TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 360604 Teme od strane 24620 Članovi Poslednji član: Djela

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 07, 2020, 09:35:30 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: da li jesti smrznutu ribu?  (Pročitano 1035 puta)
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #3 poslato: Decembar 25, 2012, 01:07:33 pre podne »

Mozes da je jedes ali tesko da ces da se najedes  ;D
Sačuvana
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20570


Pansport
« Odgovor #2 poslato: Decembar 24, 2012, 10:38:17 posle podne »

Primetio sam ja to odavno, zato i ne kupujem taj upakovani oslić po marketima, već odem u ribarnicu. Nikada nisam merio, ali mi je bilo jasno kada sam video količinu vode koja ostane otapanjem takve ribe.
Sačuvana
Terror
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1800


terroristes

« Odgovor #1 poslato: Decembar 24, 2012, 09:35:15 posle podne »

Prodaju nam led. U pakovanjima od 500 grama zamrznutog oslića ima 194 grama ribe!


U "Merkatorovim" pakovanjima zamrznutog oslića od 500 grama posle otapanja ostaje neverovatnih 194 grama ribe! Na deklaraciji piše da je paket težak pola kilograma neto i nema nikakve naznake o tome koliko ribe u pakovanju u stvari ima, piše dnevna novina San.

Od jednog pakovanja oslića koji smo kupili u prodavnici do onog koji smo stavili u tiganj "isparilo" je 306 grama, pokazala su merenja redakcije Sana. To znači da po jednoj toni platimo 612 kilograma leda. Kako pola kile zamrznutog oslića košta 199,9 dinara, proizvoĂ°ač, "Merkator", mesečno samo na jednoj toni zaradi nešto malo manje od 240.000 dinara prodajući led!

- To je skandalozno, ogromna prevara! ProizvoĂ°ači prodaju ljudima led i zaraĂ°uju ogromne pare, pojedinci su se tako obogatili. Tržišna inspekcija je odgovorna za to, a pitanje je zašto ne radi svoj posao i zašto to niko ne kontroliše. Znamo za taj slučaj i već godinama pokušavamo da se izborimo sa tim, ali ljudi kao da su nezainteresovani - kaže za San Goran Papović, predsednik Udruženja za zaštitu potrošača.

U vreme slava i praznika, kada se riba u Srbiji najviše kupuje, ovakva vrsta dovoĂ°enja u zabludu kupca posebno je profitabilna. Proverili smo i druge proizvoĂ°ače. "Frikomovo" pakovanje zamrznutog oslića od 500 grama posle otapanja ostavlja nam 354 grama ribe! Istraživali smo "Merkatorovo" pakovanje fileta soma panga od 500 grama, koji nakon otapanja ima 338 grama.

Kupac je doveden u zabludu već time što nigde na deklaraciji proizvoda nije navedeno koliko ribe ostaje posle otapanja. Navedena je samo neto gramaža, koja bi upravo trebalo da prikaže realnu težinu ribe. Umesto toga, misleći da uzimamo pola kilograma, kupujemo mnogo manje, i kod "Merkatora" i kod "Frikoma".

Sledeći problem u Srbiji je to što prevaru nemate kome da prijavite! Nekoliko dana smo (pročitati boks) pokušavali da doĂ°emo do institucije koja bi reagovala na rezultate našeg istraživanja. Svi peru ruke i prebacuju odgovornost jedni na druge, od ministarstava trgovine, poljoprivrede i ekonomije, do tržišne inspekcije i Udruženja potrošača, pa čak i do Direkcije za mere i dragocene metale.

Izgleda da niko u ovoj državi nije nadležan za ovu ogromnu prevaru.Iz "Merkatora" do zaključenja ovog broja nismo dobili odgovor na naša pitanja (pogledati boks).

Merila: Nataša Urošev


Prevara počinje od deklaracije

- Deklaracija je lična karta proizvoda. Tu treba da stoje sve informacije o proizvodu. Neto i bruto količina, datum proizvodnje, datum isteka roka, cena. Definitivno je ovo dovoĂ°enje kupca u zabludu i ne samo to, ovo je velika obmana i prevara - kaže Goran Papović iz Udruženja za zaštitu potrošača.
Da nije možda Čak Noris nadležan?
Evo kako su istraživači Sana prošli kada su želeli da prijave dovoĂ°enje u zabludu kupaca. Ako novinari prolaze ovako, kako li prolaze obični graĂ°ani?
Udruženje potrošača: Obratite se Tržišnoj inspekciji, ona je odgovorna za to.Tržišna inspekcija: Obratite se dežurnom inspektoru.Dežurni inspektor: Ne mogu da vam odgovorim na to, zovite kabinet načelnika tržišne inspekcije Radenka Ćetkovića.Kabinet načelnika inspekcije Radenka Ćetkovića: Pozovite PR službu tržišne inspekcije.PR služba: To nije u našoj nadležnosti, pozovite Ministarstvo poljoprivrede.Ministarstvu poljoprivrede: Pošaljite nam mejl sa pitanjima pa ćemo vas pozvati. Kada smo poslali mejl: Mi nismo nadležni, pozovite Ministarstvo ekonomije.Ministarstvo ekonomije: Pozovite Direkciju za mere i dragocene metaleDirekciji za mere i dragocene metale: To nije u našoj nadležnosti, pozovite Ministarstvo poljoprivrede...San: Morali smo da zaključimo broj!
Sačuvana
Nase ce sjene hodati po Becu ,lutati po dvoru , plasiti gospodu...
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 4.012 sekundi sa 18 upita.