TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 374946 Teme od strane 24818 Članovi Poslednji član: Nikola Todorov

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 26, 2021, 04:50:48 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Power Bcaa+ Glutamine  (Pročitano 218 puta)
Djordje_raw
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 70


https://www.instagram.com/djordjeraw/

« Odgovor #14 poslato: Avgust 16, 2021, 12:50:19 pre podne »

Veliki pozdrav! Poceo sam ponovo da treniram posle duze pauze i ovaj put bi zeleo da uzimam suplement Bcaa.
Moje pitanje glasi da li je Power Bcaa+ Glutamine dobar za mene ili mi treba neka druga vrsta Bcaa?
Uz to uzimam kreatin, a uskoro naravno i protein. Hvala puno!

Pozdrav i od mene, vidim da si otpočeo sa kolegama temu oko suplemenata koji ima svoju svrhu svakako, ali mislim da se problem nalazi u tvom pristupu a ne u suplementu. Svaki suplement jelte ima svoje delovanje i kod nekog se bolje uklapa a kod nekog ne. Ni jedan suplement ti ne može pomoći ako ti ne postaviš neke bazične stvari onamo gde im je mesto.Tek kada ti odradiš svoj deo posla onda možeš da računaš da će ti suplementi pomoći u ostvarivanju ciljeva. Prvo bi trebao da kreneš od unos hrana, znači ugljeni hidrati, masti, protein. Protein svakako treba držati uvek visoko ako je cilj izgradnja mišićne mase, dok češ manipulisati sa ostala 2 makronutrijenta. Lepo bi bilo da nam kažeš neke konkretnije informacije, kao što su npr:

- broj godina
- visina
- težina
- fizički aktivan (i posao kojim se baviš)
- cilj
- trenutni unos kalorija
- trenutni unos proteina
- broj nedeljnih treninga i vrsta treninga

Ima tu još dosta toga ali bih počeo od osnove jer me je zabrinulo to što si napisao da si 3 godine na dijeti i da izbegavaš ugljene hidrate što nikako ne bi smelo da bude slučaj.

Pozdrav još jednom  :)
Sačuvana
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1502


« Odgovor #13 poslato: Avgust 12, 2021, 06:11:04 pre podne »

Moja ishrana se sastoji od sto manje masti, jer mi ne prija i zbog nekih drugih stvari. To znaci, iskljucivo maslinovo ulje, jabukovo sirce. Jedem dosta kuvane piletine, retko je pecem ili rostiljam. Isto tako i govedina. Svinjetinu sam izbacio skroz. Jedem dosta salate skoro uz svaki obrok. Ribu po potrebi, kad osetim da mi se jede. Sokove i slatko i grickalice sam takodje izbacio.
Znaci svaki dan sam na piletini i slatama, govedina ili riba.
Treniram svaki dan skoro, sem kad imam obaveza oko posla. Radim Svaku vezbu 4 serija sa po 6 do 10 ponavljanja. I na kraju kardio od 20min. Mislim da sam vam uspeo napisati sve sto ste rekli


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne vidim da si ovde napisao neke izvore ugljenih hidrata poput pirinca,krompira,kinoe? To takodje ne jedes?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jako slabo, samo ponekad.


Sent from my iPhone using Tapatalk
To bi bila prva stvar koju bih promenio. Nije zdravo potpuno izbacivati hidrate,oni su nam gorivo. Ako ih potpuno izbacujes na duzi vremenski period mozes da narusis zdravlje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Choki100
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #12 poslato: Avgust 12, 2021, 06:04:45 pre podne »

Moja ishrana se sastoji od sto manje masti, jer mi ne prija i zbog nekih drugih stvari. To znaci, iskljucivo maslinovo ulje, jabukovo sirce. Jedem dosta kuvane piletine, retko je pecem ili rostiljam. Isto tako i govedina. Svinjetinu sam izbacio skroz. Jedem dosta salate skoro uz svaki obrok. Ribu po potrebi, kad osetim da mi se jede. Sokove i slatko i grickalice sam takodje izbacio.
Znaci svaki dan sam na piletini i slatama, govedina ili riba.
Treniram svaki dan skoro, sem kad imam obaveza oko posla. Radim Svaku vezbu 4 serija sa po 6 do 10 ponavljanja. I na kraju kardio od 20min. Mislim da sam vam uspeo napisati sve sto ste rekli


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne vidim da si ovde napisao neke izvore ugljenih hidrata poput pirinca,krompira,kinoe? To takodje ne jedes?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jako slabo, samo ponekad.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1502


« Odgovor #11 poslato: Avgust 12, 2021, 05:43:11 pre podne »

Moja ishrana se sastoji od sto manje masti, jer mi ne prija i zbog nekih drugih stvari. To znaci, iskljucivo maslinovo ulje, jabukovo sirce. Jedem dosta kuvane piletine, retko je pecem ili rostiljam. Isto tako i govedina. Svinjetinu sam izbacio skroz. Jedem dosta salate skoro uz svaki obrok. Ribu po potrebi, kad osetim da mi se jede. Sokove i slatko i grickalice sam takodje izbacio.
Znaci svaki dan sam na piletini i slatama, govedina ili riba.
Treniram svaki dan skoro, sem kad imam obaveza oko posla. Radim Svaku vezbu 4 serija sa po 6 do 10 ponavljanja. I na kraju kardio od 20min. Mislim da sam vam uspeo napisati sve sto ste rekli


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne vidim da si ovde napisao neke izvore ugljenih hidrata poput pirinca,krompira,kinoe? To takodje ne jedes?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4857


« Odgovor #10 poslato: Avgust 11, 2021, 10:32:17 posle podne »

Ispisao si tek toliko da zagrebes povrsinu ispod koje se vjerovatno krije sve ono što će zapravo i ne štima. Dakle, nije dovoljno, mora i količina unesene hrane da bi znali da li je malo, puno ili taman.

Masti svakako treba unositi iz pomenutih izvora. Omega 3 masti bih istekao ispred svih.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Choki100
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #9 poslato: Avgust 11, 2021, 09:34:04 pre podne »

Moja ishrana se sastoji od sto manje masti, jer mi ne prija i zbog nekih drugih stvari. To znaci, iskljucivo maslinovo ulje, jabukovo sirce. Jedem dosta kuvane piletine, retko je pecem ili rostiljam. Isto tako i govedina. Svinjetinu sam izbacio skroz. Jedem dosta salate skoro uz svaki obrok. Ribu po potrebi, kad osetim da mi se jede. Sokove i slatko i grickalice sam takodje izbacio.
Znaci svaki dan sam na piletini i slatama, govedina ili riba.
Treniram svaki dan skoro, sem kad imam obaveza oko posla. Radim Svaku vezbu 4 serija sa po 6 do 10 ponavljanja. I na kraju kardio od 20min. Mislim da sam vam uspeo napisati sve sto ste rekli


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1502


« Odgovor #8 poslato: Avgust 11, 2021, 06:32:32 pre podne »

Tako je, ispisi nam svoj jelovnik za jedan-dva dana da imamo malo uvida u namirnice i unos makronutrijenata.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4857


« Odgovor #7 poslato: Avgust 10, 2021, 09:51:33 posle podne »

Takodje i kako treniras bilo bi dobro da napišeš.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4857


« Odgovor #6 poslato: Avgust 10, 2021, 09:47:30 posle podne »

Jos uvijek cekamo da nam ispises kako se hranis da bi uopšte mogli da te posavetujemo. Konkretno pomenuta kombinacija je sasvim ok, ali prije toga mora puno toga da se dovede u prihvatljivo stanje da bi uopšte osjetio benefite uzimanja suplementacije.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Choki100
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #5 poslato: Avgust 10, 2021, 09:07:46 posle podne »

Da se ispravim, nije to dijeta, sad je vec zivotna navika. Raadio sam prosle godine i bila skroz dobra.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Simo Boltic
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1502


« Odgovor #4 poslato: Avgust 10, 2021, 09:05:45 posle podne »

Bolje vas nasao. Na dijeti sam vec 3 godine. Razlog tome je sto sam sklon gojaznosti. Doterao sam liniju sasvim dobro i sad bih hteo da poradim na definiciji. Treniram od 3 do 5 nedeljno. Kreatin mi odgovara i lepo mi pomogne, pogotovo jer ujutru treniram najvise. Ako vam treba jos neka konkretna informacija, pitajte. Pozdrav


Sent from my iPhone using Tapatalk
3 godine su malo dug period za dijetu. Sta smatras pod “dijetom”?  Kako se hranis i kako treniras? Jesi li radio krvnu sliku u skorije vreme?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Choki100
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #3 poslato: Avgust 10, 2021, 02:35:16 posle podne »

Bolje vas nasao. Na dijeti sam vec 3 godine. Razlog tome je sto sam sklon gojaznosti. Doterao sam liniju sasvim dobro i sad bih hteo da poradim na definiciji. Treniram od 3 do 5 nedeljno. Kreatin mi odgovara i lepo mi pomogne, pogotovo jer ujutru treniram najvise. Ako vam treba jos neka konkretna informacija, pitajte. Pozdrav


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 12288


Never give up!

« Odgovor #2 poslato: Avgust 10, 2021, 01:35:03 posle podne »

Pozdrav,
Dobro nam došao.
Ako možeš napisati više informacija o sebi kako bi naš stručni tim mogao što bolje da ti odgovori.
Sačuvana
Choki100
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 5

« Odgovor #1 poslato: Avgust 10, 2021, 10:39:13 pre podne »

Veliki pozdrav! Poceo sam ponovo da treniram posle duze pauze i ovaj put bi zeleo da uzimam suplement Bcaa.
Moje pitanje glasi da li je Power Bcaa+ Glutamine dobar za mene ili mi treba neka druga vrsta Bcaa?
Uz to uzimam kreatin, a uskoro naravno i protein. Hvala puno!
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.238 sekundi sa 26 upita.