TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 397254 Teme od strane 25018 Članovi Poslednji član: 83Ashante38

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 23, 2024, 06:09:43 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Мршављење и изградња мишића за почетнике  (Pročitano 6573 puta)
Pitchwayz
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 7

« Odgovor #3 poslato: Maj 05, 2023, 07:04:16 posle podne »

А је л’ ће онда овако бити икакве користи или џаба идем у теретану и једем оволике протеине?  ;D
« Poslednja izmena: Maj 05, 2023, 07:51:04 posle podne od strane Pitchwayz » Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 28190


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #2 poslato: Maj 05, 2023, 06:25:00 posle podne »

Ћаос, већ одавно тражим прави форум да поставим ово питање и ево коначно налетих на овај. Елем, висока сам 165 цм и имам 63 кг. Циљ ми је да слетим на 58 отприлике али да истовремено и изградим мишиће у нормалној мјери (ноге и стомак првенствено). Е сад, чула сам на пар мјеста да је то немогуће. Уносим око 1700 калорија дневно, не једем од 18 сати до 11 ујутру и почела сам ево пар дана да се трудим да уносим 100 грама протеина дневно и такође сам кренула у теретану прије 2 седмице отприлике (углавном идем сваки други дан, једном радим ноге а други пут горњи дио тијела). Какве су ми шансе да буде икаквих резултата до јула нпр и да ли нешто треба да мијењам? Пијем и онај протеин ISO 100 после тренинга ако вам шта значи и та информација  ;D
Pozdrav,dobro dosla na nas forum.
Ako si pocela da ides u teretanu pre 2 nedelje onda je jos rano za bilo kakve rezultate.Stvarno je nemoguce da smrsas i da gradis misice istovremeno.Prvo moras smrsati i to sa kalorijskim deficitom sto znaci da ako od ovih 1700 kalorija ne mrsavis onda smanji na 1600 ili na 1500.Posle mrsavljenja moze da se gradi misic.Mozes i dva grama poroteina po 1kg telesne tezine,sto u tvom slucaju iznosi 126 g ali recimo neka bude 120 g proteina rasporedeno po ceo dan.Mozes jesti uvece,samo onda treba jesti cist protein bez UH.Isto tako mozes jesti i ranije od 11 sati,onda mozes jesti UH.
Protein koji pijes je ok.
Sačuvana
Pitchwayz
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 7

« Odgovor #1 poslato: Maj 05, 2023, 02:10:21 posle podne »

Ћаос, већ одавно тражим прави форум да поставим ово питање и ево коначно налетих на овај. Елем, висока сам 165 цм и имам 63 кг. Циљ ми је да слетим на 58 отприлике али да истовремено и изградим мишиће у нормалној мјери (ноге и стомак првенствено). Е сад, чула сам на пар мјеста да је то немогуће. Уносим око 1700 калорија дневно, не једем од 18 сати до 11 ујутру и почела сам ево пар дана да се трудим да уносим 100 грама протеина дневно и такође сам кренула у теретану прије 2 седмице отприлике (углавном идем сваки други дан, једном радим ноге а други пут горњи дио тијела). Какве су ми шансе да буде икаквих резултата до јула нпр и да ли нешто треба да мијењам? Пијем и онај протеин ISO 100 после тренинга ако вам шта значи и та информација  ;D
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.103 sekundi sa 17 upita.