ..a kako je krenulo sa cenama vidim da cu na prinudnu dijetu :)
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #13 poslato: Mart 30, 2012, 12:11:00 posle podne »

Dok jaja nisu poskupela jeo sam po 5 celih jaja svaki dan i nikakav problem sa zumancetom nisam imao...Sad mi je jeftinije belo meso pa jaja i ne jedem. ;)

Realno sad se vise isplati kupovati meso ...
200 g belog mesa = 5 jaja
Zato jaja sad jedem samo kad su dzabe. :D
Sačuvana
ludakkg
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #12 poslato: Mart 30, 2012, 10:56:06 pre podne »

Onda sad u subotu idem u nabavku jaja, piletine i ribe :) Probacu u 5 obroka da unesem 150gr proteina.
Ima li neko sugestije oko treninga ? Neku vezbu da izbacim, ubacim ?
Sačuvana
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #11 poslato: Mart 28, 2012, 02:18:11 posle podne »

Dok jaja nisu poskupela jeo sam po 5 celih jaja svaki dan i nikakav problem sa zumancetom nisam imao...Sad mi je jeftinije belo meso pa jaja i ne jedem. ;)

Realno sad se vise isplati kupovati meso ...
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #10 poslato: Mart 28, 2012, 01:56:12 posle podne »

Dok jaja nisu poskupela jeo sam po 5 celih jaja svaki dan i nikakav problem sa zumancetom nisam imao...Sad mi je jeftinije belo meso pa jaja i ne jedem. ;)
Sačuvana
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #9 poslato: Mart 28, 2012, 11:56:18 pre podne »

Ok, hvala.
Za rucak cu onda da dodam piletinu umesto svinjskog mesa.
A za dorucak sta bi mogao uz ovsene pahuljice ? Da li mogu jedno jaje da bi malo povecao unos proteina.
Ustvari da li je mnogo dnevno da pojedem 3. jaja ,posto za veceru jedem 2. jaja ?
Na moju tezinu od 85/6kg , koliko proteina je potrebno za napredak ?

Jaja nikad dosta samo gledaj da izbacujes zumanca...Mozes za dorucak neka tri jajeta od toga jedno zumance..Nekih 170 gr proteina dnevno bi za tebe bilo dovoljno...E da i gledaj da ubacis mozda malo vise povrca u ishranu..
Sačuvana
Galleryst
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2140


Today is my future!

« Odgovor #8 poslato: Mart 28, 2012, 11:38:46 pre podne »

Shto se nogu tiche, uglavnom svi ti koji imaju masivne noge ne mogu 50kga na chuchnju ;)
I ja sam bio jedan od njih i tacno nisam mogao 45kga cucanj da radim, i bilo je vreme za promene :)

Ja za dorucak jedem uglavnom ovsene sa proteinom, ali nekada da razbijem monotoniju ispechem kajganu 2cela+5belanaca + ovsene unutra. Ili nekada napravim kao palacinku od toga.


pozdravaC!
« Poslednja izmena: Mart 28, 2012, 11:40:37 pre podne od strane Galleryst » Sačuvana
Ko ne zna, a misli da zna - Kloni ga se. Ko ne zna, a zna da ne zna - Nauci ga. Ko zna, a misli da ne zna - Uputi ga. Ko zna i zna da zna - Sledi ga.
ludakkg
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #7 poslato: Mart 28, 2012, 10:26:42 pre podne »

Ok, hvala.
Za rucak cu onda da dodam piletinu umesto svinjskog mesa.
A za dorucak sta bi mogao uz ovsene pahuljice ? Da li mogu jedno jaje da bi malo povecao unos proteina.
Ustvari da li je mnogo dnevno da pojedem 3. jaja ,posto za veceru jedem 2. jaja ?
Na moju tezinu od 85/6kg , koliko proteina je potrebno za napredak ?
Sačuvana
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #6 poslato: Mart 27, 2012, 12:37:42 pre podne »

Ako vec hoces da korigujes ishranu moraces vise da se potrudis. Za dorucak moras uneti vise proteina, rucak "to sto ima spremljeno" ne nikako. I u tom obroku mora da ti bude zastupljena odgovarajuca hrana riba, pilece meso sa kvalitetnim UH. Svinjsko meso takodje ne nikako. Dekstroza ti ne treba.
Kakve god da su ti noge treba maksimalno da ih radis kao i ostale misicne partije...
Sačuvana
ludakkg
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 9


« Odgovor #5 poslato: Mart 26, 2012, 09:43:48 posle podne »

Pozdrav svima koji ste se prikljucili i zelite da pomognete :)
Evo opisao sam detaljno kako se hranim i kako izgledaju moji treninzi.
Plan ishrane
8:30h dorucak : ovsene pahuljice(100g) u jogurtu(0.5l)+ badem + malo suvog grozdja
12h uzina: tunjevina/sardina + casa mleka
15:30h rucak(pre treninga) : sta ima za rucak ,tj sta spremi keva (obicno pasulj, grasak, krompir,sarma,makarona,pirinac) + casa mleka .
Ako je kuvana hrana onda ne zaprzava hranu za mene.Obicno ima I svinjskog mesa u rucku.
19h rucak (posle treninga): pilece grudi 200/300g + kuvani krompir + casa mleka
22h vecera : 2 jaja + 200g ella sira + neka salata
Da li mogu posle treninga da popijem dextrozu ako zelim da skinem masti ?
Ovo je kako sam poceo da se hranim,  budzet mi je ogranicen pa ne mogu da kupujem jos suplemente ali hocu prvo da korigujem ishranu koliko god mogu.

Plan treniga

Dan 1. Grudi, biceps + stomak
Grudi:
Potisak na ravnoj klupi : 1 serija zagrevanje(15 ponavljanja) + 3 serije po 12,10 i 8 ponavljanja za zadnju seriju do otkaza.
Potisak na kosoj klupi : Bez zagrevanja ovde. Isto radim 3. serije po 12,10 i 8 ponavljanja za zadnju seriju do otkaza.
Propadanje: 3 x 6 ponavljanja (sada nemam puno snage , da li postoji neka alternativa za donji deo grudi posto u teretani nemam kotrakosu klupu)
Pulover : 3 x 10 ponavljanja
Ukrstanje sa sajlama: 3 x 10 ponavljanja

Biceps:
Stojece podizanje sipke: 3 x 10 ponavljanja
Naizmenicicno dizanje bucica sedeci na kosoj klupi:3 x 10 ponavljanja
Koncetracioni pregib bucicom:3 x 10 ponavljanja

Stomak
Podizanje nogu sa savijenim kolenima na paralelnom razboju
Trbusne kontrakcije

Dan 2. Ledja triceps

Ledja
Siroki hvat na lat masini (kao za zgibove)I vucem sipku ka grudima. 1 serija zagrevanje(15 ponavljanja) + 3 serije po 12,10 i 8 ponavljanja za zadnju seriju do otkaza.
Dvorucno veslanje u pretklonu: 3 serije po 12,10 i 8 ponavljanja za zadnju seriju do otkaza.
Opet lat masina ali vucem sa donjeg kotura(ne znam tacno kao se zove vezba ali sednem I vucem ka stomaku,uzi hvat) 3 x 10
Kasnije dok malo ojacam planiram da ubacim mrtvo dizanje, da li na pocetku treninga da radim ovu vezbu ?
Triceps
1) Triceps ekstentzija kablom : 3 x 15,12,10
2) Uski bench press: 4 x 12,10,8,6
3) Triceps extenzija iznad glave

Dan 3.Pauza
Dan 4.Ramena + stomak + trcanje na traci 30min
Ramena
Potisak dvorucnim tegom ispred vrata: 1 serija za zagrevanje + 3 radne serije (12,10 i 8 ponavljanja)
Potisak bucicama iznad glave: 3 x 10 ponavljanja
Podizanje bucica u stranu sa savijenim rukama: 3 x 10 ponavljanja
Podizanje bucica u stranu sa savijenim rukama sedeci savijen na klupi(za zadnje rame): 3 x 10 ponavljanja

Stomak
Podizanje nogu sa savijenim kolenima na paralelnom razboju
Trbusne kontrakcije

Dan 5. Pauza

Dan 6.Noge + trcanje na traci 30min
Nozni potisak : 3 x 10-15 ponavljanja
Iskorak bucicama: 3 x 10 ponavljanja
Nozni pregib :3 x 10 ponavljanja
Za noge ne radim puno vezbi jer su mi noge dosta vece i misicavije u odnosu na gornji deo tela.Potrebno mi je da ih definisem koliko mogu, masu ne bi nabacivao.

Dan 7. Pauza
« Poslednja izmena: Mart 27, 2012, 02:21:15 posle podne od strane ludakkg » Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #4 poslato: Mart 25, 2012, 07:48:40 posle podne »

Pozdrav svima, treba mi pomoc oko sklopa treninga;
Trenirao sam I pre ali sa velikim pauzama, u zadnih tri godine imam ukupno oko godinu dana vezbanja ali sa velikim pauzama, po nekoliko meseci.
Uglavnom sada sam se vratio u teretanu posle 6 meseci pauze.
Visok sam 180cm I imam 86kg i imam dosta masti, najvise na nogama I stomaku.

Cilj mi je da skinem te masti I da dobijem na snazi/misicnoj masi.Ako uospte moze to zajedno :) ?
Ishranu cu takodje da korigujem maksimalno koliko mogu.Trenutno me zanima kako da korigujem plan treninga ?
Neki moj predlog plana izgleda ovako:
Dan 1. Grudi, biceps + stomak + trcanje na traci 30min
Dan 2. Ledja triceps
Dan 3.Pauza
Dan 4.Ramena + stomak + trcanje na traci 30min
Dan 5. Pauza
Dan 6.Noge
Dan 7. Pauza

I posle sve u krug.
Svaki trening ne bi bio duzi od sat vremena, osim kada trcim na traci.
Na trening idem biciklom , oko 2,5 kilometra u jednom pravcu.
Ovde racunam da je to dosta kardio vezbanja, znaci 2. puta nedeljno trcanje + 4. puta nedeljno voznja bicikle do treninga I nazad.
Svaki savet, predlog je dobrodosao, kako da korigujem trening i gde gresim ?

Najbitnije je da korigujes ishranu,a predhodno moras napisati kako se trenutno hranis?
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #3 poslato: Mart 25, 2012, 06:39:48 posle podne »

Ovo nije trening ovo je spisak mišićnih grupa po danima...to ti doĂ°e korisno kao i papir sa spiskom namirnica za pijacu...
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
Stefan L.
Gost
« Odgovor #2 poslato: Mart 24, 2012, 03:37:19 posle podne »

Trening ti je ok,mada mozes stomak da izbacis,nema potrebe da ga radis jer je tebi jedini cilj da smrsas... ;) Najvise treba da obratis paznju na ishranu,ona je glavna kod skidanja sala i dobijanja misica. :) ;)

P.S mozes u isto vreme topiti salo i dobijati misice,a to zavisi samo od toga sta jedes.
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.309 sekundi sa 20 upita.