TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396240 Teme od strane 25011 Članovi Poslednji član: Milenatcblg

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 17, 2024, 05:32:44 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ako želite smršaviti, isprobajte ove 3 vježbe za brzo sagorijevanje masnoće  (Pročitano 1635 puta)
sasaseeker
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: Februar 11, 2018, 06:25:11 pre podne »

Da biste transformirali svoje tijelo potrebno je vježbati. Baš kao što vaša pluća trebaju zrak tako i mišići trebaju aktivnost. Aktivni mišići sagorijevaju kalorije. Manje kalorija znači i manje kilograma. Vježbanje će vam ubrzati metabolizam i pretvorit će vaše tijelo u pravu mašinu za sagorijevanje masti.
3 nevjerojatno lake vježbe za brzo topljenje kilograma

Svakodnevno se osmišljavaju brojne vježbe pomoću kojih se nastoji ubrzati sagorijevanje masti. Za neke od njih vam nisu potrebni ni teretana ni novac. Nisu vam potrebni nikakvipreparati za mršavljenje, niti dodaci prehrani. Sve što trebate jesu ove tri vježbe:
•   Čučanj,
•   Iskorak,
•   Sklekovi.

Na prvi pogled ove vježbe djeluju sasvim jednostavno.Međutim, njihova kompleksnost se krije u tome što ne pogađaju samo jednu grupu mišića. Da bi tijelo brže sagorijevalo masnoću, potrebno je da više grupa mišića radi istovremeno, a ove 3 vježbe to omogućuju.
Čučanj i iskorak aktiviraju grupe mišića donjeg dijela tijela. Najviše se aktiviraju mišići prednje i zadnje lože, zatim listovi i mišići donjeg dijela leđa. Iskorak ne samo da pomaže pri mršavljenju nego pomaže i pri popravljanju ravnoteže tijela.

Sklekovi su savršena vježba za gornji dio tijela. Aktiviraju leđne mišiće, mišiće ruku, grudi i ramena. Postoji više varijacija sklekova koji pomažu da se određena grupa mišića više aktivira, ali klasični sklekovi su za početak sasvim dovoljni.
 
Iako su sklekovi jedna od najstarijih vježbi, i dalje odlijevaju svim modernim trendovima i neizostavni su u svakom trening programu. Ne samo da pomažu pri brzom sagorijevanju masnoće nego dovode cijelo tijelo u pravilan položaj i poboljšavaju cirkulaciju.

Bonus savjet - šetnjom do vitke linije
Ako nemate ni vremena, ni volje za trčanjem, odaberite šetnju. Svakodnevna šetnja od 20 - 30minuta dnevno pomoći će vam da lakše sagorite višak kilograma. Nije bitno je li to šetnja u parku, šumi, gradu ili u kupovini, bitno je da se krećete.To može čak biti i igra s djecom, jer se i to broji. Izbjegavajte dizalo i kad god možete idite stubama.
Kombinacijom šetnje i prethodno navedenih vježbi nećete se samo riješiti viška kilograma,nego ćete ojačati srce i pluća. Također, šetnja poboljšava gustinu kostiju i raspoloženje. Pored toga, šetnjom i fizičkom aktivnošću se povećava razina endorfina, što dalje utječe na smanjenje apetita.

Da vam šetnje ne bi bile dosadne i naporne, pronađite sebi društvo. Na taj način ćete spojiti ugodno i korisno. Preparatiza mršavljenje vam više neće ni pasti na um.
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.054 sekundi sa 17 upita.