TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 376916 Teme od strane 24840 Članovi Poslednji član: _kide_

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Januar 27, 2022, 01:30:21 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Brzo do kondicije  (Pročitano 9149 puta)
markas89
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #6 poslato: Septembar 28, 2012, 01:45:18 pre podne »

Cao svima.

Slomio sam stopalo pre 2 meseca i lepo mi je zaraslo, ali naravno jos uvek nemogu nista od vecih aktivnosti da radim. Gojim se samo u predelu trbuha i jako mi smeta. Treniram vaterpolo ali nemogu da idem ni da plivam jer nemamo zatvoren bazen, tako da plivanje otpada. Igram tenis rekreativno ali od toga slaba vajda. Kako da smrsam u trbusnom predelu? Pa ako nabacim i trbusnjake ne moze da skodi. Ako ima neko da zna kako da izgubim to salo ali bez trcanja i nekog veceg napora na nogama, molim vas pomagaj te? HVALA UNAPRED
Sačuvana
believe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 86


« Odgovor #5 poslato: Jun 01, 2012, 07:01:57 pre podne »

Hvala na odgovoru!
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #4 poslato: Jun 01, 2012, 12:07:07 pre podne »

Treniram rukomet i od sjutra imamo odmor od 7 dana, a onda pocinjemo sa pripremama. Zelim da odrzim kondiciju tih 7 dana, pa bih voljela da me posavjetujete kako? Kojim tempom, koliko itd...? Kuci imam i teretanu. Da li bi bilo dobro da prvo odradim nekih 30-45 min trening sa tegovima, pa onda da odem na trcanje ili ta 2 treninga se mroaju raditi odvojeno?

Ocekujem brz odgovor!
Hvala!

Prvo teretana pa trcanje...to koliko ces trcati je tesko pitanje jer  niko ko ne zna koliko si utrenirana ne moze napamet to da ti kaze...ono sto je dobro kod trcanja a tebi potrebno su kratke deonice koje trcis i na utakmici,takodje ovo je veoma potrebno u rukometu...

http://youtu.be/B_bbBglPGHA
Sačuvana
believe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 86


« Odgovor #3 poslato: Maj 31, 2012, 11:07:58 posle podne »

Treniram rukomet i od sjutra imamo odmor od 7 dana, a onda pocinjemo sa pripremama. Zelim da odrzim kondiciju tih 7 dana, pa bih voljela da me posavjetujete kako? Kojim tempom, koliko itd...? Kuci imam i teretanu. Da li bi bilo dobro da prvo odradim nekih 30-45 min trening sa tegovima, pa onda da odem na trcanje ili ta 2 treninga se mroaju raditi odvojeno?

Ocekujem brz odgovor!
Hvala!
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #2 poslato: Mart 24, 2011, 10:47:34 pre podne »

Za 2-3 nedelje ne moze nesto puno da se uradi,ali daleko od toga da ne treba nista,trci svaki drugi dan i kombinuj treninge,istrci prvo par progresivnih duzina,recimo 3x50 m,posle toga par sprinteva,recimo 3x20 m,40 m,60 m i posle toga lagano 5-6 krugova(isto i pre svega ovoga 4-5 krugova za zagrevanja).Ovo je onako otprilike,cisto malo da se razmrdas,ti prema sebi napravi trening... ;) Recimo jedan dan mozes i 2x10 min lagano,a izmedju toga odradis stepenice,sa svakom nogom posebno skokici na stepenicama,sa obe noge skokici,i sprint uz stepenice... :) Najbitnije je da ti budes "svez" za taj fudbal,a ova trcanja neka te malo razmrdaju,osecaces se bolje i brze sa ovim treninzima... :)
Sačuvana
Dominator
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 56

« Odgovor #1 poslato: Mart 23, 2011, 11:22:45 posle podne »

Pozdrav svima!
Idem u teretanu redovno, dok se kardio treningom nisam bavio više od godnu-dve.. meĂ°utim u poslednjih pola godine idem na fudbal jednom nedeljno (bolje išta nego ništa) ali vidim da sam, verovatno zbog povećanja mase i nedostatka kondicije, postao manje agilan, da mi je teže da trčim, nemam snagu itd..

Treba da se spremim za jedan turnir u fudbalu za 2-3 nedelje pa sam mislio da trčim do tada svakog dana kako bih poboljšao svoje stanje kondicije.
Kako najbrže da uradim to, da li je bolje laganim tempom od pola sata ili hiit cardiom,
šta je ono što mogu da uradim, i da li je moguće za tako kratko vreme učiniti nešto na tom polju, da li da se trudim ili da odustanem?
« Poslednja izmena: Mart 23, 2011, 11:28:41 posle podne od strane Dominator » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.103 sekundi sa 19 upita.