TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 357333 Teme od strane 24555 Članovi Poslednji član: adamovicm

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 08, 2019, 02:12:23 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Kako spremiti dobar obrok?  (Pročitano 1121 puta)
Vandal
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 208

« Odgovor #4 poslato: Mart 23, 2013, 07:53:46 pre podne »

@Morris pa zato i pržim na srednjoj jačini tako da ne bi trebalo da ima nekih problema, a maslinovo mi nije gorelo(dimilo).

@Starfucker :) Ja dnevno provedem oko sat vremena u kuhinji a uglanom unapred spremim 3-4 obroka i onda samo u mikrotalasnoj podgrejem 1 minut i odmah jedem. Meni nema ko da sprema pa moram sam sebi da spremam a zašto onda ne bih naučio bar da spremim ukusno? :)
Sačuvana
"scientia est potentia"
Starfucker
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 824


Nec Hercules contra duos

« Odgovor #3 poslato: Mart 22, 2013, 09:40:23 posle podne »

Moj recept za rižu - skuvaš je u šerpi i zaliješ sa kilo kečapa :)
Inače ne volim puno da komplikujem oko hrane, uglavnom jedem jaja,kobasice, hrenovke, sardine i sve ostalo sto se lako skuva/ispece u tavi/otvori konzerva, cesto sestru natjeram da pravi neki kolac pa onda imam sta da jedem cijeli dan, ali sam da uzmem da petljam sa lukom i persunom ne pada mi na pamet.
Sačuvana
Morris
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 106


« Odgovor #2 poslato: Mart 22, 2013, 09:14:25 posle podne »

Nije loše, samo bih ti preporučio jednu stvar, skoro mi je jedan doktor rekao da bilo šta da se prži, bolje je na suncokretovom(običnom) ulju, jer ono bolje podnosi visoke temperature, a maslinovo je zdravije ovako za tipa salate, prelive al ga ne treba pržiti.
Sačuvana
Vandal
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 208

« Odgovor #1 poslato: Mart 22, 2013, 08:13:00 posle podne »

Napišite kako spremate vaše obroke bilo da ste na definiciji ili pravite mišiće ili jednostavno volite da se zdravo hranite. Napišite kako spremate obrok, nutritivnu vrednost i postavite sliku na kraju da se vidi kako to izgleda.

Ja ne volim ukus pirinča i stalno patim kada ga jedem ali sam pronašao način kako da ga spremim da to bude ukusno i zavoleo sam ga.
Iseckajte glavicu crnog luka i 2 bela luka (srednja) zatim propržite na maslinovom ulju (srednja jačina šporeta). Dodajte mleveno meso, ja obično uzimam mešano juneći/svinjeći but ~400-500g. Stiskajte varjačom da se celo meso proprži sa lukom dok ne dobije ovakvu boju (otprilike 10-15 minuta), začinite po želji (ja obično stavim dosta bibera i čilija, takođe posolim jer luk dobije odličan slatkast ukus). Višak mesa ostavite za kasnije ili podelite na 3 dela, možete da stavite u posudu pa u frižider pa da imate za sutra tako obično ja radim spremim više odjednom

Skuvajte pirinač (ja u ovom slučaju koristim braon može i beli), ne stavljate nista od začina.
Na kraju pomešate zajedno sve u činiji i bude jako ukusno.



Ovaj obrok ima ~150g mesa, 100g braon pirinca, ~10g maslinovog ulja, i luk
proteini ~40g
ugljeni hidrati ~70g
masti ~15g
kalorije ~600
Sačuvana
"scientia est potentia"
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.471 sekundi sa 18 upita.