TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356748 Teme od strane 24545 Članovi Poslednji član: milanche77

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 18, 2019, 09:16:58 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Napredak sa ovakvom ishranom i treningom  (Pročitano 1616 puta)
Stefan991
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 308

« Odgovor #3 poslato: Jun 08, 2013, 10:18:10 pre podne »

Izbaci tih litar jogurta, sto ce ti to? Pomislio sam da si jako mrsav pa ajde ali ovako ti uopste ne treba. Ubaci neki protein u pwm ako nemas onda kuci jedi meso i pirinac i to je to.

Sto se tice treninga, nadovezao bih se na Pedjonijev split, ako vec radis isti onda po meni bolje triceps da ide sa ramenima a ledja sama jer su ledja 3 x duzi trening od ramena. :)
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #2 poslato: Jun 08, 2013, 01:39:42 pre podne »

Hrana nije losa ali trening ne valja, ramena i noge razdvoj, i gledaj da ubacis bar 2-3 dana nedeljno odmor,da bi moglo telo da ti se regenerise, ovako kolko sam skontao imas 6 treninga, vise ces imati kontraefekta nego pozitivnog efekta..
Evo neki predlog:
grudi biceps,ledja triceps, off, noge+stomak, ramena trapez ,off off

Ili ovako: grudi stomak, ledja trapez, off, noge stomak, ramena, ruke, off
« Poslednja izmena: Jun 08, 2013, 01:41:30 pre podne od strane pedjoni986 » Sačuvana
mare2010
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 85


« Odgovor #1 poslato: Jun 08, 2013, 12:05:59 pre podne »

Zeleo bih da cujem vasa misljenja. Imajte na umu da sam amater. Ishrana je sledeca: 09:00 tunjevina plus 0.20 dl dijetalnog jogurta od 0.5 masti , 11:00 trening u teretani ( prvi dan- grudi biceps, drugi dan- ledja triceps i donji trbusnjaci, treci dan ramena noge i gornji trbusnjaci, cetvrti dan odmor pa sve ispocetka), 13:30 litar dijetalnog jogurta ili cokoladno mleko malo kasnije pojedem bananu, 15:30 pirinac plus meso( kuvano zdrebece) uz neku salatu sa maslinovim uljem, 18:00 5 jaja ( 5 belanca i 2 zumanca) sa malo maslina, 21:00 kuvano meso sa malo pirinca.Pijem dosta vode i ovo je otprilike jer volim da promenim raspored hrane.Idem skoro 2 meseca u teretani i ima rezultata, vece grudi , veci biceps ramena a veoma manji stomak. Visok sam 187 cm i tezak trenutno oko 88 kg a pre ovakvog rezima imao sam 93 kg. Od aerobnih akrivnosti jednom nedeljno basket. Svaka sugestija je dobrodosla.
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.572 sekundi sa 17 upita.