TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 346643 Teme od strane 22644 Članovi Poslednji član: Major64N6

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 22, 2018, 03:07:23 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Помоћ око сређивања исхране/губљења килоk  (Pročitano 1801 puta)
shomispc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40

« Odgovor #12 poslato: April 10, 2013, 11:02:48 pre podne »

Глабам ја већ те галете, очигледно ћу морати да почнем и на посао да их носим :)
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8676


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #11 poslato: April 09, 2013, 10:15:54 posle podne »

Pirinac galete su dobar izvor UH i slozio bih se sa predhodnim postom.
Sačuvana
Tachka
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 81


« Odgovor #10 poslato: April 09, 2013, 06:01:18 posle podne »

i batali bilo kakav keks, to ti ne treba sada nikako..
pirincane galete su dobra varijanta za uzinu sa UH, kostaju oko 70ak din, zdrave su i drze te sitim..mozes da ih kupis u nekim prodavnicama, ali ih vecinom ima u zdravoj hrani..
ne znam koliki ti je kalorijski unos, ali pretpostavljam da dva pakovanja tih galeta mogu da ti obezbedete potrebnu dnevnu dozu UH..
to sam samo odokativno rekla..ali svakako su bolja opcija za uzinu od nekog keksa, koji, pored sto ima secere, ima i verovatno dosta masti, a ako masti treba da ti budu na 15%, to znaci da ne bi trebalo da ih unosis iz keksa, vec iz mesa, ribe, kostunjicavog voca i sl.
Sačuvana
oh yes, I have to find my path
no less, walk on earth, water, and fire
the elements compose a magnum opus
my modus operandi is amalgam
shomispc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40

« Odgovor #9 poslato: April 03, 2013, 12:17:18 posle podne »

Па то, без муке нема успеха :)

Хвала још једном, и поздрав :)
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8676


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #8 poslato: April 03, 2013, 12:12:08 posle podne »

najbolje i jedno i drugo da smanjis unos kalorija i da povecas potrosnju kalorija.
Sačuvana
shomispc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40

« Odgovor #7 poslato: April 03, 2013, 11:59:01 pre podne »

Да, да, треба да уносим мање него што потрошим.. Или да потрошим више него што унесем :)

Хвала на саветима!
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8676


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #6 poslato: April 03, 2013, 11:55:43 pre podne »

Nije pravilo sto vise to bolje,vec da radis trning u pravoj zoni inteziteta i obima.Duga setnja i da ti puls bude na 655 od max HR je za pocetak idealno 4x nedeljno,kasnije mozes da ubacujes i laganije trcanje ali dugog obima.Sto se ishrane tice moras biti u kalorijskom deficitu,a ishrana da bude 50% UH,35 % protein,15% zdrave masti.Kada sve to dovedes u red,onda mozes uzeti neki od sagorevaca !
Sačuvana
shomispc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40

« Odgovor #5 poslato: April 03, 2013, 11:51:10 pre podne »

Па, мени искрено не би био проблем да имам кардио сваког дана. :)

Очигледно морам да променим систем трчања, ја сам увек ишао на километражу и дизао темпо себи..

Шта мислиш по питању исхране и АЦ ? Је л' би то могло да буде од помоћи?
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8676


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #4 poslato: April 03, 2013, 11:46:59 pre podne »

Ukoliko zelis da radis i na misicnoj masi,treba ti trening sa opterecenjem za misivnu hipertrofiju,kao i kardio trening dugog obima nizeg inteziteta brz hod ili lagano trckaranje 45 min do 60 min 4x nedeljno.
Sačuvana
shomispc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40

« Odgovor #3 poslato: April 03, 2013, 11:41:53 pre podne »

Прво и прво желим да скинем килажу, а претпостављам да је пут ка томе дефиниција ?

Проблем је у томе што сам ја нескладно грађен, мени су руке и ноге мршаве а имам стомачину за све паре што би рекли.

Овако стоје ствари сада 188цм и 102кг, док сам претходног лета успео да се спустим на 90кг и то само трчањем..
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8676


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #2 poslato: April 03, 2013, 11:31:37 pre podne »

Koji je tvoj cilj,misicna masa,definicija,kondicija ...?
Sačuvana
shomispc
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40

« Odgovor #1 poslato: April 03, 2013, 11:05:27 pre podne »

Е овако, рецимо да је ситуација следећа, током зиме сам набацио 10ак кила и сад је време да то, а и више од тога спадне.

Прво и прво, нисам бодибилдер и немам неке тенденције да ми се оцртава сваки мишић, због тога и не желим да мерим на кашикицу колико каквих намирница уносим у организам, без увреде ако се неко осети прозваним :)

Оно шта сам већ почео да радим је драстична измена исхране. Избацио сам пржено, избацио сам газирана пића, трудим се да избацим алкохол (иако њега и не пијем често), избацио сам слаткише, генерално ни сокове не пијем никако, хлеб сам избацио скоро тотално..

Доручак ми се састоји од овсених пахуљица, и ту долазим до прве дилеме : Да ли јести са јогуртом (0% мм) или смем и са млеком? Читао сам по разноразним форумима да као ако једем са млеком ту као да ништа нисам урадио и да би још било горе ако бих засладио (што не радим).

Трудим се да оброке распоредим на свака 3,4 сата чисто да бих организам натерао да се троши редовније (био сам кретен који је јео једном дневно, чак сам некада проводио и 36 сати без хране и онда и када сам нешто јео то се само лепило, али 'ајде, то је сада иза мене).

На послу, пошто немам шта да једем обично купим неку интегралну кифлу(једини моменти када једем "хлеб") или неки интегрални кекс (типа "O Cake", или онај "Wellness").

Када се вратим кући имам још један оброк и ту је нека варијанта куваног поврћа, куваног меса и нека салата.

Ова два оброка генерално могу и да се ротирају, све зависи када радим :/

Углавном сваки дан ујутру и увече попијем по шољу зеленог чаја (чуо сам да је здраво, па оно)..

Уз све то, чим престану ове проклете кише да падају крећем са трчањем, трака у теретани ми некако не одговара :/ .
После једно 10ак дана трчања, када већ будем могао да извучем једно 5,6 км без стајања планирам да укључим у све то и Animal Cuts..

Е сад, ако неко има неки конструктивни савет, било какву замерку или сугестију, отворен сам за све предлоге :)

Унапред захвалан,
Шоми
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.092 sekundi sa 18 upita.