Pansport Forum
User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 23, 2017, 08:26:47 pre podne
Pretraga:     Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Statistike foruma
338684 poruka u 11090 Teme od strane 20937 Članovi
Poslednji član: WyattMarti
Početna Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija
Pansport Forum  |  Ishrana  |  Način ishrane u odnosu na cilj (Urednik: Slavisa Stojic)  |  savet za ishranu
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 72 73 [74] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: savet za ishranu  (Pročitano 87675 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9492


« Odgovor #4 poslato: Jun 30, 2014, 01:44:02 posle podne »

Ćao.

Za početak,meni deluje da radiš previše vežbi u toku jednog treninga. Po koliko vežbi za jednu mišićnu grupu radiš?
I pogrešno je da radiš što svakog dana radiš trbušnjake jer su oni kao i svaka druga mišićna grupa i i njima je potreban odmor da bi napredovali.
Sačuvana
belgrade style
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1203


« Odgovor #3 poslato: Jun 30, 2014, 12:45:08 posle podne »

Ćao!

Kako trenutno izgleda ishrana?  Koliko si visok, sa 87 kg?   Koja je povreda u pitanju, da li smeš bajs da voziš ili brzo da hodaš?
kako sada treniraš*
Visok sam 188cm. Povredio sam unutrasnje i spoljasnje ligamente kolena pa sam trenutno na terapiji strujom i laserom. Hodanje i trcanje trenutno ne smem tj. savetovano mi je sto manje kretanja jer sam imao i neki unutrasnji otok. Bajs, preporuceno mi je ali ne jos uvek, trebaju da prodju terapije.
Sto se tice ishrane, ujutru uglavnom jedem nekih 30gr ovsenih sa mlekom ili vodom. Uzina jedna vocka. Rucak uglavnom piletina i salata (po nekih 200-250gr). Druga uzina vocka (mada sam poceo umesto vocke da jedem malo pirinca ili neki drugi UH pre treninga). Trening. Posle treninga za veceru sam jeo uglavnom 3 jajeta tj. jedno celo i 2 belanaca. Malo sira i neku salatu (ili jogurt, kiselo mleko i sl. umesto sira). Sad planiram da izbacim voce i ubacim blansirani badem.
Teretanu sam tek poceo pa radim 4 puta nedeljno, jedan dan grudi, biceps i ramena a drugi ledja, noge i triceps. Stomak radim svaki trening.
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11529


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #2 poslato: Jun 30, 2014, 11:05:22 pre podne »

Ćao!

Kako trenutno izgleda ishrana?  Koliko si visok, sa 87 kg?   Koja je povreda u pitanju, da li smeš bajs da voziš ili brzo da hodaš?
kako sada treniraš*
Sačuvana
belgrade style
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1203


« Odgovor #1 poslato: Jun 29, 2014, 06:45:04 posle podne »

Pozdrav svima. Potrebna mi je pomoc oko ishrane. U poslednjih godinu dana sam smrsao sa 118kg na 87kg. Malo sam bio na nekim dijetama ali uglavnom sam brojao kalorije i pazio sta jedem tako da sam prilicno promenio navike oko ishrane. Trcao sam dosta ali sam od skoro povredio koleno pa vise ne smem. Smrsao sam ali je ostao stomak, ne preterano puno ali je tu (slauf, kako ga neki zovu). Pored njega i butine. Posle svog mrsavljenja, vidim da se telo zasitilo i imam problema sa daljim gubljenjem kg pa sam isao na razne "fore" da pokrenem opet. Unosim par dana vise UH a posle ih izbacim i tako je uspevalo ali vise ni to ne prolazi :-) U principu, ne moram da idem vise na dole sa kg jer sam izgubio i dosta mase pa su mi se i ruke tj. bicepsi dosta smanjili. Krenuo sam u teretanu, radim vezbe za definiciju sa grupnim trenerom tako da sam sa te strane resio nedoumice. Medjutim, ostaje pitanje kako da skinem stomak i butine bez trcanja i velikog hodanja zbog povrede. Kontam da je jedini nacin ishrana ali mi treba savet sta i kako. Dolaze u obzir, ako treba, i sagorevaci masti ili neki drugi suplementi ako mi vi preporucite. Mislim da previse trazim ali ako je moguce i da dobijem na povecanju obima bicepsa. Moj neki cilj (mada i svaciji cilj kad bolje razmislim) je skidanje sala sa stomaka i butina, ravan stomak i da definisem grudi i povecam i definisem bicepse. Pa eto, svaki savet je dobrodosao.
Sačuvana
Stranice: 1 ... 72 73 [74] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines | Theme by nesianstyles | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.121 sekundi sa 18 upita.