TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 356872 Teme od strane 24547 Članovi Poslednji član: Jovana9321

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Novembar 22, 2019, 06:36:46 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Liq. Amino vs Whey kao PWM  (Pročitano 2483 puta)
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #10 poslato: April 10, 2013, 12:37:10 posle podne »

pa zar se i to kad ''protrci'' ne racuna u dnevni unos proteina?

računa se, ali pitanje je iskoristljivosti. Protein whey sa vodom se veoma brzo apsorbuje, i ako se koristi kao zamena za obrok preporučljivo je da bar ima dodatak zdravih masti - npr bademi,lešnici , a može i mleko - da bar malo uspori apsorpciju

takoĂ°e dobar izbor su proteinske mešavine, tipa Elite gourmet, Labrada pro v 60 - kombinacije koje uključuju i sporoapsorbujući kazein , albumin jaja...
Sačuvana
BeastMode
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 476


« Odgovor #9 poslato: April 08, 2013, 05:51:31 posle podne »

Racuna se i znaci da koliko toliko spreci katabolizam i nahrani misicne celije pa makar i na kratak period :) ... No , poceli smo da odstupamo od teme , prvenstveno sam otvorio temu da cujem misljenja ljudi o aminokiselinama posle treninga , njihova iskustva , prednosti AK i mane i isto tako i za whey :D
Sačuvana
You are only strong as your weakest link!
DusanMilosevic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 40


it never get easier you just get stronger!

« Odgovor #8 poslato: April 08, 2013, 05:33:15 posle podne »

pa zar se i to kad ''protrci'' ne racuna u dnevni unos proteina?
Sačuvana
BeastMode
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 476


« Odgovor #7 poslato: April 08, 2013, 04:48:29 posle podne »

Pa znam , najradije spremam hranu za skolu ali uglavnom nemam vremena za to pa mi preostaje da u skoli jedem kojekakve sendvice itd . Nisam mislio da mi celokupna uzina u skoli bude samo whey :) vec samo kao dopuna kad vec ne mogu da unesem proteine iz cvrste hrane ...
Sačuvana
You are only strong as your weakest link!
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #6 poslato: April 08, 2013, 04:44:15 posle podne »

Po meni,taj whey da popijes u skoli ce ti brzo proci kroz organizam,msm da imas boljih izbora sto se tice cvrste hrane.
Sačuvana
BeastMode
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 476


« Odgovor #5 poslato: April 08, 2013, 04:38:01 posle podne »

Ovako , ishrana mi je kompletno sredjena , jedem samo kvalitetne UH (ovsene ujutru preko dana krompir , pirinac , brokoli itd.) , proteine isto unosim dosta , sta vise oko 3g/kg , samo mi je problem jedan period dana a to je kada sam u skoli tada nemam toliko toga kvalitetnog da pojedem i ponekad me zbog toga hvata osecaj grize savesti :D Pa sam mislio da tada recimo ponesem whey umesto sto cu tu jednu mericu potrositi na PWM , a da za PWM koristim AK :) ... Od suplementa koristim omega 3 i multivitamin uz dorucak (ovsene sa mlekom) , Xtend uz trening i whey posle treninga i pred spavanje :P Bilo bi mi mnogo da uzimam i trecu dozu u skoli , zar ne ? ;D
Sačuvana
You are only strong as your weakest link!
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #4 poslato: April 08, 2013, 04:22:30 posle podne »

Solo whey izmeĂ°u obroka isto nema baš nekog efekta, tako da ne bih ja to nazvao uštedom. :)

Lično, ako već imam ta tri suplementa, koristio bih ih ovako: 2-3 kašike pre treninga, Xtend 1 dozer tokom i dozer-dozer i po wheya nakon treninga.

U nekim ostalim terminima, whey možeš dodati nekom obroku u kojem ti manjka proteina. Ako bi baš išao na varijantu užine, onda ga možeš kombinovati sa malo koštunjavog voća ili kojom kapsulom Omega 3 i sl.
Sačuvana
BeastMode
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 476


« Odgovor #3 poslato: April 08, 2013, 04:16:05 posle podne »

Ne brine me nista zadovoljan sam i ovako nego sam hteo cisto da cujem misljenja ostalih i njihova iskustva :) Whey svakako ne bih izbacivao iz kombinacije suplemenata ... Samo bih promenio redosled suplemenata ( recimo whey izmedju obroka i pre spavanja, a AK posle treninga ) u cilju ustede :)
« Poslednja izmena: April 08, 2013, 04:19:05 posle podne od strane BeastMode » Sačuvana
You are only strong as your weakest link!
Robert
PANSPORT Team
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20565


Pansport
« Odgovor #2 poslato: April 08, 2013, 04:04:36 posle podne »

Nema razloga da te, zbog definicije, brine uzimanje wheya nakon treninga i ne bih ja to menjao. Xtend tokom treninga je fantastičan izbor.
Sačuvana
BeastMode
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 476


« Odgovor #1 poslato: April 08, 2013, 03:57:26 posle podne »

Pozzzzzzdrav svima :)... Oduvek sam pio samo whey posle treninga (ubacim po mericu ipo u sejker sa vodom i popijem odma posle treninga ) i to mi je zasad davalo super rezultate ali kako se blizi leto i vreme za rad na definiciji pocinjem da razmisljam o tecnim AK sve vise kao alternativa wheyu...Pa me zanimaju me vasa misljenja i iskustva o tecnim aminokiselinama umesto whey proteina posle treninga ...  ::)  Trenutno pijem Xtend u toku treninga ubacim jednu mericu (14g) u litar vode i miran sam tokom treninga a posle treninga whey , a sad razmisljam da kupim DYM Liq. Amino i probam sa njim umesto wheya  8) Sta mislite ?  :D
Sačuvana
You are only strong as your weakest link!
Stranice: [1] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.185 sekundi sa 20 upita.