TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 352699 Teme od strane 24473 Članovi Poslednji član: gagi888

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 19, 2019, 05:24:14 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 2 [3] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Misljenje o ovoj kombinaciji?  (Pročitano 8291 puta)
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #9 poslato: Januar 29, 2014, 10:24:22 pre podne »

ako možeš da isfinansiraš toliku količinu glutamina, slobodno ga tako pij, neće ti škoditi.

Glutamin je jako dobar za imunitet i kod teških treninga može puno da ti pomogne u oporavku, smanjuje i upale... osećaćeš se bolje, definitivno.  Uostalom prenesi nam sam svoja iskustva :)

te doze su skroz ok za nekoga ko jako trenira.
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #8 poslato: Januar 29, 2014, 07:13:17 pre podne »

Nije mnogo,to ti je otprilike doza za koju znas da ce sigurno imati uticaj na full oporavak. Ja ispod 2o grama ne bih ni isao.  ;)
Sačuvana
Crn1
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19

« Odgovor #7 poslato: Januar 28, 2014, 04:19:45 posle podne »

Hvala TwinSix na savetu. I ja sam razmisljao da bi protein mozda uzeo uz darucak ili veceru, tkd mislim da cu te poslusati za sve to sto si mi predlozio.
Jedino sam u nedoumici sa glutaminom. Da nije mnogo 20g posle treninga (2 merice)?

Inace treniram dosta naporno, tj ne stedim se na treningu.

Rasporedio sam trening u 8 dana. Iskreno, ne znam kako bih drugacije jer sam zaposlen i radim po smenama (12h dan, 12h noc, pa 2 dana slobodan).

dan1 - grudi
dan2 - noge i biceps
dan3 - odmor (radim)
dan4 - odmor (radim)
dan5 - ledja
dan6 - ramena i triceps
dan7 - odmor (radim)
dan8 - odmor (radim)
 
I jos da napomenem, da sam fudbal trenirao 11 god, a i jos uvek ga igram rekreativno bar jednom nedeljno (ne pitajte kad i kako ga ubacujem) :) tkd imam dosta jake noge i iz tog razloga ne odvajam noge kao zaseban trening, tj ne forsiram ih toliko, kao recimo grud i ledja.
P.S. Ne brinite, nisam od onih koji su gore ogromni, a nozice ko cackalice :)

@Miletic Dusan - Da, planirao sam da pijem sve i u danu odmora (ujutru i uvece)
- merica proteina (30g) + merica glutamina (10g) + merica kreatina (5g)
Mislis da bi trebalo drugacije?

Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11217


« Odgovor #6 poslato: Januar 28, 2014, 01:14:54 posle podne »

Šta tačno treniraš,koliko i koliko naporno? Da li u danu pauze misliš samo kreatin da piješ ili sve to?
« Poslednja izmena: Februar 28, 2014, 09:56:44 posle podne od strane Miletić Dušan » Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #5 poslato: Januar 28, 2014, 12:53:50 posle podne »

I da,uzeo bih dekstrozu i koristio za pwm. Ja stavljam 3o grama,toliko bih preporucio i tebi.  :)
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #4 poslato: Januar 28, 2014, 12:52:44 posle podne »

Da sam na tvom mestu,u sejk nakon treninga,PWM,bih stavio svih 2o grama glutamina. 5 grama kreatina bih uzeo sa vodom pre treninga,i 5 grama u pwm. Ovu drugi mericu whey-a bih ubacio sa doruckom uz kvalitetan izvor UH.
Sačuvana
Crn1
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19

« Odgovor #3 poslato: Januar 28, 2014, 11:49:00 pre podne »

Imam 26 godina. Visok sam 177cm, imam 74kg.
Mislim da pijem kompletan sejk 2x dnevno (merica proteina-30g, merica glutamina-10g i merica kreatina-5g). Mislite da to nije ok?

Sto se ishrane tice, trudim se maksimalno, samo je malo...ili malo veci problem to sto sam zaposlen i radim po smenama (12h dan, 12h noc, pa 2 dana slobodan), tkd kada radim, bas i ne mogu da ispostujem ishranu kako bih hteo, ali kad sam kod kuce vodim racuna o tome. Zato sam i uzeo ovu suplementaciju, da malo povecam unos protenina, a i da pospesim oporavak, posto mi je malo naporno da treniram i radim.

Inace treniram danima kada nisam na poslu, znaci dva dana trening, dva dana odmor (posao) i tako u krug.
Sačuvana
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #2 poslato: Januar 27, 2014, 11:23:42 posle podne »

Cilj je povećanje mišićne mase? Sasvim ok kombinacija. Naravno da se tu još svašta može dodati. Pre svega mislim na neke amino kiseline/bcaa i multivitamin.

Koji suplement planiraš da piješ tako kako si naveo?

Par sporednih pitanja: Koliko imaš godina? Visina/težina? Da li posvećuješ dovoljno pažnje ishrani? :)
Sačuvana
Crn1
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 19

« Odgovor #1 poslato: Januar 27, 2014, 11:16:42 posle podne »

Pozdrav, treniram oko 2 godine i nisam korisitio nikakvu suplementaciju (sem povremeno protein+glutamin posle treninga), pa sad napadm ozbiljnije :)
  - protein    (isobolic)
  - glutamin (glutabolic)
  - kreatin     (twinlab)
Planiram da pijem 2x dnevno:
  - na dan treninga, pre i posle treninga
  - na dan pauze, kao uzinu izmedju dorucka i rucka (doruckujem cim otvorim oci..) i pred spavanje

Da li dodati jos nesto (dekstrozu, npr) ili nesto drugo?
Ima te li neki savet u vezi s ovim?

Hvala.
Sačuvana
Stranice: 1 2 [3] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.378 sekundi sa 17 upita.