TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 352678 Teme od strane 24473 Članovi Poslednji član: gagi888

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 18, 2019, 02:51:08 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pomoc oko suplementacije.  (Pročitano 1740 puta)
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 10996


Never give up!

« Odgovor #6 poslato: Septembar 13, 2012, 03:39:25 posle podne »

Dobio si vec korisne savete a ja bih ti rekao da se na ISHRANU jako koncentrises jer dzaba ti sve ostalo.Ako nemas dosta novca za meso,ostale proteine iz hrane kao i kvalitene izvore hidrata ne trosi novac na suplemente.Ovde prevashodno mislim na duzi vremenski period.Kada se to resi onda ukoliko je masa u pitanju whey i kreatin,vitamini minerali,bcaa,omega 3..
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #5 poslato: Septembar 13, 2012, 03:37:52 posle podne »

Mighty uvek daje korisne savete, veliko bravo za nju!
Za pocetak najisplativija varijanta,a po meni i najbolja je da uzmes kreatin i 1 kg whey-a ako si u mogucnosti.To bi te izaslo oko 4500din.A za hranu, poslusaj Mighty, jaja i ovsene, unosi dosta kompleksnih u. hidrata, puno povrca.Predlog za uzinu - 100 grama kikirikija, 37 dinara ,zaista nije skupo a njemu imas i proteina i nezasicenih masti. :)
Oslic je takodje dosta povoljan, a veoma je kvalitetan.Najbitnije je samo da volis ovaj sport, rezultati ce doci. :)

My name is Mo, Mighty Mo  8)  8)

što se tiče izvora proteina, tu može da eksperimentiše (a i uzima ono što je trenutno najjeftinije)  - piletina, govedina, ćuretina, oslić, skuša, som, tuna, tuna u konzervi, jaja...
Sačuvana
P. Heath
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1967


NO PAIN - NO GAIN

« Odgovor #4 poslato: Septembar 13, 2012, 03:29:06 posle podne »

Mighty uvek daje korisne savete, veliko bravo za nju!
Za pocetak najisplativija varijanta,a po meni i najbolja je da uzmes kreatin i 1 kg whey-a ako si u mogucnosti.To bi te izaslo oko 4500din.A za hranu, poslusaj Mighty, jaja i ovsene, unosi dosta kompleksnih u. hidrata, puno povrca.Predlog za uzinu - 100 grama kikirikija, 37 dinara ,zaista nije skupo a njemu imas i proteina i nezasicenih masti. :)
Oslic je takodje dosta povoljan, a veoma je kvalitetan.Najbitnije je samo da volis ovaj sport, rezultati ce doci. :)
Sačuvana
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #3 poslato: Septembar 12, 2012, 04:30:27 posle podne »

Prvo bi trebalo biti ishrana šta i kako, a ne suplementacija. :)

Ako nema dobre ishrane, nema ni napretka, pa kakva god suplementacija bila. Ako je dobra ishrana, biće napretka, a sa suplementacijom biće to još bolje.

Moram priznati da ne znam šta bi ti definisao na 180cm/80kg... Taj deo mi nije baš jasan. :)
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #2 poslato: Septembar 12, 2012, 04:29:04 posle podne »

Pozdrav.
Moje ime je Nikola i imam 21. godinu. Neko vreme sam pratio forum, ali sam na kraju odlucio da vam se licno obratim za pomoc.

Imam 1.80 i 71kg, i cilj mi je da u narednom periodu nabacim "malo" misicne mase.
Moja ideja je da od pocetka oktobra do kraja februara radim masu, a od marta do leta definiciju. Cilj bi mi bio da u narednih 5 meseci dobijem 5-10 kg mase (misica), u koliko je to uopste moguce.

E sad,postoji jedan problem koji se zove studiranje. Sto znaci da ne mogu bas da biram sta cu da jedem, i naravno nemam nepresusan izvor finansija. Recimo da mi je maksimum (za svih 5 meseci, dok radim masu) nekih 25 000.

Sto se tice ishrane, najvise sto tu mogu da uradim je da pored rucka i vecere (koje jedem u menzi, i ne mogu da biram), ubacim "kvalitetan" dorucak, neku uzinu i eventualno proteinsku cokoladicu ako bas mora.

Evo da napomenem i da sam u teretanu isao nekih 6 meseci, ako to uopste znaci nesto.

Imam nekoliko pitanja u vezi svog "problema", ali neka prvo bude...Suplementacija, sta, kako, kad, gde? :D

Unapred hvala... pozz :D

Ćao dobrodošao na forum :)

Biću iskrena...
5-10 kg čiste mišićne mase nije moguće, ali 5-10 kg da se ugojiš je ok. I mislim da je to realan cilj. Ako lepo budeš radio narednih 5 meseci to će biti super.

Što se suplementacije tiče, nju bih stavila tek nakon što se potrudiš još oko ishrane. Znam kako je kad imaš ograničen budžet...

ja bih ti savetovala za novac koji imaš da nakupuješ jaja, ovsene (ovo ti je super kombinacija za doručak), meso imaš nekad na akciji u marketima, npr. pileće - to možeš i sam začas da spremiš, ako ne možeš onda konzerve tune npr....  moraš više da jedeš, i kvalitetnije.

Što se suplemenata tiče, proteinski barovi ti nisu najpovoljnije rešenje, ja bih ti savetovala da sebi priuštiš dve stvari za početak

1- dobar protein, npr Elite whey je sada na akciji, i to možeš i posle treninga, a kao zamenu za obrok ga smuti pola mleko pola voda i dodaj bademe sirove

2 - vitaminsko mineralni kompleks, npr daily formula je ok za svaki dan

eto neka to bude za početak... ostale finansije neka idu ka kupovini hrane :)

slobodno pitaj ako treba neka pomoć...
Sačuvana
Trlji_Brlji
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #1 poslato: Septembar 12, 2012, 04:12:19 posle podne »

Pozdrav.
Moje ime je Nikola i imam 21. godinu. Neko vreme sam pratio forum, ali sam na kraju odlucio da vam se licno obratim za pomoc.

Imam 1.80 i 71kg, i cilj mi je da u narednom periodu nabacim "malo" misicne mase.
Moja ideja je da od pocetka oktobra do kraja februara radim masu, a od marta do leta definiciju. Cilj bi mi bio da u narednih 5 meseci dobijem 5-10 kg mase (misica), u koliko je to uopste moguce.

E sad,postoji jedan problem koji se zove studiranje. Sto znaci da ne mogu bas da biram sta cu da jedem, i naravno nemam nepresusan izvor finansija. Recimo da mi je maksimum (za svih 5 meseci, dok radim masu) nekih 25 000.

Sto se tice ishrane, najvise sto tu mogu da uradim je da pored rucka i vecere (koje jedem u menzi, i ne mogu da biram), ubacim "kvalitetan" dorucak, neku uzinu i eventualno proteinsku cokoladicu ako bas mora.

Evo da napomenem i da sam u teretanu isao nekih 6 meseci, ako to uopste znaci nesto.

Imam nekoliko pitanja u vezi svog "problema", ali neka prvo bude...Suplementacija, sta, kako, kad, gde? :D

Unapred hvala... pozz :D
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.323 sekundi sa 18 upita.