TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396268 Teme od strane 25013 Članovi Poslednji član: Dule2812

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 22, 2024, 01:38:17 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Trening za sestru  (Pročitano 3690 puta)
KKND
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 21

« Odgovor #10 poslato: Februar 06, 2014, 08:48:02 posle podne »

Vazi, hvala jos jednom momci, od ponedeljka krecemo tako onda.
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #9 poslato: Februar 06, 2014, 08:05:11 posle podne »

Za noge joj forsiraj cucanj ,iskorak minimum po 4 serije od 12 do 15 ponavljanja.
Sačuvana
Nikola Najdanovic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 825


Personalni trener FISAF International

Fitness Portal
« Odgovor #8 poslato: Februar 06, 2014, 06:58:05 posle podne »

Ok je to. Ako joj neka vezba ne ide zameni je. Moras da testiras to sto si zamislio, jedino tako ces znati na cemu si. Mozda ce joj to biti taman a mozda i ne. Pitaj je  kako se oseca i na treningu i kuci. Koristi tu povratnu informaciju kako bi prilagodio trening.

Tih 10 minuta pre treninga treba da bude brzi hod. Bez znojenja i jakog disanja. Da trening ne bi bio monoton, neka menja sprave i slobodne tegove. Verovatno ce joj se neke vezbe vise svideti od drugih i slobodno je pusti da sama izabere sta zeli da radi.
Sačuvana
KKND
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 21

« Odgovor #7 poslato: Februar 06, 2014, 06:19:50 posle podne »

Momci hvala na odgovorima.
Ja sam zaboravio da vam napomenem da mi vec idemo skoro mesec dana u teretanu, i da je ona manje-vise naucila tehniku vecine pokreta, zato sam i mislio da joj ubacim neki full body ili split trening. Inace ja sam i ovako otpisao ovaj mesec sto se tice nekog treniranja, tako da cu biti tu da je korigujem i pomazem.
Dakle, pocecemo ono sto je Nikola predlozio od ponedeljka, a jos danas i u subotu upoznavacemo se sa spravama i bucicama, i onda ce, ja mislim, biti spremna da predje na taj malo visi nivo.
Malo sam guglao i nasao neki full body trening za pocetnike i mislim da je ok:

10 min. kardio
noge, gluteus:
1. 3x 10-15 Leg curls (sprava za zadnju lozu)
2. 2x 10-15 Leg extension (sprava) ili iskorak u mestu
3. 2x 10-15 presa ili cucanj
4. 2x 15-20 listovi (podizanje na prstima, bez opterecenja)
grudi:
1. 2x 10 bench press
2. 2x 10 razvlacenje na kosoj klupi / pek-dek
ledja:
1. 2x 10 lat masina
2. 2x 10 veslanje na kablu (seated rows)
ramena:
1. 2x 10 potisak bucicama
2. 2x 10 letenje bucicama
biceps, triceps:
1. 2x 10-12 pregib ez sipkom
2. 2x 10-15 cable pushdown

Sta mislite o ovome, rekao bih da nije narocito naporno i monotono? Mislio sam da radimo ponedeljkom, sredom i petkom, jedino me to brine, da li ce imati dovoljno vremena za oporavak?
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #6 poslato: Februar 05, 2014, 08:47:46 posle podne »

Pozdrav ljudi, molim vas za pomoc.
Imam jako napornu mladju sestru koja je od nedavno krenula sa mnom u teretanu.
Visoka je oko 160 i ima 50 kg, dakle mrsavo celjade. Jelovnik smo napravili, 3 jaka P + Uh obroka u toku dana i 2 uzine + multivitamin, whey + deks posle treninga i riblje ulje.
E sad, imam problem jer ne znam kakav trening da joj slozim. Ona je krenula sa mnom i radila piramidalni trening, to jest ono sto ja radim. Medjutim to su, kao sto svi znaju, izolacijske vezbe i tako nesto totalnoj pocetnici kao sto je ona nije potrebno.
Problem je sto ja ne znam sta da radim. Po teretani uglavnom srecem devojke koje vec prilicno dobro izgledaju i forsiraju kardio, gluteus, noge. Njoj je potrebno mesa i gore i dole, iako ona (prema njenim recima) `Zeli samo malo gluteus i noge da popravi`.
Citao sam ovde neke teme i guglao ali nisam bas nasao prave informacije. Vidim samo da ste predlagali devojkama-pocetnicama kruzne i split treninge.
Razmisljao sam o nekom split programu, recimo:
Ponedeljak, Cetvrtak- Gornji deo - (Ramena, ledja, grudi, gornji trbusnjaci) - 1) Potisak na smithu iza glave  2) Letenje bucicama  3) Lat sprava   4) Veslanje na lat masini  5) Potisak bucicama na kosoj klupi  6) Pek-Dek  7) Gornji trbusnjaci
Utorak, Petak - Donji deo - (Kvadriceps, gluteus, zadnja loza, listovi, kardio) - 1) Blag kardio 10-15 min na steperu/traci  2) Cucanj  3) Iskorak u mestu  4) Zadnja loza (sprava za zadnju lozu)  5) Podizanje na prste na smith masini (calf raises)  6) Donji trbusnjaci

Eto toliko, voleo bih da neko prokomentarise i da neki savet/sugestiju :) Pozdrav
Mnogo je bitnije u pocetku da je naucis pravilno da vezba,broj ponavljanja 12 do 15 ,proceni da to bude nekih 60% od njenog maksimuma.
Sačuvana
Nikola Najdanovic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 825


Personalni trener FISAF International

Fitness Portal
« Odgovor #5 poslato: Februar 05, 2014, 06:22:00 posle podne »

Za pocetak, trening celog tela 3x nedeljno sa po 2 serije za vece misicne grupe. Neka vezbe i redosled vezbi budu drugaciji kako bi joj bilo zanimljivo. Velike upale ce je odvratiti iz teretane. Ponavljanja na 12+. Posle treninga sa opterecenjem neka izabere svoju omiljenu kardio jedinicu..
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #4 poslato: Februar 05, 2014, 03:59:51 posle podne »

Mislim da bi za početak trebao d ajoj pokažeš neke osnovne vežbe sa mali bučicama i vežbe sa sopstvenom težinom.Da je ne baciš odmah na sprave dok se ne uhoda malo...
Sačuvana
KKND
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 21

« Odgovor #3 poslato: Februar 05, 2014, 03:40:49 posle podne »

Nije trenirala nista konkretno. Vozi bicikl, rolere leti, radila je kod kuce trbusnjake i sklekove i to je to
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16842


« Odgovor #2 poslato: Februar 05, 2014, 02:55:32 posle podne »

Da li ti je sestra ikada išta trenirala?
Sačuvana
KKND
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 21

« Odgovor #1 poslato: Februar 05, 2014, 12:47:12 posle podne »

Pozdrav ljudi, molim vas za pomoc.
Imam jako napornu mladju sestru koja je od nedavno krenula sa mnom u teretanu.
Visoka je oko 160 i ima 50 kg, dakle mrsavo celjade. Jelovnik smo napravili, 3 jaka P + Uh obroka u toku dana i 2 uzine + multivitamin, whey + deks posle treninga i riblje ulje.
E sad, imam problem jer ne znam kakav trening da joj slozim. Ona je krenula sa mnom i radila piramidalni trening, to jest ono sto ja radim. Medjutim to su, kao sto svi znaju, izolacijske vezbe i tako nesto totalnoj pocetnici kao sto je ona nije potrebno.
Problem je sto ja ne znam sta da radim. Po teretani uglavnom srecem devojke koje vec prilicno dobro izgledaju i forsiraju kardio, gluteus, noge. Njoj je potrebno mesa i gore i dole, iako ona (prema njenim recima) `Zeli samo malo gluteus i noge da popravi`.
Citao sam ovde neke teme i guglao ali nisam bas nasao prave informacije. Vidim samo da ste predlagali devojkama-pocetnicama kruzne i split treninge.
Razmisljao sam o nekom split programu, recimo:
Ponedeljak, Cetvrtak- Gornji deo - (Ramena, ledja, grudi, gornji trbusnjaci) - 1) Potisak na smithu iza glave  2) Letenje bucicama  3) Lat sprava   4) Veslanje na lat masini  5) Potisak bucicama na kosoj klupi  6) Pek-Dek  7) Gornji trbusnjaci
Utorak, Petak - Donji deo - (Kvadriceps, gluteus, zadnja loza, listovi, kardio) - 1) Blag kardio 10-15 min na steperu/traci  2) Cucanj  3) Iskorak u mestu  4) Zadnja loza (sprava za zadnju lozu)  5) Podizanje na prste na smith masini (calf raises)  6) Donji trbusnjaci

Eto toliko, voleo bih da neko prokomentarise i da neki savet/sugestiju :) Pozdrav
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.096 sekundi sa 17 upita.