TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 393990 Teme od strane 25001 Članovi Poslednji član: USA031

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Mart 05, 2024, 12:39:43 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 ... 6 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: UPALA MISICA  (Pročitano 37289 puta)
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #83 poslato: Novembar 24, 2013, 07:56:20 posle podne »

Upala misica je posledica mikro trauma od treninga aktina i miozina ,a sobzirom da si imao dugu pauzu to je i normalno jer je misic doziveo stres.potreban je odmor ili raditi neku drugu misicnu grupu.
Sačuvana
sss1
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 3

« Odgovor #82 poslato: Novembar 22, 2013, 09:20:58 pre podne »

Treba mi strucni savet i misljenje, kada je u pitanju upala misica.

U utorak sam posle duze pauze (4,5 meseca) krenuo u teretanu, i odradio standardni prvi trening za grudi i bicepsi, nista preterano, trcanje, bench, kosi bench i vezbu za bicepse sa kosom sipkom. U sredu nisam stigao u teretanu, a u cetvrtak me rasturila upala, da nisam ruke mogao da pomeram kako treba. Odlozio sam drugi dan teretane za veceras, mada me i dalje bash, bash zateze.

Pitanja>>
- Da li je, pri jacoj upali misica, pozeljno sledeci trening odloziti, dok se upala ne smanji, ili ipak ici redovno? Tj. da li je tada misice bolje odmoriti, ili ih nastaviti opterecivati i pri upali?
- Da li je, nakon duze pauze, prve treninge bolje odraditi sa nekom izmesanom kombinacijom vezbi za sve grupe misica, ili je skroz ok od starta poceti u nekom redovnom redosledu?
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16538


« Odgovor #81 poslato: Oktobar 15, 2013, 06:27:34 posle podne »

e ne vezano za temu imam pitanje? KAD se pravi aktivan odmor?
 Radim na masi... i zelim da znam dal ce jedno 2 dana od 5 dana posto tako vezbam 2 dana teretana 1 aktivna pauza 1 teretana 1 aktivna pauza da skodi ... inace pored teretane dosta  volim biciklo da vozim svuda ... jedno 45 minuta bicikla dal ce mi poremetiti cilj? to jest rast misica?

Opusteno mozes da pravis aktivnu pauzu npr. ceo vikend (ako si trenirao tokom svih radnih dana) ili pak svaki sedmi dan. Nema potrebe da svaki treci dan odmaras,ali vodi racuna da ne radis iste grupe misica dan za danom.
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 16538


« Odgovor #80 poslato: Oktobar 15, 2013, 06:25:25 posle podne »

Koliko je vremena potrebno da se izgrade savrseni trbusnjaci ? to jest da se zatenge koza na stomaku.. kad sam kretao u teretanu imao sam salce.. dobro budimo realni bio sam bucko ... al sad je druga prica... imam fine plocice jedino sto mi je na donjem delu ostalo jos nezategnute koze... pa me zanima koliko moram dugo raditi za savrsene plocice ?

To je nezahvalno prognozirati,jer mnogo zavisi i od samog kvaliteta tvoje koze. Samo nastavi ,a pravilna ishrana koja ti je 70% savrsenog stomaka i redovno vezbanje ce dati maximalne rezultate.
Nema odustajanja! :)
Sačuvana
Genious
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


Never Give Up!

« Odgovor #79 poslato: Jul 20, 2013, 05:39:01 pre podne »

Tako sam i uradio i dobio novu upalu , sad cu opet isto :)
Sačuvana
Today I will do what others won't,so tomorrow I can do what others can't!
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #78 poslato: Jul 19, 2013, 07:11:41 posle podne »

I sve procitah, sad mi nije jasno da li da radim metodu klin se klinom izbija, ili da mirujem.

Dobio sam umerenu upalu... Napravio sam dan pauze... Day 2, raditi trening ili ne?
Radis trening ali za misicne grupe koje nisi resdio predhodna 2 dana.
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #77 poslato: Jul 17, 2013, 05:00:18 posle podne »

I sve procitah, sad mi nije jasno da li da radim metodu klin se klinom izbija, ili da mirujem.

Dobio sam umerenu upalu... Napravio sam dan pauze... Day 2, raditi trening ili ne?


Vezbaj vezbaj i vezbaj i ne razmisljaj o nebitnim stvarima !!! I kada te boli i ne mozes,i padas po teretani,ponovo vezbaj :D
Sačuvana
Genious
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


Never Give Up!

« Odgovor #76 poslato: Jul 17, 2013, 03:20:37 posle podne »

I sve procitah, sad mi nije jasno da li da radim metodu klin se klinom izbija, ili da mirujem.

Dobio sam umerenu upalu... Napravio sam dan pauze... Day 2, raditi trening ili ne?
Sačuvana
Today I will do what others won't,so tomorrow I can do what others can't!
Opsenark@
Sladza
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1821


« Odgovor #75 poslato: Avgust 27, 2012, 06:02:19 posle podne »

Trening nogu, dan prvi: noge se tresu i prete da otkazu svakog trenutka.

Dan drugi: ne hodati u shtiklama, posmatrach ce pomisliti da je to prva avanturistichka proba visokih potpetica.

Dan treci: bol je na sopstvenom vrhuncu a svaki pokret propracen facijalnim grchem mishica.
Sačuvana
Hrabri mogu sve ;)
Opsenark@
Sladza
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1821


« Odgovor #74 poslato: Jul 26, 2012, 10:22:28 pre podne »

Izbaci te hidrate pred spavanje, pokvarish trud celog dana- pola kile bresaka pre spavanja, ne, nikako. Voce jedi pre podne, poslednji obrok nek bude visoko proteinski i bez hidrata.
Sačuvana
Hrabri mogu sve ;)
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #73 poslato: Jul 26, 2012, 09:14:07 pre podne »

Tu bas ne vazi pravilo sto vise to bolje kada je rec o treningu.Tu je sada presudna ishrana i nacin kako da ubrzas metabolizam i da pokrenes razgradnju i tih masnih naslaga.neke stvari mogu da se urade i brzo,ali kasnije se mnogo brze vracas u predjasnje stanje a i nije bas zdravo.Bolje postepeno ici ka cilju.
Sačuvana
cezar23
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 336


« Odgovor #72 poslato: Jul 26, 2012, 12:41:13 pre podne »

Koliko je vremena potrebno da se izgrade savrseni trbusnjaci ? to jest da se zatenge koza na stomaku.. kad sam kretao u teretanu imao sam salce.. dobro budimo realni bio sam bucko ... al sad je druga prica... imam fine plocice jedino sto mi je na donjem delu ostalo jos nezategnute koze... pa me zanima koliko moram dugo raditi za savrsene plocice ?
Sačuvana
SAX!
cezar23
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 336


« Odgovor #71 poslato: Jul 25, 2012, 12:29:42 pre podne »

nisam onaj odgovoro dobro postovo... evo nesto slicno
Preko zime kad su slabije fizicke aktivnosti treba li posle svakog treninga raditi kardio jedno 20 min. I sto se tice ishrane nije mi losa sada.. al bolje se hranim kad radim... kad sam ovako na godisnjem  imam jedan ili 2 obroka manje al se oped trudim da to bude odlicno recimo hranim se na sledeci nacin  tokom letnjeg perioda.. -> ustanem oko 10 ili 11... pojeden crveno meso ,sir,salata,mleko... i neko voce...  odmorim jedno sat ili 2 i popijem whey protein( na moj nacin-tu ubacim i bananu i laneno semo i jos 300 drugih stvari tako da nije samo whey, a u slucaju da nemam whey ubacim surutku u prahu) .... pa onda posle sta znam pola sata sat nekad uzmem tako kikiriki... ili neki sladoled na stapicu .. onda prodje jedno 2 sata pa rucam... recimo sta znam neko meso ili slicno.. onda sacekam jedno pola sata da mi se  stomak stabilizuje pa odem na trening... tamo se jedno 15 minuta zagrevam... i onda 2 grupe misice ... trening traje 60min ili 70 sve zavisi od situacije u kojoj se nalazim. onda jedno 10 minuta da se istegnem ,slozim tegove... eventualno nekih 20 minuta trbusnjaci al to kad uvatim a obicno radim jednom u 5 dana... i tako inace preko leta kardio bas i ne radim mozda ponekad... i odem kuci popiijem isti onaj whey...  prodje jedno sat vremena  pod obavezno pojedem ribu ,salatu ,sir  bez hleba... to mi je vecera.... i onda ponekad pre spavanja posto imam problem sa kicmom  .. to mi je od ranije kad nista nisam radio to jest od sedenja pa  radim vezbe za to... i  pre toga pojedem jedno pola kile bresaka i posle tih vezbi legnem...!
Sačuvana
SAX!
cezar23
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 336


« Odgovor #70 poslato: Jul 24, 2012, 11:57:04 posle podne »

e ne vezano za temu imam pitanje? KAD se pravi aktivan odmor?
 Radim na masi... i zelim da znam dal ce jedno 2 dana od 5 dana posto tako vezbam 2 dana teretana 1 aktivna pauza 1 teretana 1 aktivna pauza da skodi ... inace pored teretane dosta  volim biciklo da vozim svuda ... jedno 45 minuta bicikla dal ce mi poremetiti cilj? to jest rast misica?
pa dobro to  me je obradovalo na neki nacin ... i jos jedno pitanje preko zime nema voznje po hladnoci xD   dal bi onda posle svakog treninga trebali otprilike jedan kardio 10-20 minuta?

Postoji individualna formula uspeha za svakog pojedinca, a ono shto je zajednichko za sve je kvalitetna ishrana, sa puno proteina, kvalitetnih UH, rasporedjenih u 5 obroka dnevno, jak trening i 8 sati sna dnevno, voznja bicikla od 45 min dnevno  bi trebalo da eliminishe nepotrebnu mast a masa koju steknesh ce biti chista mishicna, mozda sporiji napredak ali iznad svega kvalitetan.
Sačuvana
SAX!
Opsenark@
Sladza
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1821


« Odgovor #69 poslato: Jul 24, 2012, 10:04:36 posle podne »

e ne vezano za temu imam pitanje? KAD se pravi aktivan odmor?
 Radim na masi... i zelim da znam dal ce jedno 2 dana od 5 dana posto tako vezbam 2 dana teretana 1 aktivna pauza 1 teretana 1 aktivna pauza da skodi ... inace pored teretane dosta  volim biciklo da vozim svuda ... jedno 45 minuta bicikla dal ce mi poremetiti cilj? to jest rast misica?

Postoji individualna formula uspeha za svakog pojedinca, a ono shto je zajednichko za sve je kvalitetna ishrana, sa puno proteina, kvalitetnih UH, rasporedjenih u 5 obroka dnevno, jak trening i 8 sati sna dnevno, voznja bicikla od 45 min dnevno  bi trebalo da eliminishe nepotrebnu mast a masa koju steknesh ce biti chista mishicna, mozda sporiji napredak ali iznad svega kvalitetan.
Sačuvana
Hrabri mogu sve ;)
Stranice: [1] 2 3 ... 6 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.076 sekundi sa 19 upita.