TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 384342 Teme od strane 24952 Članovi Poslednji član: Alekej20

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Februar 03, 2023, 01:37:06 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 9 10 [11] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Zdrave namirnice koje uvek treba imati pri ruci  (Pročitano 3581 puta)
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #10 poslato: Jul 10, 2022, 09:01:06 posle podne »

Beli i crni luk
Beli i crni luk su okosnica mnogih recepata i favorizovani od strane profesionalnih i domaćih kuvara zbog njihovih benefita i dugog veka trajanja.
Takođe se pokazalo da oba imaju koristi za zdravlje na mnogo načina, a redovno uživanje u njima može pomoći u smanjenju rizika od različitih bolesti, uključujući određene vrste raka, mentalni pad, bolesti srca i dijabetes.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #9 poslato: Jul 10, 2022, 09:00:55 posle podne »

Začini i suvo bilje
Da biste kreirali ukusne recepte, neophodno je da imate dobro opremljen stalak za začine. Začini i začinsko bilje podižu ukus jela i mogu vam biti od koristi kada ste u kolotečini recepta.
Štaviše, uključivanje sušenog bilja i začina u vašu ishranu može unaprediti vaše zdravlje na različite načine.
Kurkuma, ruzmarin, cimet, đumbir, origano i kumin nude impresivne zdravstvene prednosti i mogu pomoći u smanjenju upale u organizmu.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #8 poslato: Jul 10, 2022, 09:00:44 posle podne »

Fermentisana hrana
Fermentisana hrana poput kiselog kupusa i kiselih krastavaca je ukusna i raznovrsna i nudi brojne zdravstvene prednosti. Istraživanja su pokazala da mogu poboljšati zdravlje probave i mogu pomoći u smanjenju upale i nivoa šećera u krvi.
Osim toga, ove namirnice su dugotrajne, tako da možete napraviti zalihe i biti bez brige o bacanju hrane. Na primer, kiseli kupus i kiseli krastavci mogu da se čuvaju na sobnoj temperaturi do 18 meseci.

Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #7 poslato: Jul 10, 2022, 09:00:32 posle podne »

Zdrave masti
Određene masti, uključujući kokosovo i maslinovo ulje, mogu se bezbedno držati na sobnoj temperaturi godinu dana ili više, u zavisnosti od vrste. Iz tog razloga, ove namirnice iz ostave možete kupiti u većim količinama kako biste uvek imali pri ruci zdrav izvor masti.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #6 poslato: Jul 10, 2022, 09:00:17 posle podne »

Jabukovo sirće
Jabukovo sirće ima višestruku upotrebu u kuhinji. Na primer, to je efikasno sredstvo za čišćenje za sve namene i može se koristiti kao ukusan dodatak receptima kao što su sosevi, prelivi i salate.
Pored svoje svestranosti, ovo oštro sirće je neverovatno zdravo. Istraživanja su pokazala da može imati antidijabetička, antiinflamatorna, antioksidativna svojstva i svojstva koja promovišu zdravlje srca.

Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #5 poslato: Jul 10, 2022, 09:00:07 posle podne »

Med
Svakome je s vremena na vreme potrebno malo slatkiša. Med je prirodan zaslađivač koji nudi jedinstvene zdravstvene prednosti.
Na primer, sirovi med ima antimikrobna i antiinflamatorna svojstva i sadrži moćne antioksidante.
Med se može koristiti za dodavanje ukusa slatkim i slanim receptima. Samo zapamtite da ovaj zaslađivač koristite štedljivo, jer previše šećera iz bilo kog izvora može štetiti vašem opštem zdravlju.

Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #4 poslato: Jul 10, 2022, 08:59:57 posle podne »

Zamrznuto voće i povrće
Većina svežeg voća i povrća, kao što su bobičasto voće i zeleno lisnato povrće, veoma je kvarljivo. Ipak, kupovina ove hrane u zamrznutom obliku omogućava vam da uvek imate pri ruci proizvode bogate hranljivim materijama.
U pogledu ishrane, zamrznuto voće i povrće je uporedivo sa svežim proizvodima u sadržaju mikronutrijenata, što ih čini zdravim i praktičnim osnovnim proizvodom za zamrzavanje.

Pokušajte da dodate smrznuto zelje u sote, supe i smutije. Smrznute bobice mogu se koristiti slično kao i sveže bobice i dodati prirodnu slatkoću ovsenim pahuljicama, smutijima i jogurtnim parfeima.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #3 poslato: Jul 10, 2022, 08:59:43 posle podne »

Žitarice
Jela na bazi žitarica kao što su salate, činije od žitarica, supe i pilavi predstavljaju odličan izbor zbog svoje raznovrsnosti i praktičnosti.
U zavisnosti od vrste, žitarice kao što su smeđi pirinač, ovas i kinoa mogu se bezbedno čuvati na sobnoj temperaturi mesecima do godinama, što ih čini pametnim izborom za kupovinu na veliko.
Osim toga, ove žitarice su odlični izvori vlakana i mikronutrijenata, uključujući vitamine B, mangan i magnezijum, a njihovo jedenje može pomoći u zaštiti od srčanih bolesti i određenih karcinoma.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #2 poslato: Jul 10, 2022, 08:59:32 posle podne »

Orašasti plodovi, semenke i njihovi puteri
Orašasti plodovi i semenke su hranljivi izvori koji obezbeđuju zdrave masti, puno proteina, vlakna i niz vitamina i minerala.
U zavisnosti od vrste, orašasti plodovi i semenke mogu da se čuvaju na sobnoj temperaturi 1–4 meseca, što ih čini dobrim sastojkom za čuvanje u ostavi.
Puteri od orašastih plodova i semena su dugotrajne i zdrave namirnice.
Orašasti plodovi i semenke se mogu koristiti u mnogim jelima, uključujući ovsene pahuljice, jogurt, salate. Puter od orašastih plodova i semena su odličan dodatak smutijima i mogu se dodati u sosove ili namazati na voće ili povrće za brzu, zadovoljavajuću užinu.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2374


« Odgovor #1 poslato: Jul 10, 2022, 08:59:17 posle podne »

Za spremanje brzog, hranljivog obroka potrebna je dobro snabdevena kuhinja. Međutim, mnoge popularne zdrave namirnice su veoma kvarljive i moraju se upotrebiti u roku od nekoliko dana.
Ipak, možete zadržati brojne zdrave, dugotrajne namirnice u svojoj ostavi, zamrzivaču i frižideru i koristiti ih za pravljenje obroka i grickalica bogatih hranljivim sastojcima - čak i kada vam ponestane uobičajene hrane.
Sačuvana
Stranice: 1 ... 9 10 [11] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.121 sekundi sa 17 upita.