TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 411741 Teme od strane 25090 Članovi Poslednji član: Aleksandra Zivkovic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 02, 2026, 09:59:12 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   |  (Urednik: Zoltan Kozma)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Lee Haney signs with MD  (Pročitano 9131 puta)
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #24 poslato: Oktobar 01, 2026, 09:39:47 pre podne »

Evo šta on kaže o svemu tome:

Greetings Family and Friends!!!
I’m sure many of you have had a chance to see the recent post concerning my living donor kidney transplant.
I want to you all to know how this all transpired.
 Many of you know of my work with young men through a mentoring program call “Raising a Modern Day Knight”. It was around 26 years ago while hanging out with the boys on my farm that one of the goats go out of the fence. As the boys help me
Corner the goat, I bulldogged him to bring him down. As a real cowboy should. Lol
However, later that evening, I noticed blood in my urine. Man was that scary to say the least. I then reached out to my dr for a visit. After doing an ultrasound, he discovered I was born with a genetic mutation called Polycystic Kidney Disease (PKD).
He explained to me that it had been passed down through my family tree.
At the time I was 40 years old. After visiting with a referred Nephrologist, I was told it was a slowly progressive disease. PKD looks like a
Kidney filled with sacks of bubbly fluids. Not a pretty site. Over time the sacks smoothers out the function
of the kidneys. Being who I am
in the fitness world, I wanted to find ways to slow the decline of my kidney function. My first thought was nutrition. What should I eat and what should I avoid. I knew that since the kidney act as a filter getting rid of waste, I sort out ways to keep it waste free as possible. As I began my research, I learn that much of what I had already been doing was aligned with keeping the kidney healthy and slowing waste build up. I already avoided red meat which takes 72 hours to pass through the body and pork which is filled with parasites and waste. And the fact that I always stayed away from processed meats, energy drinks, and dead food snacks, gave me a fighting chance to slow the decline of my kidney function. And that it did.
As a results of following the nutrition and fitness protocols I had learn and used over the years, I was able to avoid dialysis all together. I want to make it clear that this is not the case for most people dealing with kidney disease.
In many situations dialysis will be life saving and yes, follow the advise of your dr. In my case, the seeds of faith in what the word of the Lord gave me concerning healing (Psalm 103) and my knowledge of nutrition made the difference for Lee Haney. Following a 85% plant-base meal plan and keeping my system detoxed gave me 26 years of health before receiving a kidney transplant. What you do today with your health will impact your health in the future. Your health is your wealth!!! Because of the seeds of health planted throughout my journey,
I am in a great place.
If it’s support and guidance you’re in need of visit me at LeeHaney.com
to fill out the consultation link and expect a response.
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 13650


Never give up!

« Odgovor #23 poslato: Septembar 30, 2026, 08:19:40 posle podne »

Bitno da je sada dobro.Prava legenda.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #22 poslato: Septembar 30, 2026, 08:14:17 posle podne »

I njega je dostigla transplantacija bubrega. Što je interesantno,dobio je bubreg od jednog bodi bildera.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #21 poslato: Oktobar 27, 2022, 11:39:46 pre podne »

U intervjuu sa Dave Palumbom Hejni kaze da se takmicio '92 on bi pobedio Doriana.Ovo i jos puno interesantnih stvari mozete pogledati u ovom intervjuu.
https://m.youtube.com/watch?v=6XpxubLy24Y&feature=youtu.be#bottom-sheet

Tapatalkkal küldve az én M2003J15SC eszközömről

Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #20 poslato: Maj 07, 2021, 10:07:20 pre podne »

https://www.youtube.com/watch?v=AwH1OryuilE
Lee Haney's Valuable Advice For Bodybuilders Today
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #19 poslato: April 21, 2021, 12:23:15 posle podne »

https://www.youtube.com/watch?v=WRORBA-l6tw
8X Mr. Olympia LEE HANEY | MD LEVRONE REPORT
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #18 poslato: April 20, 2021, 07:55:07 pre podne »

https://www.facebook.com/LeeHaney8/videos/10223010289357220
There’s nothing more precious than teaching my granddaughters (Raegan 8 and Jolie 2) the principals of seed time and harvest through gardening. One of the greatest of life lessons. What really matters
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #17 poslato: Mart 02, 2021, 08:28:29 pre podne »

https://www.youtube.com/watch?v=sILKBIHYz84&feature=emb_title
How I won my first Mr. Olympia at age 24
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #16 poslato: Februar 21, 2021, 06:23:09 posle podne »

Lee Haney i posle mnogoooo godina otako se povukao sa takmicarske scene jos uvek motivise!!!!
https://www.facebook.com/LeeHaney8/videos/10222573829926007/
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #15 poslato: Januar 09, 2021, 09:34:56 posle podne »

Koliki uticaj ima Arnold na bb
https://youtu.be/Qh-k_UQbPTg
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #14 poslato: Decembar 26, 2020, 10:08:52 posle podne »

Jedan jako dobar i poucan intervju sa Haneyem
https://youtu.be/VveXOujbkow
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #13 poslato: Jun 17, 2020, 01:34:05 posle podne »

Pitali su ga sta misli o tome da li je Roni Coleman preterao sa treningom,kilazama itd misleci na Ronijeve mnogobrojne operacije posle BB karijere.Napomenuo bih da pored Colemana bas Lee ima 8 titula Mr.O takmicenja,sa razlikom da se Lee povukao nakon osme pobede 1991 godine sa 31 godinom zivota.Po meni jedan od najpametnijih bodi bildera.Po mom licnom misljenju da je Lee hteo mogao bi da nastavi da pobeduje bar jos godinu dve,ali kao sto je on rekao u ovom interjuu dosta mu je bilo,uzeleo se ZIVOTA!
https://www.youtube.com/watch?v=dIzed01xWl4&feature=share&fbclid=IwAR0grFQxCwmcXxezQO2mtpFvZbzMTUnLkpEW30-EI7zd4ZqrpN-4yhkBiX4
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #12 poslato: Decembar 17, 2018, 02:45:13 posle podne »

16 titula Mr.Olimpije....
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #11 poslato: Oktobar 09, 2018, 03:18:15 posle podne »

Intervju sa osmostrukim Mr.Olimpijom koji i u svojoj "starosti" se trudi da sto vise ljude "zarazi" da se bave sportom.
https://www.youtube.com/watch?v=p3wPtgxjs7A&feature=youtu.be
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 34230


Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #10 poslato: Februar 09, 2017, 07:24:56 posle podne »

Slikano na Olympu,Grcka....osmostruki Mr.Olympia Lee Haney
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.028 sekundi sa 13 upita.