TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 360600 Teme od strane 24619 Članovi Poslednji član: milicaa_o

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 06, 2020, 04:04:51 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Povratak treningu  (Pročitano 427 puta)
Damirr
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 39

« Odgovor #9 poslato: Februar 24, 2019, 02:04:20 pre podne »

Hvala na odgovorima. :D
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12003


« Odgovor #8 poslato: Februar 24, 2019, 01:15:48 pre podne »

I ja nisam za super setove barem dok ne napraviš alo duži staž sa treninzima. Prvo moraš dobro da ojačaš i uvežbaš tehniku. Tek kada si siguran da je tehnika izvođenja dobra i da možeš da je održiš tokom celog izvođenja vežbi onda možeš razmišljati o naprednim tehnikama treninga.
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2286


« Odgovor #7 poslato: Februar 23, 2019, 11:29:46 posle podne »

Hvala puno.
A sta mislite o supersetovima, kada se rade i da li je dobro u dvim serijama raditi?
Takodje me zanima kreatin, da li uzimati svaki dan ili samo u danima treninga?
O super setovima sve najbolje naravno. Tebi ne bih preporucio da radis iste bar dok ne prodje par mjeseci i vratis se u trening, pa i tad je pitanje da li si spreman za taj sistem treninga. U svakom slucaju imas dosta nacina da opteretis misic kako treba i podstaknes ga na rast i bez super-setova.

Kreatin 5g prije treninga i 5g posle treninga. Danima kad ne treniras 5g ujutru na prazan stomak.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Sačuvana
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 12003


« Odgovor #6 poslato: Februar 23, 2019, 11:23:52 posle podne »

Vidi broj serija koje ćeš efikasno moći da uradiš neće biti isti u prvih meseca dana i nakon toga. Prvih par treninga već posle druge vežbe za istu mišićnu grupu nećeš imati više snage i energije da odradiš ista kvalitetno za istu. Moraš se malo osloniti i na osećaj, ali isto tako možda ne bi bilo loše da prvih nedelju dve radiš trening celog tela a kasnije nastaviš kao što ti je Boban preporučio.
Sačuvana
Damirr
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 39

« Odgovor #5 poslato: Februar 23, 2019, 11:13:47 posle podne »

Hvala puno.
A sta mislite o supersetovima, kada se rade i da li je dobro u dvim serijama raditi?
Takodje me zanima kreatin, da li uzimati svaki dan ili samo u danima treninga?
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2286


« Odgovor #4 poslato: Februar 23, 2019, 10:44:23 posle podne »

Po koliko serija da radim za koju misicnu partiju?
Pre sam radio oko 16 za vece misicne partije a oko 12 za manje, i trening mi je trajao oko sat i po.
Sada, koliko bih mogao odratiti za ramena?
U principu ti treba najbolje da znas koji obim je tebi prihvatljiv, a da pri tom trening bude efikasan i da ne traje predugo. Ja svakako mogu dati neke od smjernica. Za manje misicne particije kao sto je npr biceps, nekih 10 serija je i vise nego dovoljno da se pogodi kako treba, ako je naravno pokret pravilan i koncentracija pri izvodjenju na nivou.

Isto tako za vece misicne particije , kao sto su ledja ili noge, ne bih isao vise od 15 do 18 serija. Pa cak i manji obim od gore navedenog je ok, posebno jer se  lagano vracas nakon pauze. Ne treba silit.

Gledaj da ne treniras duze od 1h.

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Sačuvana
Damirr
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 39

« Odgovor #3 poslato: Februar 23, 2019, 10:27:38 posle podne »

Po koliko serija da radim za koju misicnu partiju?
Pre sam radio oko 16 za vece misicne partije a oko 12 za manje, i trening mi je trajao oko sat i po.
Sada, koliko bih mogao odratiti za ramena?
Sačuvana
Boban Šaranović
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2286


« Odgovor #2 poslato: Februar 23, 2019, 10:10:34 posle podne »

Pozdrav,

Trenirao sam u teretani oko 1 godinu sa pauzama ali poslednja 2 meseca uopste nisam trenirao zbog ispitnog roka i pao sam sa 74kg na 68kg.
Kakav trening preporucujete za pocetak, kombinacije kojih misicnih partija? U mogucnosti sam da treniram oko 3-4 dana u nedelji.

Pozdrav, nije strasna pauza od 2 mjeseca ako si bio redovan u tih godinu dana prije pauze. Misicna memorija odradi posao.

Ako ces 3x nedeljno, savetujem sledecu kombinaciju:

Grudi - triceps - prednje rame
Ledja - biceps- srednje rame
Noge - zadnje rame - trbusnjaci

I sam vec neko vrijeme radim na tom principu. Zbog nedostatka vremena. Nadam se da je ishrana kako treba.


Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Sačuvana
Damirr
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 39

« Odgovor #1 poslato: Februar 23, 2019, 09:57:11 posle podne »

Pozdrav,

Trenirao sam u teretani oko 1 godinu sa pauzama ali poslednja 2 meseca uopste nisam trenirao zbog ispitnog roka i pao sam sa 74kg na 68kg.
Kakav trening preporucujete za pocetak, kombinacije kojih misicnih partija? U mogucnosti sam da treniram oko 3-4 dana u nedelji.
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.142 sekundi sa 18 upita.