TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 395189 Teme od strane 25007 Članovi Poslednji član: mileddd

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
April 29, 2024, 07:18:45 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
 |   |   |   |  (Urednik: Zoltan Kozma)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 134 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Bodibilding vesti  (Pročitano 293737 puta)
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

Shut the f..k up and train!!!

« Odgovor #1852 poslato: Novembar 24, 2020, 01:12:05 posle podne »

Koliko proteina je dovoljno za misicni rast?Evo nekoliko izjava pro bodi bildera
https://www.youtube.com/watch?v=HZkEycbGsbk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR27pE03fpJHUScP0GDuD9HrKrruS_ImdNF2Bkr_gabO6LoPyKiz99bNDL4
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1851 poslato: Novembar 22, 2020, 04:47:28 posle podne »

Poruka Jim Maniona svim IFBB sudijama

The IFBB Professional league did not waste any time to make sure the athlete or judge understands that the IFBB Pro League has the right to grant, deny or withdraw the IFBB Professional status from any athlete or judge.

The letter continues to warn athletes and judges that they cannot compete, judge, officiate or promote a competition or organization unless it is sanctioned/recognized by the IFBB Professional League.

Failure to follow any of these rules will result in the loss of IFBB Pro status for the athletes and judges.

Athletes and judges are also warned, that if they let their IFBB Pro status expire and go on to compete, judge, officiate, promote or endorse another federation/association, that is not sanctioned/recognized by the IFBB Professional League they must re-earn their IFBB Pro status.

The IFBB Professional League must have been informed with certain movements within their organization for such a letter to be sent to athletes and judges.

Jim Manion made sure his event promoters understood that he was not happy with event cancellations during the Covid-19 crisis.

Evolutionofbodybuilding.net has also been informed that Jim Manion was not happy with the letter being leaked and he is on a mission to find out who leaked the scandalous letter.

Jim Manion’s IFBB Professional League is the same organization that criticized the IFBB led by President Dr. Rafael Santonja for having the same rules for their athletes and judges.

A number of NPC and IFBB Professional League delegates criticized the IFBB/IFBB Elite Pro for having too many rules for their athletes and judges.

The same rules that Rafael Santonja’s IFBB is being criticized for, were originally created by Joe and Ben Weider when they created the IFBB.

It has just been three years since the split between Jim Manion’s NPC/Pro League and Rafael Santonja’s IFBB/Elite Pro League.

While Jim Manion and his delegates criticized Rafael Santonja’s IFBB for their strict rules, they have now followed the same criteria.

No major organization can run smoothly without rules and this is something that Jim Manion’s NPC and IFBB Professional League are finally starting to understand.

On the professional level, it can now be said that Jim Manion is following the same criteria/rules implemented by Ben Weider and continued by Dr. Rafael Santonja.

In regards to the amateur events, Rafael Santonja’s IFBB has very strict rules in regards to athletes and judges competing and working with other federations. Jim Manion’s NPC is still not as strict in regards to athletes competing with other organizations.

It will be a matter of time before the NPC also tightens its belt in regards to the freedom of athletes competing with other organizations.
The IFBB Professional League has sole authority to grant, deny or withdraw IFBB Pro status.

IFBB Pro athletes and judges agree:

not to compete in, judge or officiate at, or promote a competition unless it is sanctioned by the IFBB Professional League; and
not to endorse or promote any organization unless it is organized by the IFBB Professional League.
Failure to honor this agreement will result in the loss of IFBB Pro status.

IFBB PRO athletes and judges who allow their IFBB PRO status to expire and who then compete in, judge or officiate at, promote a competition or endorse an organization that is not sanctioned or recognized by the IFBB Professional League must re-earn IFBB PRO status.

Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1850 poslato: Novembar 15, 2020, 02:21:38 posle podne »

Kako izgleda sudenje za takmicare u kolicima
https://www.youtube.com/watch?v=z7jz0CVRyTU
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1849 poslato: Novembar 12, 2020, 01:57:35 posle podne »

Tony Pearson je osvojio Masters Mr.Universe takmicenje sa 63 godine!!!!Kakav kambek!!!!
https://www.instagram.com/p/CHWgkS2grTd/
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1848 poslato: Novembar 08, 2020, 06:27:47 posle podne »

Rezultati saBritish Grand Prix open:
1. James Hollingshead
2. Regan Grimes
3. Marc Hector
4. Jamie Christian-Johal
5. Theo Leguerrier
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1847 poslato: Novembar 03, 2020, 02:47:03 posle podne »

Umro je Sir Sean Conerry.Sada se pitate kakve on ima veze sa bodi bildingom?Malo ljudi zna da se izmedu 1950-1953 godine Sir Sean takmicio u bodi bildingu i 1953 godine bio treceplasirani na Mr.Universe takmicenju u svojoj kategoriji.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1846 poslato: Oktobar 30, 2020, 10:37:32 pre podne »

Maxx Charles je postao sponzorisani sportista firme Redcon i evo sta je izjavio povodom toga:
I'm more than excited to announce that I've joined team Redcon1. I wanna say thank you to redcon1 for bringing me on board. I'm grateful for the opportunity and to be part of such great company. Their support, will allow me to continue doing what I love and be my best. I'm ready to get back on stage and bring the fire! Olympia 2020 look out for the best version of Maxx.
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1845 poslato: Oktobar 28, 2020, 09:38:17 pre podne »

Pokrenuli su peticiju protiv Shawn Raya da bude komentator na BB takmicenja,kazu da ih ne zastupa i predstavlja kako bi trebalo,umesto da objasnjava da i laik moze razumeti sta se desava on kritikuje takmicare zasto bas roze gace za poziranje itd....
https://www.change.org/p/ifbb-pro-league-stop-shawn-ray-from-commentating-bodybuilding-shows?utm_content=cl_sharecopy_25439968_en-US%3A0&recruiter=1158931919&recruited_by_id=28a32810-1653-11eb-8ad9-c5b0d462893d&utm_source=share_petition&utm_medium=copylink&utm_campaign=psf_combo_share_initial&utm_term=psf_combo_share_initial&fbclid=IwAR3BSUudLHiZtOXzwdeMlyFaF6EZBBHThdT4s37Xn0S5UlLE2BHNYJbBmIY
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1844 poslato: Oktobar 23, 2020, 12:37:21 posle podne »

Ne bih da propagiram nikakve droge i sve sto lose utice na zdravlje coveka,ali vredi saslusati coveka koji je prosao pakao i uspeo da se vrati ponovo na vrh....
https://www.youtube.com/watch?v=V0gsKXxj7ew
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1843 poslato: Oktobar 09, 2020, 12:07:11 posle podne »

Kao vatra je buknula vest da je Big Ramy pozitivan na Covid 19 i da se nece moci takmiciti ovog vikenda u Spaniji.Sto se njega samog tice kaze da je dobro ali da mu je jako zao sto se nece moci takmiciti.Da se podsetimo on se jos nije kvalifikovao za ovogodisnji Mr.O.....
https://www.instagram.com/p/CGGlxiMF0ml/?igshid=18eh0sl1zj2ws&fbclid=IwAR0MZ8kSBqt7NM2wZKfZxb-sl-RT80wyepXU89BEpQLCVtk10RV9ws3VTpM
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1842 poslato: Oktobar 06, 2020, 01:08:20 posle podne »

Evo kako se Labrada senior raduje sto opet moze da trenira
https://www.instagram.com/p/CF-sJ_vBd2W/
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1841 poslato: Septembar 30, 2020, 08:38:08 pre podne »

Paul Dillett kaze da su takmicari Men`s Physique na Olimpiji smesni....sta vi mislite?
https://www.youtube.com/watch?v=f0OANB781Qo
Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1840 poslato: Septembar 24, 2020, 12:19:39 posle podne »

Kako je Antoine Vaillant "presao" sa sedmog do prvog mesta u roku od samo nedelju dana sa New York Pro na California Pro?Evo tajne
https://www.youtube.com/watch?v=G5kvqa1FqoY&fbclid=IwAR3BFCA3OQqb1eCPGwzxF1AdoWAKrGeY0biE30aMOb-tChNN9LmfgCHYJoc
Sačuvana
Boban Šaranović
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1839 poslato: Septembar 14, 2020, 10:11:30 posle podne »

Da, ne pise se dobro ponovo.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
Miki Mihajlovic
Global Moderator
Top poster
Van mreže Van mreže

« Odgovor #1838 poslato: Septembar 13, 2020, 06:11:39 posle podne »

Evo i rezultata sa Kalifornia Pro takmicenja.Interesantno da je pobednik Antoine Vaillant koji je prosle nedelje bio sedmoplasirani....Antoine je sa ovom pobedom osigurao ucesce na Mr.O takmicenju.
Sto se Olimpije tice bice interesantnija od proslogodisnje jer se vratio Fica i sto je Flex presao u open,ali cini mi se da ce biti puno manja konkurencija,manje takmicara zbog korone.... :(
Sačuvana
Stranice: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 134 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.064 sekundi sa 17 upita.