TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 382021 Teme od strane 24909 Članovi Poslednji član: stefan1234

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Septembar 25, 2022, 09:21:17 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] 3 4 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: TREBA LI KOMBINOVATI TRENING SNAGE I KARDIO?  (Pročitano 906 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 14789


« Odgovor #35 poslato: Jun 19, 2022, 06:06:24 pre podne »

Iako se bavim PW, ubacujem kardio 2 do 3 puta nedeljno, bilo to trcanje ili voznja bicikla. Mislim da treba imati razlicite aktivnosti ma kpjim sportom se bavio.
Kao kada bi plivac ili vaterpolista npr. Samo plivao.... A svi znamo da rade i u teretani.
Trcis napolje ili na traci?I bas trcis ili "samo" brzo hodas?

bas trcim, ali laganim tempom. kako kada, neki put napolju, ali najcesce na traci zbog vremena.
Blago tebi,i ja volim trcanje ali nazalost zbog svoje tezine moja kolena i stopala ne vole kada trcim,zato radim brzo hodanje.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Da li si probao trcanje po tartan stazi?
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1732


« Odgovor #34 poslato: Jun 18, 2022, 10:58:18 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Kardio nakon treninga nogu jednostavno više odmaze nego što pomaže. Ako neko moze da radi kardio nakon treninga nogu, taj onda i nije dobro odradio noge. Danas sam eto nakon treninga nogu pao po izlasku iz teretane jer mi je desna noga otkazala


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Naravno. To smo već pričali ovde jednom prilikom. Ko može da odradi kardio posle treniranja nogu, nije ih ni vežbao. Mogao sam to ranije kada sam radio manje težine, ali sam opet osećao veće opterećenje kod trčanja. To više ne mogu da radim. A i smatra se da svakako loše utiče na rast mišića nogu, kada ih dodatno opteretimo kardiom posle treningsa sa težinama. Tako sam ja bar čitao neke članke.
Da, apsolutno nema benefita. Neka lagana šetnja i da, ali trčanje apsolutno ne


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Upravo tako. Nekada mi čak ni šetnja ne prija posle treninga nogu :)
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #33 poslato: Jun 18, 2022, 10:45:14 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Kardio nakon treninga nogu jednostavno više odmaze nego što pomaže. Ako neko moze da radi kardio nakon treninga nogu, taj onda i nije dobro odradio noge. Danas sam eto nakon treninga nogu pao po izlasku iz teretane jer mi je desna noga otkazala


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Naravno. To smo već pričali ovde jednom prilikom. Ko može da odradi kardio posle treniranja nogu, nije ih ni vežbao. Mogao sam to ranije kada sam radio manje težine, ali sam opet osećao veće opterećenje kod trčanja. To više ne mogu da radim. A i smatra se da svakako loše utiče na rast mišića nogu, kada ih dodatno opteretimo kardiom posle treningsa sa težinama. Tako sam ja bar čitao neke članke.
Da, apsolutno nema benefita. Neka lagana šetnja i da, ali trčanje apsolutno ne


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #32 poslato: Jun 18, 2022, 10:43:44 posle podne »

Moje iskustvo i mnogih sa kojima sam radio a provjereno je na stotine ljudi, jeste da kardio po pitanju dobijanja mišićne mase ili skidanja masnih naslaga, isključivo kao vid brzog hodanja tj kardio niskog intenziteta. Nisam to ja izmislio već po tom principu rade većina poznatih trenera širom svijeta.

E sad, kada je neki drugi sport u pitanju, poput plivanja, fudbala, košarke itd... Onda je tu kardio u vidu trčanja nezamenljiv. Dakle, u zavisnosti šta hoćemo, tome se i prilagodimo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Kada radiš kardio, jel posle treninga? Mislim na brzo hodanje, koje si spomenuo. Pošto je ipak bitno za razvoj mišićne mase.
Radim ga ujutru po buđenju na prazan stomak. Onda kada nemam vremena, nakon težinskog treninga u trajanju od 20 -40 minuta


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
A pa i ja smatram da je dobro ujutru. Ali ne mogu sada zbog posla. Jedino vikendom ujutru. Znao sam nekada, kada sam bio u prilici, ujutru ceo trening da odradim na prazan stomak. Ali moji treninizi svakako da nisu zahtevni kao tvoji treninzi, i kod svih ostalih sportista.
U zavisnosti od onoga šta želimo naravno, treninzi mogu biti jači i slabiji. Ali kada se noge stvarno odrade, onda se jedva hoda


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1732


« Odgovor #31 poslato: Jun 18, 2022, 10:35:30 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Kardio nakon treninga nogu jednostavno više odmaze nego što pomaže. Ako neko moze da radi kardio nakon treninga nogu, taj onda i nije dobro odradio noge. Danas sam eto nakon treninga nogu pao po izlasku iz teretane jer mi je desna noga otkazala


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Posto imamo uzbrdo stepenice na izlazu iz teretane meni je posle treninga nogu to jos jedan izazov da se dovucem do kola,tako da maximalno te shvatam.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről
Kod mene je nizbrdo. Tako da je poželjna lokacija ;)
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1732


« Odgovor #30 poslato: Jun 18, 2022, 10:33:41 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Kardio nakon treninga nogu jednostavno više odmaze nego što pomaže. Ako neko moze da radi kardio nakon treninga nogu, taj onda i nije dobro odradio noge. Danas sam eto nakon treninga nogu pao po izlasku iz teretane jer mi je desna noga otkazala


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Naravno. To smo već pričali ovde jednom prilikom. Ko može da odradi kardio posle treniranja nogu, nije ih ni vežbao. Mogao sam to ranije kada sam radio manje težine, ali sam opet osećao veće opterećenje kod trčanja. To više ne mogu da radim. A i smatra se da svakako loše utiče na rast mišića nogu, kada ih dodatno opteretimo kardiom posle treningsa sa težinama. Tako sam ja bar čitao neke članke.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1732


« Odgovor #29 poslato: Jun 18, 2022, 10:30:15 posle podne »

Moje iskustvo i mnogih sa kojima sam radio a provjereno je na stotine ljudi, jeste da kardio po pitanju dobijanja mišićne mase ili skidanja masnih naslaga, isključivo kao vid brzog hodanja tj kardio niskog intenziteta. Nisam to ja izmislio već po tom principu rade većina poznatih trenera širom svijeta.

E sad, kada je neki drugi sport u pitanju, poput plivanja, fudbala, košarke itd... Onda je tu kardio u vidu trčanja nezamenljiv. Dakle, u zavisnosti šta hoćemo, tome se i prilagodimo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Kada radiš kardio, jel posle treninga? Mislim na brzo hodanje, koje si spomenuo. Pošto je ipak bitno za razvoj mišićne mase.
Radim ga ujutru po buđenju na prazan stomak. Onda kada nemam vremena, nakon težinskog treninga u trajanju od 20 -40 minuta


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
A pa i ja smatram da je dobro ujutru. Ali ne mogu sada zbog posla. Jedino vikendom ujutru. Znao sam nekada, kada sam bio u prilici, ujutru ceo trening da odradim na prazan stomak. Ali moji treninizi svakako da nisu zahtevni kao tvoji treninzi, i kod svih ostalih sportista.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 22844


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #28 poslato: Jun 18, 2022, 08:14:33 posle podne »

Iako se bavim PW, ubacujem kardio 2 do 3 puta nedeljno, bilo to trcanje ili voznja bicikla. Mislim da treba imati razlicite aktivnosti ma kpjim sportom se bavio.
Kao kada bi plivac ili vaterpolista npr. Samo plivao.... A svi znamo da rade i u teretani.
Trcis napolje ili na traci?I bas trcis ili "samo" brzo hodas?

bas trcim, ali laganim tempom. kako kada, neki put napolju, ali najcesce na traci zbog vremena.
Blago tebi,i ja volim trcanje ali nazalost zbog svoje tezine moja kolena i stopala ne vole kada trcim,zato radim brzo hodanje.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 22844


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #27 poslato: Jun 18, 2022, 08:13:25 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sta mislis da li je dobro raditi posle napornog treninga nogu?Mislim tu na powerlifting trening cucnja.

ja bih lagani footing...
Ja posle treninga nogu sam srecan ako mogu doci do kola.Onda nema sanse da radim kardio,jedino kad bih mogao na rukama.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 22844


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #26 poslato: Jun 18, 2022, 08:11:58 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Kardio nakon treninga nogu jednostavno više odmaze nego što pomaže. Ako neko moze da radi kardio nakon treninga nogu, taj onda i nije dobro odradio noge. Danas sam eto nakon treninga nogu pao po izlasku iz teretane jer mi je desna noga otkazala


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Posto imamo uzbrdo stepenice na izlazu iz teretane meni je posle treninga nogu to jos jedan izazov da se dovucem do kola,tako da maximalno te shvatam.

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 14789


« Odgovor #25 poslato: Jun 18, 2022, 07:20:32 posle podne »

Iako se bavim PW, ubacujem kardio 2 do 3 puta nedeljno, bilo to trcanje ili voznja bicikla. Mislim da treba imati razlicite aktivnosti ma kpjim sportom se bavio.
Kao kada bi plivac ili vaterpolista npr. Samo plivao.... A svi znamo da rade i u teretani.
Trcis napolje ili na traci?I bas trcis ili "samo" brzo hodas?

bas trcim, ali laganim tempom. kako kada, neki put napolju, ali najcesce na traci zbog vremena.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 14789


« Odgovor #24 poslato: Jun 18, 2022, 07:19:58 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sta mislis da li je dobro raditi posle napornog treninga nogu?Mislim tu na powerlifting trening cucnja.

ja bih lagani footing...
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #23 poslato: Jun 18, 2022, 06:40:03 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Kardio nakon treninga nogu jednostavno više odmaze nego što pomaže. Ako neko moze da radi kardio nakon treninga nogu, taj onda i nije dobro odradio noge. Danas sam eto nakon treninga nogu pao po izlasku iz teretane jer mi je desna noga otkazala


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #22 poslato: Jun 18, 2022, 06:38:21 posle podne »

Moje iskustvo i mnogih sa kojima sam radio a provjereno je na stotine ljudi, jeste da kardio po pitanju dobijanja mišićne mase ili skidanja masnih naslaga, isključivo kao vid brzog hodanja tj kardio niskog intenziteta. Nisam to ja izmislio već po tom principu rade većina poznatih trenera širom svijeta.

E sad, kada je neki drugi sport u pitanju, poput plivanja, fudbala, košarke itd... Onda je tu kardio u vidu trčanja nezamenljiv. Dakle, u zavisnosti šta hoćemo, tome se i prilagodimo.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Kada radiš kardio, jel posle treninga? Mislim na brzo hodanje, koje si spomenuo. Pošto je ipak bitno za razvoj mišićne mase.
Radim ga ujutru po buđenju na prazan stomak. Onda kada nemam vremena, nakon težinskog treninga u trajanju od 20 -40 minuta


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1732


« Odgovor #21 poslato: Jun 18, 2022, 06:25:09 posle podne »

Za ljude koji žele skinuti par kg ili jednostavno ostati fit, kardio niskog intenziteta u jutarnjim satima na prazan stomak. Ako nismo u mogućnosti u tom periodu raditi isti, onda može i nakon treninga sa tegovima.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Ja radim kardio nakon treninga, ali ne dugo. Bitno mi je više da sam u formi. A danom kada treniram noge ne radim kardio. Bilo bi mnogo :) Radio sam ranije i to, ali definitivno nije dobra opcija, pa više ne radim kardio posle treninga nogu.
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3 4 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.066 sekundi sa 19 upita.