TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 397350 Teme od strane 25048 Članovi Poslednji član: mickeymouse

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 06, 2024, 05:27:30 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pozdrav apsolutni sam pocetnik u ovome pa bih teo da se raspitam  (Pročitano 2360 puta)
Nenad Glisovic
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 412


« Odgovor #7 poslato: Februar 19, 2015, 01:08:40 posle podne »

Ne treba ti gejner,uvek savetujem cist whey pa onda sam dodas dextrosu ujutru i posle treninga sa wheyom...ali kao sto rekosmo najpre nam napisi kako se sada hranis da bi krenuli od osnovnog?

Pa jos nisam se upustio u to nego planiram pa ako vam nije problem da mi napisete preporuku kako da izvedem zeljan efekat. Hvala unaped
« Poslednja izmena: Februar 19, 2015, 02:03:57 posle podne od strane nemanja54 » Sačuvana
Nenad Glisovic
Nenad Glisovic
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 412


« Odgovor #6 poslato: Februar 19, 2015, 01:04:04 posle podne »

Slazem se da ne treba juriti odma suplementaciju vec se prvo uhodati sto se tice ishrane i treninga a kasnije naravno postepeno ubacivati whey,creatin i ostalo..
Sačuvana
Nenad Glisovic
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4423


« Odgovor #5 poslato: Februar 19, 2015, 08:12:40 pre podne »