TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 352656 Teme od strane 24473 Članovi Poslednji član: gagi888

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 17, 2019, 09:40:13 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Ognjen Pedja Tutorov)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Povredjeno rame, 6 godina kasnije...MR nalaz  (Pročitano 594 puta)
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #25 poslato: Jul 08, 2019, 08:31:58 pre podne »

Kako misliš MR iz 2015 i sada isti?
Kada si drugi put radio MR morao je da nešto napiše u izveštaju, pošalji mi to.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #24 poslato: Jul 08, 2019, 08:14:44 pre podne »

"rame sada boli kada ispruzim ruku guram na dole " - gde osetiš bol u ramenu dok ovo radiš?
Sačuvana
Mark0Naopak0
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5


« Odgovor #23 poslato: Jul 08, 2019, 07:32:50 pre podne »

Pozdrav
Šta se dešavalo u međuvremenu, jesi li trenirao??
Vežbe koje sam ti poslala?

Treniram redovno, bole je i dalje prisutna. Imam vezbe koje sam nasao na jutubu sa tuber gumom koje radim svaki dan pre treninga, na sredini treninga i posle trening https://www.youtube.com/watch?v=KF5DXGv7T1A
Secam se kada sam bio kod lekara i kada je proveravao na koje pokrete me rame boli...ispruzim ruku i guram u stranu, gore, dole dok on mi drzi ruke stvarajuci kontru, vidim da me rame sada boli kada ispruzim ruku guram na dole dok drugom rukom joj lupam kontru. Radio sam dve grupe misica u danu, sa tim sam prestao i radim dnevno samo jednu grupu radi manjeg forsiranja ramena, radim vezbe za ramena koje si mi preporucila. Sto se tehnike tice, imam dobro znanje o vezbama i pravilnosti istih ali volim nekad da dodam koju kilu na sipku, jednostavno mi nekad nema smisla vezbanje ako se ne pomucim malo...
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11217


« Odgovor #22 poslato: Maj 25, 2019, 10:28:06 posle podne »

Mislim da je dobro što si počeo trenirati ali trebaš jako pametno napraviti izbor vežbi kako bi počeo sa jačanjem mišića. Takođe i što se tiče tehnike tu moraš dobro analizirati pokret i videti šta ti smeta a sta ne i ako treba malo prilagoditi tehniku izvođenja.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #21 poslato: Maj 24, 2019, 01:09:36 posle podne »

Pozdrav
Šta se dešavalo u međuvremenu, jesi li trenirao??
Vežbe koje sam ti poslala?
Sačuvana
Mark0Naopak0
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5


« Odgovor #20 poslato: Maj 19, 2019, 10:12:18 pre podne »

Pozdrav, poceo sam trenirati... juce mi je bio drugi trening... odradio sam i drugu magnetnu, receno mi je da se nista nije promenilo niti na bolje niti na gore ali ja imam osecaj da mi je rame jos u gorem stanju.
Prvi dan sam radio biceps, drugi dan ramena... gledam da se ne forsiram i da idem lagano, bukvalno sam radio sa sipkom i tegovima od 4 do 7 kila.
E sada bol koji danas osecam jeste peckanje i bol u predelu prednjeg desnog ramena i malo ispod nize ka unutrasnjem delu bicepsa. Kada radim vezbe i kada se zagrevam osecam kod ramena kao da nesto preskace, to nije nista novo.... primetio sam kada sam pokuo da se pocesem iza vrata malo jaci bol... usput radim i sa tuber gumama vezbe sto sam nasao na jutubu.. od magnetne sam dobio samo CD, ako ima neko strucan mogu mu poslati na mail slike-snimke sta vec.

Izgubio sam veru u doktore, vec unapred znam sta ce mi reci a da ne pricam da su poceli da naplacuju preglede kod sportskog lekara kod kojeg sam vec bio i to kod dva razlicita , tako da mi se ne bacaju pare na pregled ( 3000 rsd ) i terapije ( 1800 rsd po terapiji ) koje sam vec prosao 100 puta

Da li bi trebao da se zabrinem oko tog peckanja? preskakanja ? i bol koju trenutno osecam ?
Mozda rame treba da ojaca prvo kako bi prestalo sa tim bolovima ?
Planiram da posle tri meseca ako ne prestane da uzmem male kolicine deke i testosterona kako bi ojacao zglobove i vezivna tkiva ? voleo bi i misljenje o tome
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #19 poslato: Septembar 20, 2018, 10:01:10 posle podne »

na primer...
https://www.youtube.com/watch?v=ekStIFVv078
https://www.youtube.com/watch?v=zuekL4JigJ4
https://www.youtube.com/watch?v=qhV-68RyrlM
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #18 poslato: Septembar 20, 2018, 09:53:16 posle podne »

Arnoldov potisak
* sedeći položaj
* u početnom položaju tegovi se nalaze ispred ramena ruke su savijene, podlaktice vertikalne u odnosu na tlo a dlanovi okrenuti prema telu

Podići tegove opružajući ruke i istovremeno rotirajući podlaktice tako da u završnom položaju tegovi budu u opruženim rukama vertikalno iznad ramena sa dlanovima okrenutim od tela. Savijajući ruke u laktovima i rotirajući podlaktice, vratiti tegove u početni položaj
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #17 poslato: Septembar 20, 2018, 09:50:11 posle podne »

Varijacija prethodne dve
* sedeći položaj, zatvorenim nathvatom uzeti jednoručne tegove i podići ih sa strane pored oba ramena
* ruke savijene u zglobovima laktova, leđa prava

Podići tegove, opružajući ruke u zglobovima laktova, sve dok ruke ne budu potpuno opružene sa tegovima iznad ramena. Savijajući ruke u zglobovima laktova vratiti tegove u početni položaj
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #16 poslato: Septembar 20, 2018, 09:46:29 posle podne »

* šipku držati zatvorenim nathvatom malo šire od širine ramena
* postaviti šipku ispred glave na sredinu vratne regije
* leđa prava, stopala u širini ramena

Potisnuti šipku vertikalno iznad glave sve dok ruke ne budu potpuno opružene. Saviti ruke i spustiti šipku u početni položaj
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #15 poslato: Septembar 20, 2018, 09:42:27 posle podne »

* šipku držati zatvorenim nathvatom malo šire od širine ramena
* postaviti šipku iza glave na sredinu vratne regije
* leđa prava, stopala u širini ramena

Potisnuti šipku vertikalno iznad glave (opružajući ruke u zglobovima laktova) sve dok ruke ne budu potpuno opružene. Saviti ruke u zglobovima laktova i spustite šipku u početni položaj (iza glave na sredinu vratne regije).
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #14 poslato: Septembar 20, 2018, 09:34:52 posle podne »

* uhvatiti šipku malo uže od širine ramena i stati u uspravan stojeći stav (ruke su opružene)

Savijajući ruke podići šipku prema vratu. Laktovi se šire i podižu (laktovi su uvek iznad šipke). Opružiti ruke i spustiti šipku u početni položaj
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #13 poslato: Septembar 20, 2018, 09:30:47 posle podne »

* stojeći ili sedeći stav
* jednoručni tegovi zatvorenim nathvatom
* stopala u širini ramena, ruke opružene uz telo (u priručenju) sa dlanovima okrenutim ka telu

Odručiti sa tegovima i podići ih do visine ramena (ili neznatno više). Priručenjem spustiti tegove u početni položaj
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #12 poslato: Septembar 20, 2018, 09:20:46 posle podne »

* položaj kao prethodna vežba

Predručiti jednom rukom i podići teg do visine ramena. Spustiti teg opruženom rukom do početnog položaja. Ponoviti drugom rukom.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1091


« Odgovor #11 poslato: Septembar 20, 2018, 09:11:06 posle podne »

* stojeći stav sa stopalima u širini ramena
* uzeti šipku zatvorenim nathvatom i nasloniti na telo sa prednje strane (ruke su opružene a dlanovi okrenuti ka telu)

Predručenje opruženim rukama i podići šipku do visine ramena. Spustiti šipku opruženim rukama do početnog položaja.
Br ponavljanja - kao prethodno
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.478 sekundi sa 17 upita.