TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396251 Teme od strane 25012 Članovi Poslednji član: Gruyanidas

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 19, 2024, 11:25:38 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ishrana(kalorije)  (Pročitano 1625 puta)
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9518


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Jul 31, 2018, 05:26:41 pre podne »

Ok...a jesi li te kalorije preveo u taj neki ciljani unos proteina, hidrata, masti... koliki je udeo isth u tom "kalorijskom unosu"? 50% na hidrate, 35% na proteine, 15% na masti( samo ilustrativno)? A zar planirani deficit nije malko poveći ;) a da ti sabiraš i "hoćeš" TDEE ? Zar ne bi trebalo da se postepeno krene 500-1000 kCal u odnosu na TDEE? Pravilo decicita? A kako si se ranije hranio? Koliko dugo vežbaš? Paziš na ishranu?

Obrati pažnju na unos hidrata...hm, upoznat sa rotacijama, low-carb, LCHF pristupom? Princip svih dijeta koje provereno rade je dovoljno nisko sa hidratima, umereno sa proteinima, dovoljno visoko sa mastima( uz realno planirani kal. deficit "na račun hidrata")...dakle, uvek manipulišemo unosom hidrata( kao i odabirom izvora istih), dok unos proteina i masti mora biti na zavidnom nivou?

Na parametre energetske potrošnje gledaj samo na koristan orijentir...a neka ti u prvom planu bude ono što je vredno računa - proteini visoke biološke vrednosti, svarljivi hidrati( vlakna su nesvarljiva i energestki nekonvertibilna), zdrave masti...dakle, te kalorije oplemeni prevođenjem u realan svet "makrosa" ;)

A što ne kreneš sa nekim dobro formulisanim treningom sa opterećenjem, mislim da CF neće dati željene učinke u pogledu telesne "rekompozicije" ;) Mada pitanje je i da li su tvoji ciljevi realni...

Dakle cilj opravdava sredstvo, tj. manipulacije makrosima...kada su to u pitanju hidrati - količina, izvori, prilagođavanje unosa danu treninga i odmora, tajming za "carb-load"... ;)

Banana i dekstroza su ipak prosti hidrati ;)

Dakle, znaj šta želiš, realno sagledaj želje, tome se prilagođava sve ostalo..

« Poslednja izmena: Jul 31, 2018, 05:39:30 pre podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Aleksandar8
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: Jul 30, 2018, 02:42:15 posle podne »

Treba mi pomoc oko ishrane..

Izracunao sam preko nekog kalkulatora da moram dnevno da unesem 3300 kalorija dnevno(Visina 1.93,tezina 94kg,22 godine i bavim se 5x nedeljno crossfitom),ali ja ne mogu ni priblizno tome da dodjem.

Evo mog dnevnog jelovnika:
Dorucak: 5 jaja(3 cela i 2 belanca) i salata
Pre treninga bcaa(razmisljam da ubacim bananu,jer su tezi treninzi)
Posle treninga: whey protein,bcaa i dekstroza
Sat vremena nakon toga: 200g piletine,200 integralne riže i kupus salata
“Uzina”: 200 belog mesa i salata
4 obrok: 170g tunjevine i salata
I za veceru 200g ella sira i whey protein(bcaa uz njega)
I izmedju obroka 50g badema
Stavljam maslinovo ulje na salatu

I sve to kada saberem ja dodjem na nekih 2200 kalorija,sto je za 1100 manje.Treba mi neki savet da li da ubacim jos ugljenih hidrata,ili je ovako okej..Cilj mi je da ostanem na ovoj tezini(da skinem samo masne naslage,i nabacim malo vise misica od trenutno).
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.119 sekundi sa 18 upita.