TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396369 Teme od strane 25014 Članovi Poslednji član: Dule2812

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 25, 2024, 03:59:34 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Potreban savet  (Pročitano 1938 puta)
nnrs
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 2

« Odgovor #2 poslato: Jun 27, 2014, 05:32:47 posle podne »

Za doručak i večeru tunjevinu ili 6 belanaca u kombinaciji sa dva žumanca. TakoĂ°e i visokoproteisnksu paštetu napravljenu od tunjevine, ella sira, maslina i dva kuvana jaja. Uz doručak pojedem i jedno parče crnog hleba. Za ručak često ribu, lignje, belo meso (pileće ili ćureće) sa nekim povrćem, a takoĂ°e i neka kuvana jela. Uz to koristim i malopre navedene suplemente.
Sačuvana
nnrs
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 2

« Odgovor #1 poslato: Jun 27, 2014, 05:11:40 posle podne »

Pozdrav svima. Imam jedno pitanje, tačnije više njih, verovatno tako često postavljnih. Tiče se načina ishrane i treninga u odnosu na cilj i moju trenutnu fizičku konstituciju. Visok sam 178cm, težak 72 kg. Moje mišljenje je da imam dobru kilažu u odnosu na visinu, možda grešim. Ali ono što je često probem jeste kako je ta kilaža rasporeĂ°ena. Zapravo - imam ne tako lošu mišićnu masu na rukama - bicepsi i tricepsi, koja je verovatno ostala još od perioda dok sam najviše trenirao ruke - a koju želim da povećam (kao i generalno celu mišićnu masu). Ali imam puno masnoća na stomaku. Pitanje je naravno sedeće: kako održati i povećati mišićnu masu, a smanjiti stomak i masnoće? Počeo sam da unosim dosta proteina (belo meso, riba, ella sir, whey, bcaa...). Radim kardio trening na kućnom biciklu i rezne vežbe sa tegovima. Šta biste još mogli da mi preporučite? Kakav i koliko dugačak kardio trening da imam? Koliko često? Šta da dodam u ishranu a šta da izbacim? Dakle, povećanje mišićne mase i smanjenje masnoća, ali da, po mogućstvu ne gubim kilograme :) Hvala i pozdrav
« Poslednja izmena: Jun 27, 2014, 05:13:44 posle podne od strane nnrs » Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.103 sekundi sa 17 upita.