TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 394580 Teme od strane 25004 Članovi Poslednji član: Sandra1986

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Mart 29, 2024, 06:04:45 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Švarceneger se razveo posle 25 godina braka  (Pročitano 3477 puta)
Dragan Djakonovic
Ultra napredni član
Van mreže Van mreže

« Odgovor #6 poslato: Septembar 16, 2011, 07:57:08 pre podne »

Poznati reditelj Guy Ritchie je još jedan iz "ekipe"medijdkim ličnosti koji se aktivno bavi sportom.Guy već 4 godine upražnjava Brazilski jiu jitsu i ima plavi pojas.U njegovom poslednjem filmu o Šerlok Holmsu,možete primetiti dosta Fight elemenata koji odgovaraju Brazilskoj jiu jitsi!!
Sačuvana
Robert
Top poster
Van mreže Van mreže

Pansport
« Odgovor #5 poslato: Maj 10, 2011, 11:23:54 posle podne »

I ja sam to čitao, ali i taj deo biće bez Arnija, tako da me i ne zanima puno to govorkanje. :D
Sačuvana
Zoltan Kozma
ADMINISTRATOR
Top poster
Van mreže Van mreže

Never give up!

« Odgovor #4 poslato: Maj 10, 2011, 11:13:49 posle podne »

Ja sam cuo da snima najnoviji terminator,e sada trac ili istina videcemo.
Sačuvana
Robert
Top poster
Van mreže Van mreže

Pansport
« Odgovor #3 poslato: Maj 10, 2011, 09:48:51 posle podne »

Iz ugla njegovih filmskih fanova, ovo je pozitivan dogaĂ°aj. :D :D

Zaista svi očekujemo neki filmski hit od Arnija. Za sada samo pozajmljuje glas u jednoj seriji.
Sačuvana
Biochemo
Ultra napredni član
Van mreže Van mreže

« Odgovor #2 poslato: Maj 10, 2011, 09:11:10 posle podne »

Njihov život, njihova stvar... Mada Švarci u novim filmovima? :)
Sačuvana
Robert
Top poster
Van mreže Van mreže

Pansport
« Odgovor #1 poslato: Maj 10, 2011, 08:19:32 pre podne »

Arnold Schwarzenegger and Maria Shriver Split Up

After 25 years of marriage, Arnold Schwarzenegger and Maria Shriver have separated. Shriver, a journalist and Kennedy family member, moved out of the couple's mansion a few weeks ago while the two "work on the future of [their] relationship."

Shriver and Schwarzenegger, the former Governor of California, released a statement about the separation after "questions were raised" by the Los Angeles Times; it reads, in part:

"This has been a time of great personal and professional transition for each of us," the statement read. "After a great deal of thought, reflection, discussion and prayer, we came to this decision together. At this time, we are living apart while we work on the future of our relationship.

"We are continuing to parent our four children together. They are the light and the center of both of our lives." We consider this a private matter and neither we nor any of our friends or family will have further comment. "We ask for compassion and respect from the media and the public."

There were clues that the two had split over the last two months, most significantly when Shriver appeared in a YouTube video, without a wedding ring, saying "It is so stressful to not know what you're doing next" and asking for advice about "transition" from supporters. Meanwhile, Schwarzenegger had been traveling extensively, and without Shriver, since leaving office; he also signed on to act in three films, including a new Terminator movie.

Twenty-five years is a long time for a celebrity marriage, especially one that crossed over from Hollywood to Sacramento. If only there was an appropriate Schwarzenegger catchphrase — something that implied a goodbye, say — to use on hearing the news! (Also, let's just get this one out of the way: Arnold Divorcenegger.)

Izvor: http://gawker.com/#!5800257/arnold-schwarzenegger-and-maria-shriver-split-up
Sačuvana
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.089 sekundi sa 18 upita.