TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 395190 Teme od strane 25007 Članovi Poslednji član: mileddd

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 29, 2024, 01:51:00 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Saveti oko ishrane, vežbi, suplemenata (totalni sam početnik)  (Pročitano 8145 puta)
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #36 poslato: Maj 24, 2012, 08:09:23 pre podne »

E ovako,
zovem se Marko,iz Novog Sada sam i imam 20god,tezak sam 72kg a visok 182.. Zelja mi je da `nabacim` jos 10ak kg ali misicne mase..Idem u teretanu oko 3 god ali nisu to bili bas redovni treninzi.. Jedem sto vise mogu i pijem protein kad sam u mogucnosti sa parama. Ovih dana sam dosao do para i hteo sam da kupim protein i cell tech,citao sam o ct-u i svidja mi se reakcija ljudi,ali isto tako me zanima da li je to mozda jako za mene?posto ranije nisam pio nikakav kreatin ili nesto vise od proteina.. Takodje imam mrsave noge koje su mi ogroman problem,radim ih u teretani ne tako cesto ali trudim se,hteo sam da krenem na trcanje 2,3 puta nedeljno pre podne a uvece da idem u teretanu,da li je to pametno?msm komb trcanje teretana?Bio bih vam zahvalan na nekom savetu,hvala pozdrav :)