TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 395144 Teme od strane 25006 Članovi Poslednji član: Vlad77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 26, 2024, 06:37:59 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
 |   |   |   |  (Urednik: Miki Mihajlovic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Nove discipline na WSM takmicenju?  (Pročitano 2017 puta)
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #4 poslato: Jul 26, 2015, 03:32:11 posle podne »

Mozda ne odmah na WSM ali dobra ideja za novu disciplinu:
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #3 poslato: Januar 14, 2014, 06:40:33 posle podne »

Je li to nova disciplina na pomolu?Jyrki Rantanen promoter United Strongmana kaze da je na pomolu nova disciplina a to je cucanj sa kuglom.Disciplina se sastoji iz toga da takmicar podigne kuglu na rame i radi cucnjeve.Moze laksa kugla na ponavljanje ili teza na maximum.... :o
http://www.ironmind.com/ironmind/opencms/Articles/2014/Jan/Stone_Squat_for_Strongman.html
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #2 poslato: Mart 14, 2011, 12:17:38 posle podne »

Tu je i originalan opis,a tu mozete i glasati i izneti svoje misljenje o ovim disciplinama:
http://www.theworldsstrongestman.com/blogstory.php?id=39
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1 poslato: Mart 14, 2011, 11:07:24 pre podne »

Organizatori WSM takmicenja razmisljaju o ideji da ubace tri nove discipline(ili jednu ili dve)u njihovo takmicenje,pa mole sve zainteresovane da iznesu svoje misljenje o ovim disciplinama i da glasaju.
Evo i discipline o kojima je rec:
Here you will see 3 new WSM concept event ideas – these are not confirmed events, just fresh ideas from the boffins in the production team who are in the process of developing new events for the 2011 World's Strongest Man competition.

Your vote could make all the difference, so spread the word and we look forward to hearing your thoughts.

You can vote and comment via the official World’s Strongest Man facebook page which can be found by clicking here
Let us know your preference by positing VOTE (LETTER):

a) Centrifugal Grip Test       = VOTE A
b) Water and Bar Deadlift   = VOTE B
c) The Catapult                      = VOTE C

Feel free to rank your preferences in “like” order if you “like” more than one!

a) CENTRIFUGAL GRIP TEST

Athletes are strapped onto a huge, spinning column and have to hold two heavy objects on chains (washing machines used in this example). As the column rotates the washing machines spin outwards, increasing the weight at the hands. The athlete that holds onto the washing machine the longest is the winner.

Znaci takmicari stoje u jednom velikom valjku i drze dva teska objekta(u ovom slucaju ves masine) na lancu u ruci(slicno kao crucifix) sa tim da bi se taj valjak vrteo u krug time bi otezavao takmicarima drzanje i ovako teskih objekata.Pobednik je taj koji je u stanju da najduze drzi objekte u rukama.

b) WATER AND BAR DEADLIFT HOLD

Athletes stand holding a long bar with large, empty perspex boxes on either end. A constant stream of water flows into the boxes, increasing the weight at a constant rate. The athlete that holds on the longest is the winner.

Takmicar stoji sa sipkom u ruci na cijim krajevima su prazne kutije.U tim kutijama se voda povecava i time i povecava se i tezina koju drze takmicari.Pobednik je taj koji najduze moze da drzi sipku.

c) THE CATAPULT

A boulder (atlas stone-type rock) rests in the basket in the arm of a catapult. Athletes turn a winch to supply the force required to move the arm of the catapult. The more the athlete can turn the winch, the more the arm will move which will increase the distance the boulder will travel in the air.   Constant pressure must be maintained on the winch. Once the winch strain is too great and the athlete reaches his maximum resistance and releases, the boulder will be released. The athlete whose boulder travels the greatest distance is the winner.
N.B. The below is a catapault illustration only and therefore not a sketch of the actual event.

Kugla lezi u katapultu i takmicar mora da pritisne rucku da bi aktivirao katapult.Takmicar koji jace pritisne rucku njemu ce i kugla dalje da leti.Pobednik je taj cija kugla najvise odleti.

Interesantne ideje,sta vi kazete?

Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.115 sekundi sa 18 upita.