TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 361234 Teme od strane 24658 Članovi Poslednji član: Nemanja0s

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Maj 27, 2020, 04:00:51 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 5 6 [7] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Skinny fat  (Pročitano 2534 puta)
Dr Iggy
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 36

« Odgovor #5 poslato: Oktobar 25, 2018, 11:10:33 posle podne »

Ok...razuman kalorijski deficit je osnova svake dijete...

Dakle rukovodio si se parametrima energetske potrošnje? Koliki je bio TDEE? A koliki planirani deficit?

Da li je to bila stručno vođena dijeta ili prosto gladovanje? A koje su to namirnice koje su bile izbegavane?

Po kom principu su obroci bili formulisani? Ako nije problem ispši nam kako se sada hraniš po obrocima?

Koliko imaš godina? Sve je ok vezano za hormone? Štitna žlezda, libido? Raspoloženje? Kvalitetan san?

Ne piju se nikakvi lekovi?

TDEE mi je bio cirka 2400, a u deficit sam išao cirka 1000 kcal. Mislim na period preko leta. Tri dana sam išao na kardio (trčanje pola sata), tri dana radio vežbe snage kod kuće, a jedan dan odmarao. Pre leta sam išao na brzo hodanje svaki dan, tačnije od januara do aprila. Od januara do septembra skinuo sam se sa 92 na 78, ali sma za ova dva meseca vratio 4 pa imam 82 (radiiiiiiiim u školi, nezdrava ishrana). Poslednja dva meseca sam se postepeno vratio starim navikama. A dok sma bio an toj dijeti, trufio sam se da unosim što manje masti, a više proteina.

31. Valjda je sve ok. Raspoloženje varira. Generalno kada ne vežbam, nemam fiz aktivnost osećam s emrtvo i kao da imam manjak testesterona. San, pa nisma baš naspavan....
Sačuvana
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9080


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #4 poslato: Oktobar 25, 2018, 10:52:49 posle podne »

Ok...razuman kalorijski deficit je osnova svake dijete...

Dakle rukovodio si se parametrima energetske potrošnje? Koliki je bio TDEE? A koliki planirani deficit?

Da li je to bila stručno vođena dijeta ili prosto gladovanje? A koje su to namirnice koje su bile izbegavane?

Po kom principu su obroci bili formulisani? Ako nije problem ispši nam kako se sada hraniš po obrocima?

Koliko imaš godina? Sve je ok vezano za hormone? Štitna žlezda, libido? Raspoloženje? Kvalitetan san?

Ne piju se nikakvi lekovi?

Sačuvana
Dr Iggy
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 36

« Odgovor #3 poslato: Oktobar 25, 2018, 10:36:29 posle podne »

A kako se hraniš, ciljani unos proteina, hidrata, masti?



Do pre dve-tri sedmice bio sam na kalorijskom deficitu, i izbegavao sma one najkaloričnije namirnice.

Što s eciljanog unosa tiče zbog toga sam i došao, ne znam šta bi mi najhviše odgovaralo s obzirom na tip gradje i ciljeve (da dobijem masu i definišem se, naročito gore....).
Sačuvana
Slavisa Stojic
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 9080


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #2 poslato: Oktobar 25, 2018, 09:50:13 posle podne »

A kako se hraniš, ciljani unos proteina, hidrata, masti?

Šta je problem sa skinny fat, ukratko...

- Gladovanje ili ozbiljan kalorijski deficit, kao i neopravdan strah od hidrata i masti!

- Preterivanje sa kardio treningom (dužina, učestalost...)

- Izbegavanje treninga sa opterećenjem ili nedovoljno stimulativan trening sa opterećenjem

Detaljnije... https://www.pansport.rs/tekstoteka/zdravlje/mrsav-spolja-debeo-iznutra-skinny-fat
Sačuvana
Dr Iggy
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 36

« Odgovor #1 poslato: Oktobar 25, 2018, 10:31:54 pre podne »

Pozdrav svima  ;D Po gradji sam skinny fat, tako barem mislim, mršave ruke, malo širi kukovi, tu i imam dosta sala. Tokom proteklih godina izlagao sam se brojnim dijetama + cardio + povremene kombbinacije sa treninzima snage (trbušnjaci, sklekovi....), što sma vremenom skapirao da je greška, jer sam išao logikom ajde da smršam kolko je moguče pa da krenem u teretanu.  Visok sma 181 cm i trenutno imam 81 kg. Taman ali nerasporedjeno :D  Vidi sliku dole :)

Cilj mi je da izgradim i vremenom izdefinišem mišićnu masu. Čitajuči internet članke skonta sam da je u mom slučaju za početak bolje rešenje full body nego split. A pošto se full body radi tri-četri puta sedmično u nedoumici šta ostalim danima? Da ubacima kardio? Smanjim unos kalorija? Zato mi split deluje bolje rešenje jer  pet šest dana sedmično imam šta da radim. I uopšte trebaju mi smernicie oko ishrane unosa i odnosa kalorija i poželjnih suplemenata.

[img] https://i.imgur.com/3AjEmsL.jpg [img]
Sačuvana
Stranice: 1 ... 5 6 [7] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.295 sekundi sa 18 upita.