TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373936 Teme od strane 24796 Članovi Poslednji član: VNT

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Avgust 06, 2021, 12:54:19 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Skidanje sala uz odrzavanje misicne mase  (Pročitano 9725 puta)
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #15 poslato: Maj 22, 2012, 10:21:33 pre podne »

Znam ja da nema skidanja sala sa odredjenih regija, ali je moje pitanje bilo da li bi tim vezbama pre trcanja postigao da se noge bolje zategnu ili ne? Znaci da li ima svrhe odraditi par vezbi za noge pre trcanja ili da nastavim da ih samo u teretani radim ;)
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #14 poslato: Maj 22, 2012, 10:10:15 pre podne »

lokalno skidanje masti NE POSTOJI. NE MOŽEŠ ''podstaći'' (prirodnim putem) trošenje sala sa nogu ili samo sa stomaka. To je ZABLUDA. Hiljade trbušnjaka ti neće pomoći da smanjiš mast na stomaku. Za ime boga ljudi koliko puta treba to ponavljati, da se svaki put pred more javljaju ljudi koji rade sumanute serije trbušnjaka.
NEMOJ raditi noge pa ići na trčanje, to neće pomoći skidanju sala sa nogu. Ako imaš snage za trčanje posle treninga nogu, onda ne radiš trening nogu kako treba.
Sačuvana
Arbeit macht frei.
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #13 poslato: Maj 22, 2012, 10:01:41 pre podne »

Spreman sam da se posvetim tome, samo se nadam da ce i rezultata biti..
Imam samo jos jedno pitanje, da li ce mi pri skidanju tog sada sa nogu ukoliko pre trcanja odradim iskorak, cucanj, sumo cucanj i mozda jos neku vezbu, kako bi tu regiju podstakao da se malo vise trosi?
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #12 poslato: Maj 22, 2012, 09:43:28 pre podne »

kao što kaže Mira, što se tiče treninga, što veće težine, ponavljanja 4-8, ja ne bih preko toga išao. Čim možeš više od 8, povećavaj kilažu.
Protein koji god uzmeš ne možeš pogrešiti: koncentrat, izolat, blend- nebitno je. To je toliko mala stavka u celoj priči da su brendovi zaista, ali zaista irelevantni.
Znam ja koje salo najviše muči čoveka, ali nažalost ne možeš birati koje će salo spasti sa tebe. Mast se skida proporcionalno sa svih delova tela, i vrlo je verovatno da to koje tebi najviše smeta odlazi poslednje. Zato i nećeš uspeti da ga skineš za manje od 2-3 meseca stroge redukcije kalorije i jakog treninga.-.
Sačuvana
Arbeit macht frei.
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #11 poslato: Maj 22, 2012, 09:42:23 pre podne »

Ma znam ja to, ali ti kazem da cak i kada sam duzi period ozbiljno pazio na ishranu, trening i ostalo, uspeo sam da smrsam 20-ak kg, ali je tu ostalo malo masnih naslaga koje nikako nisam mogao da skinem i to je jedini razlog zbog kojeg sam voljan da pokusam sa sagorivacem, nista drugo..
U svakom slucaju cu probati, pa cemo videti rezultate ;)
Sačuvana
Stefan L.
Gost
« Odgovor #10 poslato: Maj 22, 2012, 09:27:39 pre podne »

To salo ce ti spasti kad budes imao dovoljno dug period kvalitetnu ishranu i kad naucis kako masti da koristis kao energiju...na forumu imas milion tema o ishrani,pa zato citaj i uci. :)
Sačuvana
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #9 poslato: Maj 22, 2012, 09:16:12 pre podne »

Ok, hvala ;)
Sačuvana
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #8 poslato: Maj 22, 2012, 09:12:16 pre podne »

Ne nikako nemoj smanjivati tezine vec nastavi sa sto vecim tezinama od 12 do 6 ponavljanja..
Sačuvana
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #7 poslato: Maj 22, 2012, 08:49:11 pre podne »

evo tek sad sam video preporuku za protein, hvala ;)
Sačuvana
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #6 poslato: Maj 22, 2012, 08:48:16 pre podne »

Nije meni problem u tezini, vec u tome kako je ona rasporedjena. Ja prevashodno zelim da skinem masti sa zadnje loze i zadnjice i eventualno nesto malo sa stomaka, iako i nemam neki veci stomak.. A zelim da korstim sagorivac, jer bas te masne naslage nikako ne mogu da skinem. Pre otprilike 3,4 godine sam imao skoro 100kg i uz redukovanu ishranu, trcanje i teretanu sam je postepeno spustio na 78kg, ali i tada su ostale naslage na nogama i to je glavni problem. A sto se tice odrzavanja misica, znam i ja da nemam sta mnogo da izgubim, jer nisam ni mnogo izgradio, ali sve jedno bih hteo da se osiguram koliko - toliko.
U svakom slucaju hvala na odgovoru, samo me interesuje jos par stvari. Da li mozes konkretno da mi preporucis neki protein? I zanima me da li bih trebao da menjam program u teretani, tj. da umesto vecih tezina/manjeg broja ponavljanja predjem na manje tezine/veci broj ponavljanja..iako znam da ovaj prvi program trosi vise kalorija..?
Hvala jos jednom.
Sačuvana
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #5 poslato: Maj 22, 2012, 08:40:49 pre podne »

Uzmi Elite whey od Dymatiza ili Scitecov professional..pij jednu mericu posle treninga, eventualno mozes jednu i ujutru kad ustanes..
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #4 poslato: Maj 22, 2012, 08:12:51 pre podne »

Ne moraš se plašiti da ćeš izgubiti mišiće- to je priča koja je vezana za profi bildere koji imaju grdnu mišićnu masu koje organizam počne da se odriče kada vidi da nema dovoljno materijala da je hrani u procesu priprema za takmičenje. Ako imaš 180cm i 84kg, a hoćeš nešto da skidaš, onda si ili u žestokoj atrofiji ili imaš neki dobar problem sa plažom.

U svakom ''proteinu'' se nalaze aminokiseline, svaki proteinski prah koji kupiš već sadrži lance aminokiselina u sebi, tako da nekako dobiješ 2u1.

Ponekad se zapitam kakvu ljudi sliku imaju o sebi kad kažu da hoće da ''zadrže mišiće'' u procesu mršavljenja. Ako nisi u teretani u kontinuitetu 3-4 godine (sa minimalnim pauzama), nemaš ti prijatelju šta da izgubiš u tom procesu, jer realno ništa ni nemaš za gubljenje. Jedino ako si toliko lud da od sebe praviš koncentracioni logor kako bi dobio ravan stomak za plažu (mada ima i takvih dijabolika na svetu).

Sve je u učenju, informisanju i strpljenju. Toliko je jaka ta ljudska osobina i želja da se stvari preko noći uz pomoć neke magične tablete ili napitka preokrenu, da je i Dizni pravio crtane filmove u kome se preko noći bundeva pretvara u kočiju, miševi u konje vrane, a kerovi u kraljevske namesnike. Ali, to je samo u crtanom filmu, REALNOST je NEŠTO POTPUNO DRUGAČIJE.

Sačuvana
Arbeit macht frei.
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #3 poslato: Maj 22, 2012, 06:55:40 pre podne »

Ako nije problem, mozes li da miobjasnis zasto je bolje da uzimam protein a ne amino kiseline?
I takodje, koj whey mi predlazes da kupim i kako i kada da ga konzumiram?
Hvala unapred.
Sačuvana
Miraa
PANSPORT TEAM
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2390


« Odgovor #2 poslato: Maj 22, 2012, 01:15:15 pre podne »

Koristi u pocetku samo jednu dozu..s'obzirom da ti je trening oko 3, 4 mozes ga piti i tada..najbolje ti je pored toga da kupis i whey..
Sačuvana
john doe
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 15

« Odgovor #1 poslato: Maj 21, 2012, 09:19:19 posle podne »

Pozdrav,
imam 22 godine, visok sam 180cm i tezak 84kg. Prvo bih napomenuo da ranije nisam koristio nikakvu suplementaciju. Posle kratke pauze sam opet aktivno krenuo u teretanu i to 3 dana rada, pa dan pauze, pa opet 3 dana rada itd. Prvi dan radim grudi/triceps, drugi ledja/biceps i treci ramena/noge, s tim da trbusnjake radim kad stigne,tj. svaki 2,3. dan. Radio sam sa vecim tezinama, do 10 ponavljanja, jer sam prvo hteo da nabacim misicnu masu. Naravno, ishranu sam prilagodio tom treningu, sto znaci da me interesuje i kako da je prilagodim ovom buducem cilju.
A cilj mi je da skinem salo sa stomaka i nogu, ali da ujedno i odrzim misice koje sam izgradio u teretani. Planiram da kupim Dymatize Dyma Burn Extreme. Koliko sam video, prva doza se uzima ujutru, sto mi odgovara jer planiram da trcim ujutru..ali pise i da se druga uzmima i u ranije popodne, pa me interesuje da li to mora tako ili moze i pre treninga u teretani koji mi je uglavnom oko 3,4? Takodje, planirao sam da od preostalog budzeta od oko 2000din kupim amino kiseline ili proteine kako bih odrzao misice, pa me interesuje sta bi mi najvise pomoglo od preparata koje imate u ponudi?
Unapred hvala, a ukoliko sam izostavio nesto, recite da dodam ;)
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 10.248 sekundi sa 26 upita.