TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356829 Teme od strane 24546 Članovi Poslednji član: Duka007

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 21, 2019, 03:42:24 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: ISHRANA NAKON TAKMICENJA  (Pročitano 4479 puta)
Biochemo
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2340


« Odgovor #11 poslato: Oktobar 27, 2010, 10:46:17 posle podne »

Veoma zalosno u celoj prici imas volju za dobrim treningom, od boga genetiku,  to sto radis volis svim srcem a nemas ono najvaznije dovoljno novca za ishranu :(

:(
Sačuvana
GoranKS
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2040


Muški trener u teretani

« Odgovor #10 poslato: Oktobar 27, 2010, 01:38:39 posle podne »

Veoma zalosno u celoj prici imas volju za dobrim treningom, od boga genetiku,  to sto radis volis svim srcem a nemas ono najvaznije dovoljno novca za ishranu :(
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 27, 2010, 01:20:13 posle podne »

I to to što kažeš :)
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #8 poslato: Oktobar 27, 2010, 11:14:46 pre podne »

Za bodybulding se zivi,od njega se ne zivi  ;)
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 27, 2010, 08:01:23 pre podne »

Da naravno, uostalom da možemo da ustanemo ujutro i ne brinemo hoćemo li zaraditi za život, stvari bi bile mnogo jednostavnije :)
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #6 poslato: Oktobar 26, 2010, 02:25:41 posle podne »

Znas kako stvari stoje,mozes sebi odrediti e ove nedelje toliko proteina,toliko hidrata,ali bitna stvar je kakav trening ces odraditi te nedelje.Milion faktora moze uticati na to ,nedovoljno odmora,nervoza,stres....sve to utice da odradis losiji trening a samim tim i da ne mozes fizicki da uneses toliku kolicinu hrane.
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 26, 2010, 12:55:52 posle podne »

Da, da kontam, samo što ja ne volim instinktivne principe (bar ne u tolikoj meri). Recimo posle 16 godina u teretani umem da prepoznam kada neko zalazi u pretreniranost i kada neko treba da radi više jednu mišićnu particiju ili kada ne mora da radi neku uopšte, jer umem da prepoznam te faktore, ali kad je ishrana u pitanju mogu instinktivno da odredim broj kalorija, ali i dalje imam potrebu da radim neke kalkulacije kako bi imao nešto što mi nije toliko fiktivno kao instinkt da mogu oko toga da se vrtim.

U svakom slučaju razumem šta mi govoriš :)
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #4 poslato: Oktobar 26, 2010, 09:43:09 pre podne »

Ovaj period je trajao nekih 4 meseca,ne mogu ti reci brojku koliko proteina tacno,ali recimo u toku takmicarskih priprema desavalo se da pojedem i 2 kg belog mesa,uz 20 belanaca i dodaci ishrani,verovatno i preko 500 g proteina...Ovaj period posle takmicenja,zbog veceg unosa prostih hidrata jednostavno ne dozvoljava toliko proteina,ali osim tog jednog dana ne radim planske varijacije proteina izuzev kada osetim da organizam ne moze u odredjenom danu da unese onoliko koliko bih ja zeleo.Kod mene je sve stvar osecaja i vec dobro znam sta i koliko mi prija i naravno reper toga mi je ogledalo i trenutna forma.
Sa ljudima koje sam trenirao radim po slicnom principu i osluskujem kako im organizam reaguje na neke promene u ishrani.nadam se da sam donekle bio jasan u vezi svega?
Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 26, 2010, 07:09:19 pre podne »

A koliko ti je trajao ovaj period ishrane. kontam da si ovde hteo maximalno da iskoristiš superkompenzaciju za koju se ima prostora kada se završi sa mesecima dijete?

Ono što me interesuje i na čemu se ja malo više zadržavam u poslednje vreme je dali si ikada radio varijacije sa unosom proteina u ishrani. Jer vidim da minimum jedan dan u nedelji imaš jako nizak unos proteina i jako povećan unos UH i masti. Ovo mi je posebno interesantno jer verujem da organizam može da ima dosta koristi i od varijacije unošenja belančevina, kao što ima koristi i od variranja sa UH i kalorijama generalno.
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #2 poslato: Oktobar 25, 2010, 10:37:29 posle podne »

...
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #1 poslato: Oktobar 25, 2010, 10:35:37 posle podne »

Vecina je vec upoznata sa raznoraznim dijetama za mrsavljenje kako rekreativaca tako i nas takmicara .U sustini sve se svodi na sto vise proteinske ishrane uz variranje slozenih hidrata i ubacivanje zdravih masti.
U mom slucaju retko kada se desi da se spremam samo za jedno takmicenje,obicno vezem 5 do 6 takmicenja u periodu od 2 meseca i naravno odredjujem koje takmicenje mi je najbitnije i za njega tempiram maximalno formu.Veoma je tesko dugo vremena drzati dobru formu,narocito kada su u pitanju medjunarodna takmicenja.
Nakon takmicenja najbitnija stvar je vratiti organizam iz dehidriranog stanja u normalno stanje,ali to treba raditi oprezno i postepeno.Izbegavati unos Na kako ne bi doslo do retencije podkozne vode i do naglog povecanja krvnog pritiska.Ako je naredno takmicenje za 7 dana,najbolje je nakon takmicenja piti vodu,obicno je potrebno par litara i odmah nastaviti samo sa proteinskom ishranom i naredno jutro odraditi jak kardio trening,kako bi se ispraznili glikogenski depoi u narednih 4 dana uz nesto blazi unos Na.
E sada sta raditi kada se zavrse sva takmicenja a zelimo da odrzimo priblizno dobru formu?
Ono sto sam ja radio ove godine u mnogome se razlikovalo nego predhodnih godina.Nakon takmicenja osim vode,naredna dva dana sam jeo dosta prostih hidrata i izbegavao sam slano,ali sam nastavio sa jakom treninzima i kardio treningom od sat vremena nakon tegovasto je rezultiralo jos vecim napredkom u punoci misica uz zadrzavanje takmicarske forme.

Tadasnji dnevni meni je izgledao priblizno ovako :
Dorucak 10 belanaca,2 zumanceta przena u tefal
tiganju bez ulja sa soli, 3 crna tost hleba,kafa 3u1...nakon sat vremena 2 bonzite
3 sata nakon dorucka 350 g juneceg mlevenog mesa sa lukom na rostilju,mladi sir,paradajz salata,oko o,7 l vode,2 tost hleba
sat vremena nakon toga ( lubenica..tada je bila sezona)
sledeci obrok je 400 gr belog mesa,pecurke,luk sve przeno na malo ulja,vise dinstano i crni hleb...sat vremena pre treninga

Nakon treninga dupla porcija belog mesa u lepinji sa prilozima na rostilju,napominjem odmah nakon treninga

Poslednji obrok je pre spavanja 300 gr belog mesa sa salatom i obicno pre spavanja lubenica i 7 days,par komada (prost secer pre spavanja,nema logike ali jednostavno duga sezona i nastavak kardio treninga su mi dozvoljavali ovakav nacin ishrane).Napominjem da sam u ovom periodu nastavio da vezbam po sistemu 5 pa 2,stim da sam nedeljom unos proteina drasticno smanjio i obicno jeo samo slatke i slane palacinke!
Napomenucu da u ovom periodu nisam koristio nista od suplemenata,osim sagorevaca charge Labrade.U nastavku cu pisati o sadasnjem meniju i da
uputim sve mlade takmicare da shvate da moraju svom organizmu dati prostora i unositi i lose hidrate kako bi napredovali....slika je od letos iz tog perioda kada sam bio na ovom rezimu ishrane 97 kg,10 kg vise nego na takmicenju...
« Poslednja izmena: Novembar 04, 2010, 01:29:24 posle podne od strane Zoltan Kozma » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.392 sekundi sa 18 upita.