TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356829 Teme od strane 24546 Članovi Poslednji član: Duka007

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 21, 2019, 05:14:13 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Koji suplementi posle definicije  (Pročitano 2096 puta)
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #2 poslato: April 19, 2011, 10:20:05 pre podne »

Povecaj unos proteina i dorucak ti je malo  >:(..smanji jogurt i ubaci protein za dorucak sa hidratima.Sto se suplementacije tice treba ti kontinuitet u koriscenju kao i sa treningom.predlog bi bio uz whey protein BCAA uz cist leucin da ubacis,moze i creatin i fokusiraj se na ishranu.Potrebno ti je pre treninga takodje malo hidrata.
Sačuvana
dri
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4

« Odgovor #1 poslato: April 19, 2011, 01:48:57 pre podne »

Pozdrav
Bio sam na definiciji poslednjih 3-4 meseca, skinuo sam salo koliko sam otprilike i hteo. Sada je problem, odnosno nije problem, nego zelja za sto brzim napredovanjem. Jer u definiciji koliko pazili ne mozete sacuvati obim ruke, podlaktice itd u onoj meri u kojoj je to bilo pre definicije. Znaci sta bih ja mogao da uzmem od suplemenata za sto brze nabacivanje misica? Inace u teretanu idem tri godine, treniram 5 puta nedeljno, 3 puta nedeljno kardio posle tegova. Radim svaki dan po jednu grupu misica. Imam 88 kg i visok sam 180. Ishrana: ujutru pola litra jogurta i neki uh, kasnije 5 belanca i 250 gr mesa ili sira, pre treninga 5 belanca, posle treninga dex+protein, zatim posle 45 min tunjevina ili neko meso + malo UH, pred spavanje 250 gr ella. Ponekad se ubaci i jos jedan obrok cisti proteini tipa kuvana riba ili belo meso. Znaci imam od 170-200 gr proteina dnevno, mislim da uh imam malo, ali ostavljam da sami procenite. Znaci trenutno idem na sto brze dobijanje kvalitetne mase, bez sala... Da li bi mi tu pomogao neki kreatin, xpand... Predlozi??
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.522 sekundi sa 19 upita.