TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 364554 Teme od strane 24685 Članovi Poslednji član: pantelija011

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 24, 2020, 02:22:28 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Plan ishrane - lean bulk  (Pročitano 3925 puta)
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #13 poslato: Decembar 20, 2013, 12:16:08 posle podne »

Ne znam kako ti je ishrana izgledala i sta si prethodno imao od suplementata, moguce je da je bilo tesko za stomak. Sto se sadasnje ishrane tice, jesi li u prvom postu naveo obroke redom kako planiras da jedes od sada, 6 obroka?

Pa od suplementa sam koristio bukvalno sve, od whey-a preko multivitamina do no reaktora. I posteno jesam preterivao, mada mislim da mi je vise smetala kolicina hrane koju sam unosio (skoro po 1kg mesa i ne znam ni sam koliko hidrata, sigurno po jedno 400-500gr i to iz pirinca, testenina i ovsenih) i u toj dijeti nije bilo bas mnogo zastupljeno voce i povrce. Kazem po doktorima sam perfektno, mada se ne osecam tako. Da, to su obroci koje vec evo praktikujem neke 3-4 nedelje, redom, i mogu reci ima pomaka u smislu da se bolje osecam, medjutim...na ogledalu se ne vidi napredak...mozda cak i suprotno. Koje je Vase misljenje, sta bih trebao promeniti u mojoj trenutnoj ishrani da bi sa aspekta zdravlja sve bilo zadovoljeno, a opet i da misicima ne fale gradivne materije?
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #12 poslato: Decembar 20, 2013, 01:29:41 pre podne »

Ne znam kako ti je ishrana izgledala i sta si prethodno imao od suplementata, moguce je da je bilo tesko za stomak. Sto se sadasnje ishrane tice, jesi li u prvom postu naveo obroke redom kako planiras da jedes od sada, 6 obroka?
Sačuvana
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #11 poslato: Decembar 19, 2013, 10:02:03 posle podne »

Pa znam da nekad i to...uzmem i po 2-3 kasicice meda :)
Salu na stranu, pa pazi, ovo je plan, kojeg se i ne pridrzavam bas svakog dana, jbg, zivot, izlasci itd itd...medjutim uvek gledam da jedem kvalitetno i zdravo jer iskreno apsolutno nemam zelju za junkom, kad god je osetim, uvek pojedem sta god mi se jede. Radio sam hiljadu analiza i navodno mi je sve perfektno, ali opet, sad pretpostavljam da ces se smejati, ali pocinje da me nerviraju bubuljice koje neprestano izlaze po celom telu, i evo kako nakon operacije sam izbacio suplemente, povecu kolicinu mesa i svega drugog sto je tesko za jetru, primecujem ogroman napredak. Takodje konstantno osecam nadutost (gasovi), te sam kontao da sam nekako tom bodibilderskom ishranom pokvario stomacnu floru, ili crevni trakt...bem li ga, sta li je, te sam odlucio da promenim malo ishranu, i mogu reci da se evo vec nakon par nedelja zaista osecam bolje i sve je bolje, medjutim...e sto se tice izgleda, primecujem da sam sve manji i manji...a definicija nije nista nesto bolja, te stoga sam i postavio temu :)
Znaci zakljucak, pojacati kalorije, uglavnom iz cistih izvora...sad samo ne znam da li da pojacam obroke, ili da ubacim jos jedan obrok a ostale za malo pojacam :/
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #10 poslato: Decembar 19, 2013, 09:51:28 posle podne »

Ti komotno na ovoliki stres mozes da dzankas svakog dana (ozb to mislim).
Sačuvana
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #9 poslato: Decembar 19, 2013, 09:44:57 posle podne »

Trening je daleko od full i dobrog, veruj mi svestan sam i sam toga :) Kroz par meseci radicu klasika svaku particiju odvojeno, 5 puta nedeljno, kardio ostaje isti, medjutim i sad, kazem ovo vec 3ci put, 4 treninga mozes da racunas, ova 3 kod kuce (koja pritom eto bukvalno svake druge nedelje ni ne radim) su zaista smejurija, i nikako ne mogu da se racunaju u to, ali kazem trenutno recimo grudi, mogu da odradim ravan potisak 30kg 12 puta, i to laganica, ali zbog operacije koju sam imao, vec na 8 moram da stanem, te stoga kontam da taj neki ekstra sklekic nece da skodi, slozices se?
E ovo je vec konkretan odgovor na ono sto me zanima. :) Iskreno, nisam nikad pokusavao lean masu ili treniranje bez suplemenata, te stoga i pitam. Znaci tvoje misljenje je da sa ovakvim treningom, mogu jos da pojacam klopu? Recimo za nekih 500-1000 kcal, i to da budu gradivni proteini i cisti uh? I da ce i dalje da ostane cist bulk, nemam nista protiv toga da se zamastim malo, ali recimo cilj mi je da mi bf ostane otprilike isti, a da u naredna 3 meseca ne dobijem vise od 3kg.
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #8 poslato: Decembar 19, 2013, 09:33:55 posle podne »

Pa kad vec pricamo o zdravlju, 7 treninga i 7 kardija je prevelik stres za telo i ne ide u prilog zdravlju ;) Ali da ne bukvalisemo vise i pricamo na temu treninga koji je kako kazes full i dobar, kazes da ti samo jelovnik ne stima da obratimo paznju na ishranu.
Ona je jako slaba i za 3x treninga nedeljno a ne za ovoliko koliko ti planiras, za ovoliki stres koji ce tvoja misicna vlakna postojeca dobijati da bi se odrzali treba ihaha kvalitetnih kalorija, a to nece biti dovoljno sa 300gr mesa dnevno nazalost kolko si napisao u jelovniku. Pogotovu ce biti tesko dobiti nova vlakna sa tim obimom treninga,ali ono pokusaj kad si vec resio sta da ti kazem, ali da se ne bi razocaravao ja sam te zato upozorio da se to tako ne radi.. Hipertrofija sa tolikim obimom treniranja i maltene nijedan dan odmora nije moguca, i vrtices se u prazno i shvatices to narednih meseci kada vidis realnu sliku.
Bez 600-800 grama mesa, jedno 400-600 gr kvalitetnih UH , i dobranom broju zdravih masti i ubacivanjem brdo multivitamina, povrca i ostalih supsa da ne bi doslo do povrede,i da bi se telo ultra brzo obnavljalo ne ocekuj novu masu (a i to je pitanje). Hipertrofija je slozeni proces i mora joj se pristupiti mnogo pametno..svi u poicetku smo jurili odmah i sve,ali to jednostavno tako ne ide, surova realnost. Odmor je pri vrhu prioriteta u ovom sportu.
Sačuvana
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #7 poslato: Decembar 19, 2013, 09:29:05 posle podne »

Ne znam zasto ljudi uvek kapiraju da se ja svadjam, jednostavno ja se tako izrazavam i tako pisem, ne znaci da sam ti pisao u temi da bih se sa tobom svadjao nego da bi sto jednostavnije skapirao neke stvari i da ti pomognem na neki nacin

Ne ja sam ovo napisao, da ti ne bi pogresno protumacio moje odgovore, apsolutno mi je jasno to da sve sto si napisao, napisao si iz najbolje namere, i sve sto si rekao, slazem se, ali ne znas moju komplet pricu, trenutno narednih par meseci moracu da guram ovako, i po prvi put u zivotu sam resio takodje da stavim zdravlje ispred izgleda, te stoga mi treba pomoc u formiranju jelovnika, jer mi je do sad jelovnik uglavnom bio vitamini i minerali iz tableta, 5-6 merica proteina, sir pred spavanje, ovsene ujutru i cepaj sto vise pirinca i mesa, a veruj mi da jedva cekam opet keceve da radim, medjutim moracu da sacekam par meseci :)
I hvala na vremenu i odgovorima ;)
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #6 poslato: Decembar 19, 2013, 09:23:38 posle podne »

Ne znam zasto ljudi uvek kapiraju da se ja svadjam, jednostavno ja se tako izrazavam i tako pisem, ne znaci da sam ti pisao u temi da bih se sa tobom svadjao nego da bi sto jednostavnije skapirao neke stvari i da ti pomognem na neki nacin
Sačuvana
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #5 poslato: Decembar 19, 2013, 09:13:11 posle podne »

Ne bih da me shvatis pogresno, nemam nameru niti da se svadjamo ili bilo sta slicno, ali realno...samo mesto postavljanja teme ukazuje na to da mi je potrebna pomoc odredjivanja dijete, ne treninga. Da li je dovoljno uh, proteina, masti, mleko posle treninga, diskutabilan dorucak, a ne u pogledu treninga. Na svakom treningu, trenunto ne mogu da dajem 100% sebe posto se oporavljam od operacije, i necu moci, tj necu smeti, jos par meseci, te zbog toga, gledam da nadoknadim kvalitet treninga, kvantitetom...znam da to ne radi tako, ali hej, smatram da je i to bolje nego da sedim ispred racunara i igram igrice. A kardia sto se tice, kazem trcim vec dugo dugo dugo, zaista mi ne pretstavlja napor niti bilo sta drugo (recimo da mi puls nikada ne prelazi 90 u toku trcanja). 
Ali i dalje smatram da bi mi dobrodosao neki savet i misljenje u vezi obroka pre treninga, diskutabilnog dorucka i ovim sto jedem neposredno nakon zavrsenog treninga :)
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #4 poslato: Decembar 19, 2013, 07:47:44 posle podne »

Vec sam ti rekao da treniranje 7 dana, i to malo ^peckanje ^ kod kuce nema logike, a tek pa 7 kardija sto nemaju logike, sta onda dalje da te posavetujem a da ispadne ok kad ces svakako po svome da uradis to sto mislis da je dobro . 
Kad se govori termin ^masa^ pa makar bila i najcistija moguca niko nije nabacio krtinu sa toliko pretreniravanja, a i samo to sve te vodi u povredjivanje.. Mada realno, verovatno na svakom od tih treninga dajes samo 40% sebe jer da dajes 100 i vise posto sebe na treninzima, takva tri treninga nedeljno bi ti znacila 10x vise nego 7 ofrlje treninga i mlataranje bicikla svakog dana.
Masu ne nabacuju tih 10 dodatnih skleka sto ces odraditi kod kuce, nego  kvalitetan odmor i nutricionizam.
Sačuvana
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #3 poslato: Decembar 19, 2013, 06:12:53 posle podne »

Hvala na odgovoru, ovako:
1)Slazem se, medjutim naveo sam to da je 4 treninga u teretani, (klasika grudi-biceps, ledja-triceps, noge, ramena) i 3 treninga su kucna varijanta (snatch, clean, jerk, zgibovi, sklekovi..) i ovde je ono 30 min max i bukvalno se ni ne oznojim, cisto eto posto sam creature of habit sto bi se reklo, volim rutinu te onda eto odradim to.
2)ma cimet mi je cisto zacin, posto ga obozavam, te stoga ga stavljam bukvalno u sve, lakse pojedem, nista drugo. homemade shejkovi...pa eto cisto mi je lakse kad sve stavim u blender da pojedem, ne postoji drugi razlog, a i kostunjavo voce je odlican izvor energije za trening, a voce i povrce, voce je aronija, borovnica tako te stvari, a povrce cvekla, sargarepa...cisto zdravlja radi, iskreno znam i sam da je bolje 100gr sira, 200gr krtine i 100gr pirinca, ali prosto mom organizmu vise ne prija tolika kolicina mesa posto sam to godinama vec radio, te sam resio da ga izbacim i probam ovako, a kontam da je bolje da ostane posle treninga da pojedem, nego pre?
3)hahah...znam to i slazem se u potpunosti, ali problem je taj sto za dorucak bukvalno unesem preko hiljadu kalorija (oko 1100) te ubacivanje jos jaja mislim da ne bi bilo pametno? Eventualno bih mogao da pocnem da ubacujem po par belanaca, ali iskreno dusa me boli kad bacam hranu :) Sta smatras da bi bilo najbolje resenje...ubaciti jos 2 cela jajeta i ne obazirati se na kalorije ili?
4) Naravno, zbog toga sam i postavio temu i zatrazio pomoc od kolega. Svoje telo vec manje-vise poznajem odlicno, medjutim lean bulk nikada nisam radio, vec cistu masu, a kod lean bulka glavna stvar jeste da se unese taman dovoljna kolicina svega, sto i jeste problem, ne sme ni da se pretera, a ne sme ne manje od onoga sto treba.
5) To necu da zalazim u diskusiju, znam i sam, ali prosto...potreban mi je iz drugih razloga...
6) Pa rekao sam vec, bukvalno su to 4 prava trening i eto 7 anaerobnih (kojih znam da ne bi trebalo da ima...ali potrebno mi je), sad sta smatras/te da je pametno...povecati jos unos kalorija?

Da mislim da je odlicno, ne bih ni postavljao temu i pitao za misljenja i savete ljude koje ni ne poznajem :)
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #2 poslato: Decembar 19, 2013, 05:45:08 posle podne »

1)trening svaki dan je besmislen sem ako se ne ide u krajnje finese defke, pred sam kraj
2)mani se cimeta i home made shejkova i voca pre treninga, to ti ne treba u zivotu
3)2 jaja je dovoljno za obrok detetu u predskolskom uzrastu
4)smernice za lean masu ne postoje univerzalne, moras svoje telo kvalitetno poznavati, i menjati taj jelovnik na neki period, treba ti par omashaja da bi svoje telo dobrano upoznao
5)kardio svakog dana je fail takodje
6)7 treninga anaerobnih + 7 kardija od lean mase nece biti ni L

Lose, lose mnogo toga.
Sačuvana
Stef
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194


« Odgovor #1 poslato: Decembar 19, 2013, 04:35:05 posle podne »

Ovako resio sam malo da promenim nacin ishrane i svega, tj da se prebacim sa klasicne bodibilderske ishrane na neku malo zdraviju ishranu ali da pritom zadrzim neke principe bodibilderske ishrane. Isuvise sam se oslanjao na preparate, npr pio sam i po 6-7 merica proteina dnevno, te sam resio da promenim ishranu, u principu sve jedem u prirodnom stanju, i sam pravim. Jedini izuzetak jeste alkohol, 2 puta nedeljno, umereno konzumiranje, kontam da nece da skodi :)
Plan je za lean bulk, 178cm, nekih 75kg imam trenutno, bf izmedju 10-15%..a sad treba mi pomoc posto iskreno nikad nisam radio lean bulk, vec samo ili cepam skroz masu sa 5000cal+ ili idem rigoroznu dijetu sa 2000cal%.
Ishrana ce sledeca da bude, da naponeme i pored toga sto radim lean bulk, kardio radim svakom dana (ne zbog toga sto mislim da je to pametno ili sta vec, znam da nije, ali prosto mnogo mi psihicki znaci da dam sebi oduska 30 min svako jutro, gde stavim sluske, trcim i nemam ni jedne brige na svetu) i treniracu takodje svaki dan, sad plan je 4 puta nedeljno teretana i 3 puta kucna varijanta, malo sklekova i zgibova...cisto da odradim nesto.

- odmah nakon trcanja grejp, narandzai limun cedjeni, 125gr ovsene, cimet, laneno seme, 1 banana, 2 jajeta, 0,3dl jogurt u blenderu
- preworkout shake, u fazonu voce, povrce, kostunjavo voce i 0,2dl jogurta u blenderu
- posle treninga 1 banana i 2 jabuke i 0,5dl mleka sa kakaoom i cimetom
- 250gr mesa, (menjacu konstanto, belo crveno, riba) 50gr pirinac, povrce
- 170gr mesa, povrce
- 200gr sir

Pijem naravno dosta vode, solju-dve zelenog caja i kasicica meda ujutru nakon trcanja i posle treninga. Oko 3000 cal, 50% uh, 30% proteini, 20% masti.
Misljenja i saveti?
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.085 sekundi sa 19 upita.