TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 393962 Teme od strane 25001 Članovi Poslednji član: USA031

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Mart 04, 2024, 09:03:10 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Pansport izazov #ostanifitkodkuce  (Pročitano 3705 puta)
druzila
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #5 poslato: April 16, 2020, 04:01:05 posle podne »

Trening sam radila u hodniku zgrade
1. bugarski iskorak na stepeniku
1*20(obe noge) opterecenje 12kg
odmah posle toga 30 ponavljanja jedna pa druga noga obe n bez opterecenja
2. gusterov skok 30*(tegovi lepljivi od 1 kg)
3.cucanj sa tegom 12 kg 35 *
4. sunozno 40 stepenika sa tegovima oko noge (1 kg)
5.bocno penjanje i spustanje sa tegom od 12 kg uz i niz 10 stepenika *5
Ovo sve * 4
« Poslednja izmena: April 16, 2020, 09:21:00 posle podne od strane druzila » Sačuvana
Igornikolic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #4 poslato: April 16, 2020, 01:36:38 posle podne »

Moj trening pocinje tako sto prvo zagrejem vrat pa posle radim vrat vezbe koje radim su sledece:
1.Stanem na kolena i radim gore dole 10 puta, zatim levo desno isto 10 puta, pa s ramena na rame, pa kruzenje u jednu stranu pa u drugu isto 10 puta, zatim prednji polukrug, i nazad isto tako. Kada to uradim legnem na stomak i ruke prekrstim u x i radim sve vezbe kao i do sada, zatim legnm na ledja stanem u stav kao za trbusnjake i sve isto ponovim jos jednom po 10 ponavljanja. Svaka vezba se radi po 10 ponavljanja.
Danas radim grudi pa cu Vam opisati moj trening
Pocinjem sa sklekovima na jednoj ruci 6-12 ponavljanja pauza15-25 sec
2.Archer sklek 10-25 ponavljanja pauza 15-25 sec
3.Dijamant sklekovi 15-25 ponavljanja 15-30 sec pauza
4.Decline sklekovi 10-20 ponavljanja 15 sec pauza
5.Klasicni sklekovi 20-30 ponavljanja 10 sec pauza
6.Incline sklekovi 20-25 ponavljanja
7.Propadanja 7 serija tu ne brojim radim sve dok mogu
Ovim zavrsavam 1 krug obicno radim 8-10 krugova ovih vezbi
Nakon toga radim vezbe za eksplozivnost
1.Plio sklekovi 10 ponavljanja
2.Skokovi na klupu 10 ponavljanja
3.Slamovi 20 ponavljanja
4.Upor 20 ponavljanja
5.Iskoraci 20 ponavljanja
Maksimalno odmaram 30 sec izmedju 2 vezbe
Ovo radim sa milim brojem ponavljanaj jer ne radim na snazi vec na eksplozivnosti
Radim 2-4 ovakva kruga
Posle toga dvadesetak minuta razne varijante zgibova i to je to moj danasnji trening.
S obzirom da nemam ni 17 god mislim da sam u odlicnoj formi.
Dodao sam samo ovo za godine da znate.
« Poslednja izmena: April 16, 2020, 01:59:58 posle podne od strane Igornikolic » Sačuvana
FilipF96
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #3 poslato: April 12, 2020, 03:25:29 posle podne »

Pozdrav svima, želeo bih da se priključim ovom izazovu.

Voleo bih da podelim svoju malu kombinovanu rutinu jer možda nekome pomogne u ovim danima kada nema teretane a potrebna je stvarno neka minimalna oprema, vaše telo, pre svega volja i malo kreativnosti


Podeliću po dve vežbe za određene grupe mišića po redosledu kako ih izvodim

Široki sklekovi - 5 serija 10 do 12 ponavljanja (Ruke pozicirane široko što više ispred glave kako bi se aktivirala ledja)
Zgibovi - 5 serija 8 do 10 ponavljanja (Nema tu šta da se kaže, klasična vežba za ledja)
Klasični sklekovi - 5 serija 10 do 12 ponavljanja (Klasična i najpopularnija vežba za grudi i triceps)
Planche Sklekovi - 5 serija 8 do 10 ponavljanja (Malo naprednija varijacija sklekova sa rukama poziciranim što bliže liniji struka, odlično aktivira grudi i ramena)
Makaze - 2 minuta (Osnovna vežba za stomak)
Crunches - 5 serija po15 ponavljanja (Još jedan klasik za stomak)
Stal na šake sklekovi - 3 serija po 6 ponavljanja (Malo naprednija i moja omiljena vežba za trapez i ramena, izvođenje uz pomoć zida zbog balansa)
Eksplozivni čučnjevi - 2 minuta (klasičan čučanj sa odskokom)
Pištolj čučnjevi - 6 serija 8 do deset ponavljanja jedna pa druga noga (Napredna varijacija čučnja koja se izvodi na jednoj nozi)

Postoje još mnoge vežbe koje kombinujem u različitim danima kao i weigtlifting vežbe ali verovatno da sve to ne bi moglo da stane u jedan post.
Ostanite kod kuće i budite aktivni onoliko koliko vam to pružaju mogućnosti.
Srećno!
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 5697


« Odgovor #2 poslato: April 08, 2020, 03:50:45 posle podne »

Za sve buduće učesnike, evo jedan kućni trening iz mog ugla. Trening ruku. Dakle biceps i triceps.

Ležeći biceps pregib 3 serije 15 ponavljanja.

Sjedeći biceps pregib 3 serije 10-12 ponavljanja.

Biceps pregib gdje doziramo opterećenje u zavisnosti koliko nam je snage ostalo. Kao težinu koristimo svoju nogu. Opterećenje doziramo tako što nogu potiskamo ka patosu a ruke podižemo ka licu. 3 serije 10-15 ponavljanja.


Triceps ekstenzija sa čela 3 serije 10-15 ponavljanja.

Teiceps ekstenzija kontrahvat 3 serije 10-15 ponavljanja.

A evo i video kako sve to izgleda u praksi:
https://www.instagram.com/p/B-SMkyXJki3/?igshid=1ikzeg01ldcfn

Srećno svima!



Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
********
Van mreže Van mreže

Poruke: 12760


Never give up!

« Odgovor #1 poslato: April 06, 2020, 05:07:16 posle podne »

Kako ostati fit u izolaciji? Priključi se Pansport izazovu #ostanifitkodkuce ⁠

Pošto teretane ne rade, vreme  je da se sami organizujemo. Podeli sa nama kako izgleda tvoj trening kod kuće i možeš osvojiti Pansport poklon paket!

Poklon paket sadrži: Power BCAA+Glutamine, Pansport putni šejker, Pansport peškir, kutijicu za tablete, torbu za patike, testere, čokoladice i naravno Pansport majicu.
Pobednika biramo 1. maja. Srećno i samo jako 💪
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.052 sekundi sa 17 upita.