TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356622 Teme od strane 24545 Članovi Poslednji član: milanche77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 13, 2019, 09:10:26 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 340 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Vas poslednji obrok  (Pročitano 220763 puta)
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1087 poslato: Decembar 21, 2015, 10:54:44 pre podne »

Tako je, zato i kazem da osoba mora poznavati sebe, tj kako reaguje na odredjene dijete.

Treba zapisivati kako se telo ponasalo nakon raznoraznih promena, to moze da bude od znacaja kada su kljucni trenutci u pitanju.

Razlika izmedju natural spremanja i sa ozbiljnim arsenalom jeste u samom pristupu dijeti ali svakako mora da se ispostuje maksimalno ili nista od rezultata.
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11257


Never give up!

« Odgovor #1086 poslato: Decembar 21, 2015, 10:49:16 pre podne »

Aha, ok u van sezoni se bas ne paui puno oko toga ali koliko pred takmicenje neko treba da se pazi unos uh i da se scede na minimum(koliki?)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Ono sto ce retko ko spomenuti je sama cinjenica da nije kod svakoga isto i to jer nismo svi isti i svi drugacije reagujemo kako na hranu tako na suplemente i nacin treninga.Ali ono jos vaznije je sto se ne spominje a treba da rekreativci znaju je da nije isto ako se spremas cist i na hemiji.Tu je jako bitna razlika i to treba razgraniciti.
Sačuvana
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1085 poslato: Decembar 21, 2015, 10:44:45 pre podne »

Pa to je komplikovano malo, a u istu ruku i jednostavno, zavisi koliko poznajete sebe.

U van sezoni do sada nikad nisam ni jeo cisto, pojedem ja meso, ali uzimao sam i losu hranu, medjutim ciljevi se menjaju pa moram da budem cist i u tom periodu.

E sad, minimum hidrata, nije ni u tome poenta, vidjao sam momke koji se toliko isprazne da dobiju onaj flat i vodenast izgled, izgube tvrdocu. Mora da se taktizira opasno. Isao sam i do nule kada je bilo potrebno.

Pripreme su mi trajale 16 nedelja u kojima nisam pogresio jedan zalogaj, niti jedan gutljaj, a pre toga jos 5-6 nedelja polu ciste ishrane :)
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #1084 poslato: Decembar 21, 2015, 10:37:21 pre podne »

Aha, ok u van sezoni se bas ne paui puno oko toga ali koliko pred takmicenje neko treba da se pazi unos uh i da se scede na minimum(koliki?)


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1083 poslato: Decembar 21, 2015, 10:33:48 pre podne »

Ove nedelje sam isao nisko, neplanirano iskreno i iskoristio nedelju za punjenje.

Generalno u van sezoni ne brojim hidrate, dokle god je cisto meni ne smeta ni 400-500, naravno ne svakodnevno, nego jednom u par dana.

Ono sto planiram do kraja januara su neke rotacije UH, jescu hidrate samo posle treninga, to ce uraditi posao za taj period.

Tesko je psihicki izgurati taj post takmicarski period, teze od same dijete.

Cilj je April i ulazak u reprezantaciju, e sad, ako posao ne bude dozvolio mozda odlozim taj projekat, ali se nadam da necu morati iskreno :)


Punjenje rezervi glikogena koje su se niskim unosom hidrata u toku nedelje ispraznile :)
Sto ce reci jedan dan u nedelji rokanje uh?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Tako je bilo ove nedelje, sledece ne :)
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #1082 poslato: Decembar 21, 2015, 10:29:16 pre podne »


Punjenje rezervi glikogena koje su se niskim unosom hidrata u toku nedelje ispraznile :)
Sto ce reci jedan dan u nedelji rokanje uh?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Cvetko
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1820


« Odgovor #1081 poslato: Decembar 21, 2015, 10:22:45 pre podne »

Nenade kako ti sada izgleda ishrana? Ides visoko da hidratima ili nisko? Unosis ih samo oko treninga?
Cilj?
Sačuvana
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1080 poslato: Decembar 21, 2015, 10:12:59 pre podne »

Punjenje rezervi glikogena koje su se niskim unosom hidrata u toku nedelje ispraznile :)
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #1079 poslato: Decembar 21, 2015, 10:10:39 pre podne »

Sta zapravo dodje punjenje?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1078 poslato: Decembar 21, 2015, 09:40:06 pre podne »

Juce palo punjenje, pirinac i karamel sirup 3:)
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #1077 poslato: Decembar 20, 2015, 06:27:50 posle podne »

5 jaja, kecap, paprika crvena sveza, 100gr ovsenih, doza proteina, omega 3
Sačuvana
Gym Hater
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 641


« Odgovor #1076 poslato: Decembar 20, 2015, 06:26:37 posle podne »

Mladi luk i sardina, 2 pastrmke, hleb, bajadera par komada, Jelen 1l.  :)
Sačuvana
boky95
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 807


« Odgovor #1075 poslato: Decembar 20, 2015, 11:48:00 pre podne »

10-11 sarmi, u prolazu sam bio video pa reko ajde-cheat meal  ;D ;D
Sačuvana
Registruj se na Limundo preko ovog linka da i ja zaradim neku kintu:
www.limundo.com/ref/Magnum953
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1074 poslato: Decembar 19, 2015, 10:55:46 posle podne »

Jedna od stvari koje su moju dijetu cinile laganom setnjom. Idealan obrok posle treninga .
Izdinstati 400 gr belog mesa i luk, zatim to i 400 gr krompira pomesati sa vodom i staviti da se kuva. Dodati pola case soka od paradajza i izgnjeciti nekoliko krompira. Nakon toga dodati so, bosiljak i lovorov list. Kuvati 20 min :)
Sačuvana
Kolev Nenad
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1451


« Odgovor #1073 poslato: Decembar 18, 2015, 08:28:57 posle podne »

150 gr mlevenih ovsenih i 2 merice proteina od cokolade, izgleda da sam se precenio.
Sačuvana
Stranice: 1 ... 266 267 [268] 269 270 ... 340 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.509 sekundi sa 20 upita.