TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373936 Teme od strane 24796 Članovi Poslednji član: VNT

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Avgust 06, 2021, 12:59:42 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Anketa
Pitanje: Suplementacija,ishrana,trening za mrsavljenje devojki
ili sad ili nikad - 1 (50%)
odgovor - 1 (50%)
Ukupno glasova: 2

Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Suplementacija i ishrana za mrsavljenje devojki  (Pročitano 2123 puta)
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #4 poslato: Februar 14, 2014, 10:57:20 pre podne »

Pa ako treniraš samo dve nedelje onda nemaš mnogo za šta da se brineš. Ovo je dovoljno aktivnosti da spustiš svoju kilažu. Dalje gubljenje se sada svodi na ishranu i ako zadržiš ovo što radiš nećeš imati problema.

U ishrani imaš dovoljno hrane i proteina, pa čak i UH. Tako da u ishrani nem potrebe ništa da menjaš.

Ono što se može desiti na ovakvom režimu i ako su ti treninzi solidno intenzivni je da posle nekih 4 - 6 nedelja kreneš da gubiš energiju zbog usporavanja metabolizma. Stvar je u tome što si sa loše ishrane naglo krenula sa ovim režimom i verovatno je redukcija kalorija na startu previše velika. I isto tako ne znam koliko dugo možeš raditi ovu ishranu pre nego što napraviš pauzu. Ja ne bi savetovao više od 3 meseca pa jedan mesec pauze. To sve može da se desi i da bi se sprečilo treba raditi povremene pauze od dijete u tim periodima. Ovo se obično izvodi tako što se odvoji jedan dan kada se jede nešto više hrane ili se za jedan obrok pojede šta god je na volju.
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
danicagrbic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 10

« Odgovor #3 poslato: Februar 13, 2014, 04:39:57 posle podne »

Ne mislim na definiciju,sad bildera,nego bi i da smrsam a sa druge strane i da se utegnem,ojacam. :)
Pa u teretanu idem svaki dan,kombinujem jedan dan noge:
cucnjevi,iskorak,ekstenziju,potisak,ležeci pregib
drugi dan ruke,ledja,ramena,grudi:
Lat,sedece veslanje,tegovi za ramena,triceps...
i stomak svaki dan,kardio 4 puta nedeljno.
Imala sam 80 kg,ali sam za 2 nedelje smrsala 4 kg,sto znaci da sam dve nedelje na rezimu ishrane.
Slazem se oko proteina,da nije samo on dovoljan posle treninga,a da li je otprilike ishrana dovoljno"proteinska"?


Sačuvana
Alen Radošević
Alen
Global Moderator
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4434


Lični trener - Novi Sad - Katona Gym

FB
« Odgovor #2 poslato: Februar 13, 2014, 04:14:42 posle podne »

Ishrana deluje OK, koliko si dugo na ovakvij ishrani?

Definicija je izraz koji bilderi koriste da bi opisali period u kojem skidaju salo, tako da mislim to o čemu ti pričaš je u stvari dobijanje mišićne mase kako bi ti muskulatura bila izraženija. Koliko dugo treniraš i kako ti izgleda trening? Poenta je da tokom ovog perioda kada gubiš salo možeš raditi i trening snage kako bi ojačala muskulaturu i postigla oba cilja odjednom.

Što se proteina tiče to je manje bitno. Postoje tvrdnje kako je whey posle treninga obavezan jer se najbrže vari, a sa druge strane unos proteina se ne svodi samo na proteinski šejk posle treninga. ukupan dnevni unos je daleko bitniji. Tako da je izbor na tebi, ali gledaj da odabereš protein sa što manje ugljenih hidrata (šećera) i što manje kalorija kako ne bi nepotrebno povećavala unos kalorija tokom dana.
Sačuvana
Lični trener - Katona gym - Novi Sad
danicagrbic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 10

« Odgovor #1 poslato: Februar 13, 2014, 04:04:51 posle podne »

Ćao svima,nova sam ovde,ne zamerite mi ako nesto lupim vezano za temu :)
Visoka sam 170cm i imam 76 kg,sto je za jednu devojku uzasno.Zelim da smrsam a naravno nakon mrsavljenja i da steknem,da se tako izrazim,lepu definiciju.
Raspitala dam se oko proteina neki mi kazu da treba da pijem samo cist protein surutke,neki da pijem onaj sto se razlaze dugo nekih 6h.Sta preporucujete?
Ishrana mi je sledeca:
Dorucak:Musli,ovsene pahuljice(sa mlekom,jogurtom),jaja
Uzina:Voćka
Ručak:Pilece belo sa salatom,pirincem ili teletina
Uzina:Voćka
Vecera: Tunjevina ili pilece belo sa salatom
posle treninga ce uskoro biti uveden protein
Da li je ovo okej?
sta mi jos savetujete da uvedem?
Unapred hvala :)
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.115 sekundi sa 22 upita.