TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 360600 Teme od strane 24619 Članovi Poslednji član: milicaa_o

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 06, 2020, 02:58:57 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Blaga skolioza i teretana  (Pročitano 895 puta)
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 11491


Never give up!

« Odgovor #3 poslato: Jun 01, 2018, 12:03:18 posle podne »

Teretana će tu pomoći ali naravno polako I pažlvo sa vežbama.Može se to vremenom skroz dovesti u red samo vežbaj.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12003


« Odgovor #2 poslato: Jun 01, 2018, 06:42:47 pre podne »

Skolioza i tegovi idu zajedno. Slobodno treniraj, radi sve vezbe i isti broj ponavljanja za obe strane tela.
Sačuvana
Skeper
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: Maj 31, 2018, 06:28:31 posle podne »

Imam 21 godinu i počeo sam da idem u teretanu pre mesec dana. Već sam ušao u štos, naučio kako da pravilno izvodim vežbe, kako da se zagrejem, ali me mnogo brine skolioza koju imam (pretpostavljam da je to u pitanju). Kao mali sam dobio tu dijagnozu, radio sam one vežbe  i dosta sam je ispravio ali izgleda ne u potpunosti. Desno rame mi je blago spušteno (čak se ni ne vidi na prvu, moraš malo da se zagledaš ili na slici da povučeš ravnu liniju da bi primetio), desna lopatica mi je takođe neznatno spuštena i nekako više izbačena od leve i desni latisimus mi izgleda manji od levog. To nije ništa dramatično, ali primeti se (najviše ta desna lopatica).

U teretani sam dobio par saveta, da za početak koristim isključivo bučice kako bi mi obe strane jednako radile, da posebno obratim pažnju na formu kad radim leđa i ramena i da ne preterujem sa težinom. Takođe mi je jedan dečko rekao da bi možda bilo dobro da uradim jedno ili dva ponavljanja više za slabiju stranu leđa kako bih je pre izjednačio sa ovom jačom.

Ja sad imam dva ključna pitanja: Da li postoji rizik da mi se zbog teretane skolioza pogorša jer mnogi kažu da skolioza i tegovi baš ne idu zajedno, i da li je moguće da podignem to desno rame i lopaticu ili bar malo da ih korigujem?
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.617 sekundi sa 18 upita.