TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 362307 Teme od strane 24669 Članovi Poslednji član: NikolaS1991

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 04, 2020, 03:12:11 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 [2] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Слаб напредак  (Pročitano 2907 puta)
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #4 poslato: April 09, 2013, 10:39:10 posle podne »

Ovaj forum je prepun informacija koje te zanimaju,potrebno je malo da pregledas odredjene teme .Nakon toga sto ti ne bude jasno mozes pitati.
Sačuvana
SU
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8


« Odgovor #3 poslato: April 09, 2013, 10:34:46 posle podne »

Ок је мени ово али ми ништа не значи мсм ово "Na prvom mestu ishrana mora biti iz 50 % UH,35 % proteina,15 % masti,Minimum 3l vode u toku dana !" јер не знам ни шта да једем а да је здраво.. Дакле шта од меса, шта је природно а да има и УХ и протеин и масти? Чуо сам неке приче о млеку, о коштуњавом, о пилетини, али не знам ништа скоро.. Занима ме исто то са сном, сви га наводе као јако јако битну ствар, а мени доста сна фали..
Sačuvana
MARKO DIMITRIJEVIC
DO YOU KNOW YOUR NUMBERS ?
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 8654


www.dimitrijevicmarko.com

« Odgovor #2 poslato: April 09, 2013, 10:29:28 posle podne »

Pocetak treninga donosi najbolje rezultate u veoma kratkom vremenskom periodu ,cak do 40% priliv snage sto dovodi i do misicne hipertrofije!Kako vreme prolazi taj napredak je sve manji i potrebno je uloziti vise truda u tehniku izvodjenja vezbi i vise posvecenosti pravilnoj ishrani.
Na prvom mestu ishrana mora biti iz 50 % UH,35 % proteina,15 % masti,Minimum 3l vode u toku dana !
Sačuvana
SU
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 8


« Odgovor #1 poslato: April 09, 2013, 10:11:12 posle podne »

Овако, имам један проблем и никако да га решим већ дуже време... Кад сам тек почео да тренирам брзо сам напредовао и са килажом, и са серијама и са свим што сам радио, све било супер, ја се примио као млад мајмун како то обично и бива, али је дошао тренутак када сам закуцао практично и ни макац.. Па бих волео да ми неко каже шта није у реду са исхраном, шта бих требао да убацим, да избацим, шта да радим, јер тренирам сваки дан, стварно доста тренирам тако да не може то бити проблем..

У принципу једем оно што имам, једем шта стигнем и једем кад стигнем, што због факултета што због осталих обавеза, слабо спавам, баш мало спавам, не пијем млеко и то, евентуално за доручак павлаку (мада сам на овом форуму чуо да треба избегавати све те намазе), па бих волео да чујем неко стручно мишљење неки савет, шта убацити, шта избацити..

И да, слабо пијем течност, једем и слатко, просто организам ми тражи, али се то на мени не примећује..

Нов сам на форуму, не знам ни где, ни шта, па и ако ми се премести тема волео бих да ме неко обавести да знам да пратим.. Такође сам чуо за докторку Грковић тј да добре савете даје, па ако вам треба још информација о мени питајте како би могли да ми дате добар савет, ово је овако набацано чисто да уведем у причу.
Sačuvana
Stranice: 1 [2] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.096 sekundi sa 19 upita.